کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

همان‌طور که خودتان می‌دانید و آشنا هستید ورق گالوانیزه از ورق‌های پر کاربرد در دنیا است و مصرف‌کنندگان زیادی دارد. به همین دلیل کارخانه‌های مختلفی در ایران در حال فعالیت هستند تا بتوانند میزان ورق گالوانیزه مصرفی و موردنیاز ایران را تأمین کنند و حتی نیم‌نگاهی به صادرات داشته باشند

همان‌طور که خودتان می‌دانید و آشنا هستید ورق گالوانیزه از ورق‌های پر کاربرد در دنیا است و مصرف‌کنندگان زیادی دارد. به همین دلیل کارخانه‌های مختلفی در ایران در حال فعالیت هستند تا بتوانند میزان ورق گالوانیزه مصرفی و موردنیاز ایران را تأمین کنند و حتی نیم‌نگاهی به صادرات داشته باشند. اما دراین‌بین شرکت‌هایی هستند که بهترین تولید را در ایران دارند و کارخانه‌های شناخته‌شده‌تری هستند. در واقع کیفیت محصولات تولیدی آن‌ها بالاتر است. اگر می‌خواهید که با کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه ایران بیشتر آشنا شوید بهتر است که در ادامه این مقاله ما را همراهی نمایید. شما می توانید برای دریافت قیمت ورق گالوانیزه و قیمت ورق فولاد به ایران متال مارکت مراجعه کنید.

کاربرد ورق گالوانیزه

همان‌طور که گفتیم ورق گالوانیزه کاربردهای فراوانی دارد. به همین دلیل بهتر است که قبل از اشاره به کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه کمی درباره کاربردها و مزیت‌های ورق گالوانیزه صحبت کنیم. این موضوع باعث می‌شود تا بیشتر به پر طرف‌دار بودن این ورق‌ها پی ببرید.

اگر تابه‌حال نزدیک یک کپسول بوده‌اید با ورق گالوانیزه نیز برخوردی داشته‌اید. البته منظور ما کپسول‌های خوراکی نیست. انواع کپسول‌های مورداستفاده شما و همچنین مخازن تحت‌فشار صنایع توسط انواع ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شود و مقاومت خوبی دارد.

همچنین لازم است بدانید که ورق گالوانیزه کاربرد فراوانی در خودروسازی جهانی دارد. از ورق‌های گالوانیزه برای ساخت قسمت‌های مختلف بدنه خودرو استفاده می‌شود. همچنین لازم است بدانید حتی در ساخت شاسی ماشین‌های مختلف نیز از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود.

بد نیست درباره کاربرد این ورق در ساختمان‌سازی نیز صحبت کنیم. اگر به پل‌های موجود در شهرها نگاه کنید می‌توانید رد پای ورق‌های گالوانیزه را به‌راحتی مشاهده نمایید. علاوه‌برآن از این ورق در ساخت قسمت‌های مختلف سازه‌ها از جمله ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود.

یکی از کاربردهای اصلی ورق گالوانیزه تأمین آب و گاز مناطق مسکونی دنیا است. از این ورق‌ها برای ساخت لوله‌های انتقال گاز و حتی آب استفاده می‌کنند. علاوه‌برآن این ورق برای انتقال نفت نیز کاربرد دارد و از آن لوله‌های انتقال نفت نیز می‌سازند و پر اهمیت است.

ازآنجایی‌که ورق‌های گالوانیزه در برابر رطوبت مقاوم هستند می‌توان از آن‌ها برای ساخت سازه‌های دریایی نیز استفاده کرد. در حال حاضر در ساخت اسکله‌های مختلف دریایی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. علاوه‌برآن در ساخت انواع کشتی نیز از این ورق استفاده می‌شود.

تولیدکننده ورق گالوانیزه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

در بین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه بهتر است ابتدا به سراغ بهترین کارخانه تولید برویم. بدون شک فولاد مبارکه اصفهان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی است که انواع ورق گالوانیزه را تولید نموده و به بازار ایران ارسال می‌کند تا شما استفاده نمایید.

به‌طورکلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای تولید ورق از روش گالوانیزه سازی گرم استفاده می‌نماید. این روش ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و روی کیفیت نهایی محصول نیز تأثیر منفی نمی‌گذارد. ورق‌ها نیز در این شرکت به‌صورت کلاف سرد خام تولید می‌شود.

میزان تولید خالص سالانه این شرکت چیزی حدود 200 هزار تن است. ورق‌های گالوانیزه این شرکت به دو نوع معمولی و بهبودیافته تقسیم می‌شود که فرق آن‌ها در ظاهرشان است. وزن گالوانیزه پوشیده شده روی ورق‌های این شرکت چیزی حدود 100 تا 350 گرم بر مترمکعب است.

این شرکت نظارت‌های دقیق و مداومی روی محصولاتش دارد تا ورق تولیدی نهایی بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده باشد. محصولات این شرکت استحکام و مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند. شما می‌توانید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان را از ایران متال مارکت خریداری کنید. ایران متال مارکت یکی از واردکنندگان معتبر ورق گالوانیزه در ایران است. 

شرکت صنایع هفت الماس

لازم است بدانید که شرکت صنایع هفت الماس برای اولین‌بار کار خود را در سال 1375 آغاز کرده است. یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران محسوب می‌شود و محصولاتش کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل است که توانسته به‌راحتی نشان استاندارد ملی خود را دریافت نماید.

این شرکت سالانه حدوداً 100 هزار تن تولیدی خالص دارد. میزان قابل‌توجهی از تولیدات این شرکت ورق‌های فولادی و ورق‌های گالوانیزه شده است. به‌راحتی می‌توان گفت که این شرکت 15 درصد از نیاز بازار ایران را تأمین می‌نماید و یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران است.

این شرکت ورق‌هایی با ضخامت 0.3 تا 2 تولید می‌کند. همچنین عرض ورق‌های تولیدی این شرکت نیز 1000 تا 1250 میلی‌متر است. قابل کر است که محصول نهایی صنایع هفت الماس به دو صورت شیت یا رول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و حق انتخاب دارید.

همچنین این شرکت موفق شده گواهی کیفیت ISO 900 خود را نیز دریافت نماید. از ویژگی‌های صنایع هفت الماس می‌توان به آزمایشگاه‌های مجهز آن‌ها اشاره کرد که دائماً روی محصولات خط تولید نظارت دارند. شما می‌توانید محصولات صنایع هفت الماس را از ایران متال مارکت خریداری نمایید.

کارخانه ورق گالوانیزه

شرکت خودرو شهرکرد

یکی دیگر از بهترین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه ایران شرکت خودرو شهر خودرو است. محصولات تولیدی این شرکت به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند و به درد همه صنایع نمی‌خورد. به همین دلیل بهتر است حتماً قبل از خرید مطالعه‌های لازم را داشته باشید.

همان‌طور که از نامش پیدا است این مجموعه برای تولیدکنندگان خودرو ورق گالوانیزه تولید می‌نماید. همان‌طور که گفتیم این ورق کاربرد فراوانی در ساخت انواع خودرو ها دارد. البته که مواد اولیه این شرکت توسط کارخانه‌های دیگر تولید می‌شود و خودش تولید نمی‌کند.

به طور میانگین این شرکت به‌صورت سالانه 400 هزار تن ورق گالوانیزه تولید می‌کند. از ویژگی‌های بارز این ورق‌ها می‌توان به ضخامت کم آن‌ها اشاره کرد. این موضوع باعث شده تا این ورق انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد و کاملاً برای ساخت خودرو مناسب باشد.

همچنین در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. علاوه‌برآن می‌توان به خاصیت رنگ‌پذیری بالای آن نیز اشاره نمود که برای بدنه خودرو ها کاملاً مناسب است. شما می‌توانید در صورت نیاز انواع ورق گالوانیزه شکرت خودرو شهرکرد را از ایران متال مارکت خریداری نمایید.

کارخانه امیرکبیر کاشان

کارخانه امیرکبیر کاشان نیز یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه است که در غرب ایران قرار گرفته است. این شرکت نیز ورق‌های گالوانیزه خوب و با کیفیتی تولید می‌کند. به همین دلیل می‌تواند به یکی از اولویت‌های شما برای خرید تبدیل گردد.

ورق‌های تولیدی این کارخانه به سه دسته کلاف، ورق مسطح و ورق فرم داده شده تقسیم می‌شود. هر کدام از این ورق‌ها ضخامت خاص خودشان را دارند. شما می‌توانید بر اساس استفاده خود یکی از این ضخامت‌ها را انتخاب کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

ورق‌های مسطح امیرکبیر کاشان 0.25 تا 1.2 میلی‌متر ضخامت دارند. ورق‌های فرم داده شده امیرکبیر کاشان 0.4 تا 0.8 میلی‌متر ضخامت دارند و بیشتر از 0.8 میلی‌متر موجود نیست. کلاف‌های گالوانیزه امیرکبیر کشان نیز با ضخامت 0.25 تا 1.5 میلی‌متر ساخته می‌شوند.

از ویژگی‌های ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان می‌توان به قابلیت کشش عالی آن و قابلیت خم‌شدن آن اشاره نمود. همچنین این ورق رنگ‌پذیری بالایی داشته و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز دارد. شما می‌توانید انواع ورق گالوانیزه کارخانه امیرکبیر کاشان را از ایران متال مارکت خریداری نمایید. همچنین می توانید از وبسایت آهن پرایس قیمت ورق گالوانیزه را دریافت کنید.

ورق گالوازنیزه رنگی

کارخانه تاراز چهارمهال

یکی دیگر از بهترین کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه کارخانه تاراز چهارمهال است. این کارخانه ابتدا برای اولین‌بار کار خود را در سال 1387 در شهر شهرک صنعتی شهرکرد آغاز نمود. محصولات با کیفیتی تولید می‌کند و می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

جالب اینجا است که کارخانه تاراز چهارمهال اولین کارخانه‌ای بود که در ایران ورق گرم را تولید نمود. در حال حاضر این کارخانه خط تولید ورق فولادی نیز دارد و انواع ورق گالوانیزه را تولید می‌نماید. از این ورق‌ها حتی برای تولید لوازم‌خانگی مورداستفاده شما نیز استفاده می‌کنند.

کارخانه تاراز چهارمهال به‌صورت سالانه 330 هزار تن تولید دارد. ورق‌های تولیدی تاراز چهارمهال ظاهری زیبا و صاف داشته و علاوه‌برآن سطح بسیار براقی دارد و به همین دلیل در لوازم‌خانگی کاربرد پیدا کرده است. همچنین این ورق قابلیت جوش‌کاری نیز دارد.

از ویژگی‌های دیگر ورق گالوانیزه تاراز می‌توان به شکل‌پذیری و فرم‌پذیری بالای آن اشاره کرد. شما می‌توانید این ورق را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید و استفاده کنید. شما می‌توانید انواع ورق گالوانیزه تولیدی کارخانه تاراز چهارمهال را از ایران متال مارکت خریداری نمایید.

ورق گالوانیزه

جمع‌بندی

در نهایت با کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران آشنا شدیم. بدون شک این کارخانه‌ها بهترین ورق‌های گالوانیزه ایران را می‌سازند و می‌توانند اولویت شما برای خرید باشند. سازنده ورق گالوانیزه روی کیفیت و قیمت آن تأثیر مستقیمی دارد پس بهتر است در هنگام خرید به سازنده آن دقت کنید. اگر به فکر خرید انواع ورق گالوانیزه هستید ایران متال مارکت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. خوشبختانه محصولات تمامی شرکت‌های نام‌برده در ایران متال مارکت موجود است و می‌توانید به‌راحتی خرید کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید