کابینت آشپزخانه | راهنمای خرید انواع کابینت + قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

کابینت آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه ای است و اکثر خانواده ها زمان زیادی را صرف سرو غذا در آشپزخانه می کنند.

کابینت آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه ای است و اکثر خانواده ها زمان زیادی را صرف سرو غذا در آشپزخانه می کنند. از طرفی فضای آشپزخانه معمولا مشرف به سالن پذیرایی بوده و در معرض دید مهمانان است، بنابراین انتخاب دکور مناسب برای آشپزخانه بسیار مهم است.

از مدل های جدید کابینت می توان به کابینت ام دی اف، کابینت ممبران، کابینت آشپزخانه کلاسیک و چوبی، کابینت وکیوم و هایگلاس و ... اشاره کرد که در طراحی آنها تفاوت هایی با هم دارند. به طوری که می توانید با توجه به هر سبک دکوراسیونی از محیط مورد نظر و همچنین بودجه خود گزینه های زیادی را انتخاب کنید.

کابینت نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت است که ترکیبی از کابینت های سبک کلاسیک و مدرن است. کابینت نئوکلاسیک در واقع نسل به روز کابینت کلاسیک است. این کابینت می تواند طراحی داشته باشد اما طرح های کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بسیار ساده تر از طرح های کابینت کلاسیک است. در بین انواع کابینت آشپزخانه جدید، کابینت نئوکلاسیک برای اولین بار توسط معمار ایتالیایی آندریا پالادیو معرفی شد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

کابینت روکش دار جدید مدل 1402

کابینت آشپزخانه

کابینت کاور دار نوعی کابینت نئوکلاسیک است که رنگ آمیزی می شود. کابینت دارای سطحی بسیار یکنواخت و صاف است که زیبایی و ظاهر آن را تحت تاثیر قرار می دهد. این کابینت مات است و هیچ گونه اثری از سوراخ و برآمدگی در سطح کابینت دیده نمی شود و صاف است.

کابینت نئوکلاسیک پولیش شده مدل 1402

کابینت آشپزخانه

کابینت پولیش شده از ام دی اف خام ساخته شده و سپس با دستگاه CNC طراحی و ابزار می شود. سپس رنگ آمیزی شده و سمباده می خورد. این کابینت دارای رویه ای براق و ضد آب است به همین دلیل یکی از بهترین کابینت ها برای مناطق مرطوب به حساب می آید و در رنگ های روشن تولید می شود.

مدل کابینت تمام چوب جدید

کابینت آشپزخانه

لوکس ترین و گران ترین محصول کلاسیک کابینت تمام چوب است که به دلیل استفاده از چوب طبیعی قیمت بالایی دارد. این مدل کابینت در بین علاقه مندان به منسوجات چوبی بسیار محبوب است. اما قیمت بالای این محصول به خصوص در سال های گذشته باعث کاهش فروش این محصول شده است.

مدل جدید کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت آشپزخانه

کابینت ممبران یا وکیوم آخرین عضو از خانواده کابینت های کلاسیک است. این مدل کابینت آشپزخانه شبیه کابینت چوبی و طرح چوب است. اما در قیمت کابینت ممبران و روند تولید این مدل کابینت تفاوت هایی وجود دارد که به آن اشاره می کنیم.

کابینت های وکیوم یا کابینت ممبران به دلیل اینکه از ورق های ام دی اف ساخته شده اند ارزانتر از چوبی هستند و زیبایی اصلی آنها به دلیل کنده کاری روی در، تاج، ستون، سرستون و زیر تاج است. دستگاه های CNC ساخته شده است.

کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه

از جمله گزینه های بسیار زیبای دیگری که می توان برای آشپزخانه های مدرن انتخاب کرد، کابینت هایگلاس است. از مهمترین ویژگی های این کابینت ها می توان به استحکام بالای بدنه آنها اشاره کرد که از ورق های MDF ضخیم تولید می شوند. علاوه بر این روکش استفاده شده برای این کابینت آشپزخانه مدرن و شیک از ورق های پلکسی گلاس ساخته شده است که درخشندگی خاصی به آن بخشیده و به زیباتر شدن ظاهر کابینت کمک شایانی می کند.

نکات مهم هنگام انتخاب کابینت و ملزومات آن:

کابینت آشپزخانه

امروزه درآشپزخانه هایمان، به غیر از توجه به کابینت بندی ها، از جنس ها و متریال های مختلفی برای صفحه کابینت و کانتر استفاده می کنیم. از جمله این صفحات میتوان به صفحات سنگ مصنوعی مانند مارمونایت، اس پی ال، کوارتز، کورین و ام دی اف اشاره کرد.

صفحات کابینت جزو پرکاربرد ترین اجزای آشپزخانه هستند. و به صورت مستقیم برای صرف وعده های غذایی و درست کردن غذا و... مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید