محصولات نسوز با مزایا و کاربردهای بی نظیر - اطلاعات بیشتر!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله میخواهیم شمارا با مزایا و کاربردهای 6 نوع محصول نسوز (پتو، تفلون، لاستیک، پارچه، شیلنگ و چسب نسوز) آَشنا کنیم، تا انتها با ما همراه باشید.

در "نسوز آوران آترا"، ما به عنوان یکی از اولین و بزرگترین عرضه‌کنندگان محصولات نسوز با کمتر از نیم قرن سابقه در ایران، محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای صنعتی را، از جمله تولیدات داخلی و همچنین محصولات با برندهای نامی و معتبر خارجی ارائه می‌دهیم. این مجموعه سالیان سال است که با قِدمت دیرینه خود، افتخار داشتن سابقه همکاری با اُرگان ها ، سازمان های دولتی، شرکت های خصوصی فولادسازی، شیمیایی و بهداشتی،کوره های ذوب و ریخته گری، کوره های القایی، پتروشیمی ها، پالایشگاه های نفت، هولدینگ های بزرگ کشور، شرکت های وابسته به صنایع دریایی و هواپیماسازی کشور، صنایع دفاعی و نظامی کشور، انرژی اتمی، تراکتورسازی ها و غلتک سازان کشور، جهاد دانشگاهی دانشگاه های سراسرکشور، آتش نشانی ها، صنایع غذایی و همچنین شرکت های وابسته به صنعت چاپ و بسته بندی جهت تأمین کلیه محصولات نسوز درخواستی آن عزیزان و ارسال سفارشات در اسرع وقت را دارد. حال در این مقاله میخواهیم شمارا با مزایا و کاربردهای 6 نوع محصول نسوز (پتو، تفلون، لاستیک، پارچه، شیلنگ و چسب نسوز) آَشنا کنیم، تا انتها با ما همراه باشید.

از جمله محصولات نسوزی که در فروشگاه ما موجود است، می‌توان به انواع پارچه نسوز، پتو سرامیکی نسوز، تفلون نسوز، لاستیک نسوز، شیلنگ سیلییکونی نسوز، چسب سرامیکی نسوز و ... اشاره کرد.

محصولات نسوز صنعتی ما با استفاده از مواد باکیفیت بالا، تکنولوژی مدرن و توانمندی تیم فنی ما و یا مطابق نیاز و درخواست عمده صنعتگران محترم، تولید و یا وراد کشور عزیزمان می‌شود.

این محصولات مقاوم در برابر حرارت بالا، شعله‌های آتش، گرما، فشار قوی، برخورد با مواد شیمیایی خورنده و سایر مواد خطرناک هستند. به علاوه، آن‌ها دارای عایق الکتریکی مطلوبی برای مقابله با جرقه‌زنی و ضربه انتقالی هستند.

 

 چرا فروشگاه نسوز آوران آترا؟

Why Atra fireproof store

فروشگاه آنلاین "نسوز آوران آترا"  عرضه کننده انواع محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب می­باشد. با خرید از ما، از قیمت تولیدکننده و یا واردکننده مستقیم بدون واسطه،  بهره‌مند می‌شوید و همچنین از خدمات پس از فروش کاملاً حرفه‌ای و رضایتمندی مکفی برخوردار خواهید بود. شما می‌توانید به راحتی محصولات موردنظر خود را در فروشگاه آنلاین ما بازدید کنید و با مهندسین داخلی ما ارتباط برقرار نمایید تا مشاوره قبل از خرید دریافت نمایید تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.  همچنین، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره در خصوص انتخاب محصول، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شماست.

 

در ادامه به چند محصول برتر این فروشگاه می پردازیم: کشف کنید:

مزایا و کاربردهای 6 نوع محصول نسوز (پتو، تفلون، لاستیک، پارچه، شیلنگ و چسب نسوز)

پتو سرامیکی نسوز: خواص وکاربردهای پتوهای سرامیکی نسوز با کیفیت بالا

Refractory ceramic blanket properties and applications

یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت عایق حرارتی درکوره های صنعتی، دیگ‌های بخار، ژنراتورهای برق، توربین ها، خطوط انتقال لوله و تاسیسات، تجهیزات گرمایشی و… پتوهای سرامیکی نسوز می­باشد که از الیاف سرامیکی باکیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می­شود.

مقاومت حرارتی بالا، مقاومت مناسب در برابر شعله های آتش، رطوبت، خوردگی شیمیایی و ضربه، عایق الکتریکی، وزن بسیارکم (چگالی پایین) و نصب آسان از ویژگی های بارز این نوع پتو سرامیکی نسوز می­باشد.

پتوهای سرامیکی نسوز به عنوان یک پوشش محافظ در مقابل حریق و ایجاد جرقه، امنیت فردی شما را نیز تامین می‌کند.

نسوزآوران آترا تأمین کننده پتوهای سرامیکی ایرانی و همچنین برندهای معتبر خارجی نظیر لویانگ چین با کیفیت و قیمتی مناسب می­باشد.

 

 تفلون نسوز: تحمل در برابر حرارت و خواص ضد‌چسبی تفلون نسوزها

تفلون نسوز (PTFE) مخفف پلی تترا فلوئورا اتیلن با خواص بهداشتی و قابل استفاده در مواد غذایی با خصوصیت دی الکتریکی بالا،ضریب اصطکاک بسیار کم، مقاوم در برابر حلال ها و تحمل حرارت تا دمای حدود ۲8۰ درجه سانتی گراد با چگالی ۲/۲ (gr/cm3)و قابلیت تراشکاری، ماشین کاری بودن و مقاوم در برابر اشتعال و چسبندگی می باشد.

کاربرد قطعات تفلون نسوز (PTFEبه صورت ورق و میلگرد در صنایع غذایی، پزشکی و پتروشیمی و پالایشگاه ها، فولادسازی، نفت و گاز، هوافضا، صنایع چسب و رنگ و همچنین به عنوان آببندها، فیلترها  و در محل‌هایی که در معرض حرارت بالا و همچنین مواد شیمیایی قرار دارد استفاده می‌شود.

 لاستیک نسوز: کاربردها و ویژگی‌های لاستیک نسوز با مقاومت بالا

لاستیک نسوزهای ما از جنس مواد با کیفیت و مقاوم درجه یک ساخته شده است. این لاستیک‌ها عملکرد بسیار خوبی در برابر حرارت، رطوبت، فشار قوی و مواد شیمیایی خورنده از خود نشان می‌دهند.

ورق های لاستیکی به صورت های ساده و نخ دار می­باشد. همچنین لاستیک های صنعتی نسوز که از نوع لاستیک های نخ دار نقاله( پلی استر) می­باشد شامل لاستیک طبیعی NR، لاستیک سیلیکون و لاستیک های ترکیبی با عنوان های لاسنیک ضد روغن NBR، ، لاستیک ضد سایش ، لاستیک E.P.D.M، لاستیک نئوپرن ، ضد گاز و بنزین (VITON) ، مصنوعی SBR ، دیافراگم می­باشد.

لاستیک نسوز را می‌توان به عنوان یک پوشش محافظ در مقابل عوامل خطرناک در صنعت استفاده کرد.

 پارچه نسوز: استفاده از پارچه نسوز به عنوان پوشش محافظ در برابر حرارت و شعله‌های آتش

Fireproof fabric, use of fireproof fabric

پارچه نسوزهای نسوزآوران آترا با استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند. این پارچه‌ها مقاوم در برابر حرارت بالا، شعله‌های آتش و مواد شیمیایی خورنده هستند. با استفاده از پارچه نسوز ما، می‌توانید در هر محیط صنعتی از قابلیت‌های محافظتی بالای آن بهره‌برداری کنید و همچنین جهت دوخت لباس و دستکش های دیرسوز و نسوز با قابلیت های بسیار کاربردی از این پارچه های نسوز استفاده کنید.

کارخانه های نساجی از ترکیب کردن الیاف طبیعی و مصنوعی برای بالا بردن کیفیت پارچه های نسوز تولیدی استفاده می کنند. یکی از روش های تشخیص اینکه پارچه دارای الیاف طبیعی است یا مصنوعی، این است که پارچه را بسوزانید، اگر پارچه بعد از سوختن پودر شد، الیاف آن طبیعی است؛ اما اگر الیاف پارچه بعد از سوختن به گلوله های ریز تبدیل شد، الیاف پارچه از مواد نفتی است و پارچه مربوطه دارای الیاف مصنوعی است.

انواع پارچه های نسوز نظیرِ پارچه های فایبرگلاس، سرامیکی، سیلیکونی، آزبستی، فایبرگلاس فویلدار، نومکس، آرامید، برزنت نسوز، پارچه های کربنی، سیلیکا و تفلونی فایبرفلون و ... با کیفیت بالا دارای ویژگی های منحصربفرد خود با قیمتی مناسب در فروشگان نسوزآوران آترا قابل عرضه به تمامی صنعتگران محترم کشور می­باشد.

 شیلنگ سیلیکونی نسوز: ایمنی و مقاومت بالای شیلنگ‌های نسوز در برابر حرارت و فشار

شیلنگ های سیلیکونی در سایزهای مختلف از جنس سیلیکون با کیفیت بالا تولید می‌شوند و مقاومت خوبی نسبت به شرایط آب، هوا، حرارت، فشار و انواع مواد شیمیایی دارند.

یکی از پر کاربرد ترین محصولات نسوزدر صنعت های مختلف شیلنگ سیلیکونی نسوز می باشد. شیلنگ های سیلیکونی نسوز به عنوان یک راه‌حل ایمن و مقاوم در برابر حرارت و فشار در صنایع مختلف نظیرِ صنایع پزشکی، آزمایشگاهی، صنایع غذایی و شیمیایی، صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز، صنایع کاغذسازی و الکترونیک و ... استفاده می‌شود.

شیلنگ سیلیکونی نسوز ما با استفاده از مواد با کیفیت و درجه‌ی بالای انعطاف، تحمل در برابر شعله‌های آتش و برخورد با مواد شیمیایی خورنده را داراست. با اعتماد به خرید شیلنگ سیلیکونی نسوز ما، می‌توانید مطمئن باشید که در محیط‌های خطرناک ایمن کار می‌کنید.

صنعتگران و مشتریان محترم که به دنبال تهیه و خرید شیلنگ سیلیکونی نسوز با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب هستند می­توانند با فروشگاه نسوزآوران آترا تماس بگیرند.این مجموعه از قدیمی ترین فروشگاه ها در خصوص فروش انواع شیلنگ های سیلیکونی با قیمت به صرفه تر می باشد.

 چسب سرامیکی نسوز: کارایی و مقاومت چسب سرامیکی نسوز در برابر حرارت بالا

یکی از ابزارهای مهم در صنعت است. این چسب‌های سرامیکی با استفاده از فرمولاسیون خاص خود، در برابر حرارت بالا تا حدود 1260 درجه سانتیگراد و شعله‌های آتش مقاومت می‌کنند. چسب سرامیکی نسوز ما، عملکرد عالی در اتصال و چسباندن سطوح سرامیکی مختلف بهم را داراست.

خاطر نشان می­شود که در فروشگاه نسوزآوران آترا، چسب های سرامیکی حرارت بالا در قوطی های 2 و 10 کیلوگرمی آماده عرضه به مشتریان عزیز می­باشد.

از چسب های نسوز سرامیکی بر روی الیاف های سرامیکی، پتو های سرامیکی، پارچه ها و کامپوزیت و همچنین جهت متصل کردن محفظه های  ترمو کوپل که میزان درجه حرارت در آن ها بسیار بالا است، استفاده می کنند تا مقاومت آن ها افزایش پیدا کند و در برابر حرارت، زدگی، خوردگی و… مقاوم شوند.

 امنیت و حفاظت برتر: اهمیت استفاده از محصولات نسوز در مقابل حرارت و آتش در صنایع و کاربردهای مختلف

استفاده از محصولات نسوز، به عنوان یکی از نیازهای اساسی در صنایع و کاربردهای مختلف، بسیار حائز اهمیت است. این محصولات با خاصیت تحمل حرارت، مقاومت در برابر شعله‌های آتش و خواص ضدچسبی، عملکرد بی‌نظیری در محافظت از مواد و سطوح در برابر حرارت چشمگیر و شعله‌های آتش دارند. برخلاف محصولات معمولی که در معرض آسیب و خرابی قرار می‌گیرند، محصولات نسوز می‌توانند در برابر دماهای بسیار بالا مقاومت نشان دهند و از ایجاد عوارض ناخواسته محافظت کنند.

علاوه بر این، استفاده از محصولات نسوز در کنار کاربردهای مختلف، ایمنی و حفاظت فردی و تجهیزات را نیز فراهم می‌کند. به عنوان مثال، استفاده از پارچه‌ها و پتوهای نسوز به عنوان پوشش محافظ در صنایع حمل و نقل، آتش‌نشانی و صنایع شیمیایی، خطر انتشار آتش را کاهش می‌دهد و محافظت از کارکنان و تجهیزات را بهبود می‌بخشد. همچنین، استفاده از شیلنگ‌ها و لوله‌های نسوز در صنعت نفت و گاز، برق و سایر صنایع، خطر انفجار و آتش‌سوزی را به حداقل می‌رساند.

 

 در انتها باید گفت:

این محصولات نسوز صنعتی با کیفیت و استانداردهای بالا تولید می‌شوند و به راحتی در فروشگاه آنلاین "نسوز آوران آترا" قابل سفارش دادن می­باشند. شما می‌توانید با بازدید از وبسایت نسوز آوران آترا به توضیحات کاملی از محصولات و خدمات ما دست یابید. اطمینان داشته باشید که با خرید محصولات نسوز از ما، شما محصولاتی با کیفیت بالا، عملکرد برتر و ایمنی بیشتر حاصل خواهید کرد. اگر می‌خواهید به تضمین کیفیت و قدرت رقابتی خود دست یابید، فقط کافیست به "نسوز آوران آترا" مراجعه کنید و برتری محصولات نسوز صنعتی ما را تجربه کنید.

 

 شما کاربران عزیز میتوانید به جهت خرید انواع این محصول به آدرس فروشگاه ما در تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561 مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های زیر اقدام نمایید.

شماره های تماس:

 09121184711

02133113700

02133924005

02133924007

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید