خانه های خود را با درب های ضد سرقت و داخلی ایمن و زیبا کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

درب ضد سرقت امروزه به عنوان یکی از بهترین درب ها که هم بسیاز زیبا است و هم از امنیت بالایی برخوردار است شناخته می شود.

درب ضد سرقت امروزه به عنوان یکی از بهترین درب ها که هم بسیاز زیبا است و هم از امنیت بالایی برخوردار است شناخته می شود. همه ما پس از ترک خانه خود نگران امنیت منازل هستیم. با خرید درب امنیتی درجه یک شما در کنار زیبایی این نوع درب ها می توانید با خیالی آسوده خانه خود را ترک نمایید.

این درب با روکش راش و قفل ترک دارای 5 سال گارانتی است. داخل این درب ضد سرقت از فلز با کیفیت استفاده شده است. شرکت آذین نقش چوب برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین ورقه در درب های ضد سرقت خود استفاده می کند. همچنین در انواع آن از یونولیت صداگیر استفاده شده است و همچنین از MDF هشت میل درجه یک و رنگ پلی یورتان به کار گرفته شده است.

انواع درب ضد سرقت

روکش PVC

درب ها با رویه ای از MDF خام استفاده شده به جای رنگ از دستگاه وکیوم فرم شکل PVC را پرس کرده ایم ابزار CNC خورده این دسته از درب ها عمدتا برای ساختمان هایی که قیمت مناسب برایشان تمام شود مورد استفاده می گیرد. درب pvc دارای 18 تنوع رنگ می باشد.

ظاهر و امنیت درب های ارزان قیمت

این مدل از درب های تولید شده از نوع cnc می باشند. انواع درب ضد سرقت علاوه بر داشتن حداکثر ایمنی، از نظر زیبایی ظاهری نیز با دیگر درب های دنیا رقابت می کند. روکش این درب ها از چوب راش طبیعی است. در تولید فضای داخلی درب های اقتصادی با پشم سنگ پر شده  است. درب های ضد سرقت ارزان همگی دارای چهارچوب فلزی با کیفیت متوسط می باشند. همچنین دور لنگه این درب ها فلزی می باشد.

درب های ضد سرقت با کیفیت

زمانی یک درب با کیفیت شناخته می شود که بر روی سه جز مهم آن به صورت ویژه ای کار شود. اصلی ترین بخش های یک در ضد سرقت، استراکچر، یراق الات و رویه می باشد که اگر در این سه جز از بهترین متریال و ابزار استفاده شود؛ درب با کیفیتی خواهیم داشت. استفاده از قفل های گاو صندوقی و مولتی به جای قفل لوله سبب می شود که کیفیت درب به مراتب بالا تر برود. همچنین با افزایش قطر رویه و چگالی می توانید مقاومت درب را در برابر هرگونه نفوذ افزایش دهید.

 

انواع درب ضد سرقت

درب لابی ​

درب لابی یکی از انواع درب ورودی ساختمان به شمار می رود که کاربرد آن معمولا برای مجتمع ها و ورودی ویلا ها می باشد.این درب ها یک نوع دیگر از درب های ضد سرقت به شمار می آید که امنیت بالایی را برای مجتمع ها فراهم می آورد.

این درب ها دارای تنوع های بسیار بالایی هستند که پر فروش ترین نوع آنها طرح های مدرن ترموود اشاره کرد که در هنگام خرید، خریداران علاوه بر امنیت به زیبایی و ظاهر شیک آن نیز تاکید دارند.

فلزی

این درب ها برای ویلا یا باغ مورد استفاده قرار می گیرند. با رویه کامل فلز و وزن بالایی دارند. این درب ها با قفل ترک و قفل ایرانی مونتاژ می شوند. این دسته از درب ها کم کم در بازار برای مشتریان جا افتاده است. اما برای آپارتمان ها توصیه نمی شود. همچنین درب های فلزی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

درب پلی وود

صنایع آذین نقش چوب چوب تولید کننده و عرضه دهنده درب های پلی وود صد درصد ضد آب ،این دسته از درب ها قابل استفاده برای درب های ورودی و داخلی ساختمان ها می باشد.

درب های پلی وود یا چوب پلاست, جدید ترین درب های داخلی می باشند که در ساخت آن به جای استفاده از MDF از مواد پلیمری و PVC استفاده شده است.

نسبت به درب های MDF  مزایای بیشتری دارند. این دسته از درب ها جزو با کیفیت ترین درب هایی می باشند که در حال حاضر استفاده می شود. این درب ها همچنین از مقاومت بالایی برخوردار هستند و عمر طولانی تری نسبت به درب های چوبی دارند.

درب لولا محور پیوت

صنایع آذین نقش چوب یکی از تولید کنندگان درب لولا محور پیوت می باشد که در تولید این درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده و با قیمت مناسبی ابن محصول را برای شما مشتریان عزیز به فروش می رساند.

هدف این مجموعه با بکار گیری بهترین مواد اولیه و متخصص ترین افراد در تولید فقط و فقط رضایت خاطر شما مشتریان گرامی می باشد.

بطور کلی میتوان بیان کرد این درب جزء درب های لوکس به حساب می آید که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به ادامه مطالب و مشاهده عکس هایی که در این صفحه منتشر شده است  متوجه زیبایی این درب ها بشوید.

شاید تا به حال درب پیوت یا درب لولا محور را ندیده باشید اگر می‌خواهید خانه‌ای جذاب و خاص تر از سایر افراد داشته باشید، انتخاب درب‌ های لولا محور و همچنین درب ریلی برای اتاق خواب و حتی بخش ورودی خانه می‌تواند گزینه‌ ای مطلوب باشد.

درب پیوت بازشوی متفاوتی دارد در واقع یکی از دلایلی که این درب ها را با سایر درب ها متفاوت کرده است به نحوی همین ویژگی این درب ها می باشد, و با درب های معمولی تفاوت ویژه ای دارد  و به صراحت می توان گفت یکی از دلایل زیبایی این درب ها به عبارتی خاص بودن این درب ها همین ویژگی می باشد.

 

درب ضد آب ​

یکی از محــصولات صنایع آذین نقش چوب تـــولید درب ضد آب می باشد هـــمانطور که می دانــید درب ضد آب abs  ازجمله عنــاصر اصلی هرساختمان محســوب می گردد که فرد با توجه به سلیقه و دکوراسیـــون داخلی و ترکیب رنگ گزینه های مختلفی را در انتخاب این درب ها در نظر می گیرد.

در تولید درب ضد آب صنایع آذین نقش چوب از بهترین مواد اولیه که شامــل کلاف چوب، چسب، رویه  MDFو رویه درب ضد آب  ABS و رزینABS  استفاده می گردد.

در تولید این درب ها، از پلیمر ABS با قابلیت بازیافت استفاده می شود. این پلیمر خاصیت ضد آب را در این درب به وجود می آورد. برای عایق کاری و ضد آب شدن این درب ها عموما از رزین ای بی اس، که از مواد ABS و حلال آستون و تولوئن تشکیل شده است، استفاده می گردد؛ ترکیب این مواد چسب ضد آب را ایجاد می نماید. تولید انوع این درب ها در رنگ و ابعاد مختلف قابل اجرا می باشد.

مزایای استفاده از درب های ضد آب

  • به دلیل مقاوم بالایی که دارند دچار ریزش و ترک نمی شوند. بنابراین برای استفاده در حمام و سرویس های بهداشتی مناسب می باشد.
  • با محیط زیست سازگار هستند و هیچ نوع ضرری برای طبیعت در پی نخواهد داشت.
  • این درب از درب های چوبی اقتصادی تر می باشند.
  • درب ABS در برابر هر گونه نفوذ موریانه و حشرات مقاوم می باشد.
  • تنوع این نوع درب ها بالا می باشد و شما می توانید در انواع شرایط آب و هوایی از این درب ها استفاده نمایید.
  • تمیز کردن آن بسیار آسان است و می توانید از مواد ضد عفونی کننده استفاده نمایید.

چهارچوب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نسبت به درب های داخلی و چوبی قدیمی از امنیت بالاتری برخوردار هستند. در این نوع درب چهارچوب ها نقش اصلی را در امنیت آن ایفا می کنند. معمولا از ورق فلزی در ساخت آن استفاده می شود. ضخامت این ورق تاثیر بسزایی در استحکام چهارچوب درب ضد سرقت دارد. چهارچوب از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. که هماهنگی و کیفیت قطعات به کار رفته در آن اهمیت بالایی دارد. از همین رو شرکت آذین نقش چوب با سابقه ی چندین ساله در زمینه درب ضد سرقت ارائه دهنده بهترین چهارچوب های آن می باشد.

نکات مهم در خرید درب امنیتی

  • شما برای انتخاب بهترین درب ضد سرقت برای خانه و دفتر های کاری خود در وهله اول باید انتظار خود را مشخص نمایید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همچین در زمان خرید، زیبایی را فدای امنیت نکنید.
  • یک درب با کیفیت دارای وزنی نزدیک به 90 کیلو گرم می باشد
  • لولای درب های ضد سرقت باید عملکرد مناسبی داشته باشد به همین منظور، یک در ضد سرقت با کیفیت دارای چند لولا می باشد.
  • شما برای بالا بردن امنیت درب خود می توانید از قفل های ترک استفاده نمایید
  • در زمان انتخاب به برسی درب بپردازید؛ چهارچوب درب باید از فلزی باکیفیت ساخته شده باشد و جوش به صورت کامل در همه بخش‌ها وجود داشته باشد.
  • در انتخاب درب های ضد سرقت بسته به دیزاین خانه خود می توانید رنگ درب را انتخاب نمایید.

زمان تحویل

زمان تحویل درب با توجه به نوع  آن و به درخواست مشتری از ( 15 روز تا 30 روز ) می باشد. علاوه بر این درب  ضد سرقت از قبل ساخته شده هم موجود می باشند. برای این که این درب ها لوکس تر شوند عموم مشتری ها از تاج و روکوب استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد ولی باعث این می شود که نمای ساختمان خیلی زیباتر از قبل شود. بنابراین پیمانکاران برای لوکس نشان دادن ساختمان خود از این درب ها استفاده می کنند.

صنایع آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از بهترین متخصصین و طراحان داخلی، همچنین بهره بری از جدیدترین امکانات و ابزار روز دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نموده است. این شرکت آماده ارائه انواع درب های ضد سرقت، درب های ضد آب، درب های MDF، درب های HDF، درب های ملامینه و درب های ضد حریق می باشد.

تولیدات این مجموعه

_ درب های ضد سرقت، ضد حریق و درب های داخلی ساختمان
_ درب های MDF – HDF\PVC – HDF  – HPL – ABS
_ درب های اتاقی، ورودی، آپارتمانی، سرویس، کمدی، لابی
_ درب تمام چوب، ضد آب ABS، فایبر گلاس، ملامینه، لامینوکس

 

 

این مجموعه با ارائه خدمات و فروش محصولات با نازلترین قیمت، همواره تلاش  و کوشش خود را برای جلب رضایت مشتریان عزیز قرار داده است. جهت سفارش محصولات می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید از مشاوره رایگان مشاوران با تجربه ما بهره مند شوید تا بهترین و مناسب ترین درب را انتخاب نمایید.


شماره های تماس
02165291932
09128630068
09192405254
09120823243

 

نشانی
شهریار – عباس آباد – خیابان شهید مطهری – بالاتر از رستوران ارکیده -نبش کوچه شهید سید محمد حسینی

 

شبکه های اجتماعی
•    @azinnaghshchoob
•    Azindoor.net
•    091286300

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید