دانلود مستند من جورجینا هستم | فصل 1 + فصل 2

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۲

برای دانلود مستند جورجینا می‌توانید از لینک های موجود در همین صفحه استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید زندگی یک خانواده سرشناس چگونه است پیشنهاد می‌کنیم حتما این فیلم را تماشا کنید.

مستند من جورجینا هستم (I Am Georgina) به زندگی جورجینا رودریگز می‌پردازد. جورجینا همسر و شریک زندگی فوتبالیست سرشناس، کریستیانو رونالدو می‌باشد که در زندگی خود با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده است. او در حال حاضر در کنار رونالدو و فرزندانش زندگی نسبتا آرامی را سپری می‌کند.

برای دانلود مستند جورجینا می‌توانید از لینک های موجود در همین صفحه استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید زندگی یک خانواده سرشناس چگونه است پیشنهاد می‌کنیم حتما این فیلم را تماشا کنید.

دانلود مستند من جورجینا هستم ]فصل 1 + فصل 2[

نقد و بررسی مستند من جورجینا هستم

فیلم مستند I Am Georgina یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مستندهای دنیا محسوب می‌شود. در این فیلم زندگی همسر کریستیانو برای مخاطبان به تصویر کشیده شده است. در بخش‌هایی از داستان وارد زندگی شخصی این زوج مشهور می‌شویم.

نگاهی بر زندگی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز یکی از مدل‌های مشهور دنیا بوده که در 27 ژانویه 1994 متولد شده است. او علاوه بر این که مدل می‌باشد، یک رقاص حرفه‌ای نیز به شمار می‌رود. وی اولین بار رونالدو را در محل کارش ملاقات کرد، دقیقا همان زمانی که او در یکی از مغازه‌های برند گوچی کار می‌کرد. چند روز بعد این دو باز هم یکدیگر را طی یک مراسم معارفه برندی دیگر ملاقات می‌کنند. به اعتقاد جورجینا همه چیز بین او و رونالدو به سرعت اتفاق افتاده است.

پیش از دانلود مستند پیش رو بهتر است بدانید رونالدو و جورجینا هم اکنون نامزد هستند و تاریخ دقیقی برای ازدواج رسمی خود تعیین نکرده‌اند. آن‌ها در سال 2022 در حالی که منتظر به دنیا آمدن فرزندان دوقلوی خود بودند، با شک بزرگی مواجه شدند. قل پسر آن‌ها فوت کرد، با این حال نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد. با دقت در مستند می‌توان پی برد زندگی رونالدو و همسرش پس از مرگ پسرشان وارد چالش جدی شده است. در این مستند جورجینا پیرامون مرگ پسرش نیز سخن گفته است.

سری کامل فیلم مستند I Am Georgina

مستند من جورجینا هستم در 2 فصل متفاوت ساخته شده است. فصل اول این اثر در بیش از 190 کشور پخش شد. جالب این که این فیلم توانست ظرف مدت کوتاهی در میان 10 برنامه پرطرفدار دنیا قرار بگیرد. رونالدو نیز در بخش‌هایی از فصل اول این مستند حضور دارد. فصل دوم این مستند نیز بیشتر روی مادر شدن جورجینا تمرکز کرده است.

فصل اول مستند جورجینا

فصل اول مستند جورجینا

جورجینا پیش از این که با رونالدو نامزد کند، زندگی بسیار معمولی و ساده‌ای داشت. او در یک روستای کوچک در شمال اسپانیا به همراه پدر و مادرش زندگی می‌کرد. وی علاقه شدیدی به رقص باله داشت و این علاقه از کودکی همراه او بود. با این وجود پدر و مادر جورجینا توان پرداخت هزینه کلاس‌های رقص را نداشتند. به همین دلیل جورجینا تصمیم گرفت رویای خود را برای همیشه کنار بگذارد. به این ترتیب او در نوجوانی به دنبال کار در زمینه مد و فشن رفت.

همه افراد جورجینا را فردی پلند پرواز می‌دانستند، دقیقا ویژگی که در رونالدو نیز وجود داشت. با دانلود و مشاهده مستند متوجه می‌شوید که هر دو از کودکی به دنبال دستیابی به اهداف خود بودند. کارگردان این فیلم پس از اکران آن اعلام کرد:

"پس از ساخت سری اول این مستند، من هیچ تردیدی برای تولید سری دوم این مستند نداشتم. راستش یافتن فردی که بتواند همانند جورجینا بدون ترس از دوربین پیرامون زندگی گذشته‌اش صحبت کند، سخت است."

او ادامه داد:

"بدون هیچ شکی جورجینا در زندگی شخصی خود فراز و نشیب زیادی را متحمل شده است. هر شخصی پس از تماشای این مستند به این مهم دست پیدا می‌کند. جورجینا با سخاوت و واقع بینی توانسته با سخت‌ترین مشکلات کنار بیاید."

فصل دوم مستند جورجینا

فصل دوم مستند جورجینا

فصل دوم مستند جورجینا

در فصل دوم مستند من جورجینا هستم با لحظات غمناک زندگی این مدل مواجه می‌شویم. جورجینا در این سری از مرگ فرزندش ناراحت است، مشکلی که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. ناگفته نماند بخش‌هایی از فصل دوم حاوی لحظات شادی آفرین است که می‌توانید با تماشای آن لذت ببرید.

جورجینا در فصل دوم این فیلم مستند پیرامون مرگ نوزادش صحبت می‌کند و از دردی که پس از این واقعه تحمل کرده سخن می‌گوید و حتی اشک می‌ریزد. در بخشی از مستند او می‌گوید:

"زندگی بسیار سخت است، اما با این حال ادامه دارد. من دلایل زیادی برای قوی بودن و به آینده امیدوار بودن دارم."

همچنین در این مستند شاهد سپاسگزاری جورجینا از شریک زندگی‌اش رونالدو هستیم. او مدعی است رونالدو در تاریک‌ترین لحظات زندگی او را تنها نگذاشته است.

"کریس مرا مدام تشویق می‌کرد و از من می‌خواست به تعهداتم در زندگی پایبند باشم. او همیشه از من می‌خواست به زندگی خود ادامه دهم تا بهبودی کاملی پیدا کنم."

در بخش دیگری از مستند جورجینا می‌گوید:

"هم اکنون اولویت من در زندگی همسر و فرزندانم هستند. من به دلیل وجود خانواده‌ای نظیر آن‌ها خوشحال و سپاسگزارم."

در بخش‌هایی از مستند من جورجینا هستم فصل 2 لحظاتی نیز از جشن تولد 28 سالگی جورجینا رودریگز به تصویر کشیده می‌شود. همچنین سورپرایز شدن جورجینا توسط رونالدو نیز جالب توجه است. رونالدو برای غافلگیر کردن نامزد خود هزینه زیادی کرد تا تصویر جورجینا روی برج خلیفه به نمایش دربیاید. جورجینا بابت این اتفاق می‌گوید:

"سورپرایز کردن من در آن شرایط بسیار سخت و دشوار بود، اما به هر حال رونالدو باهوش و خلاق است. کریس به معنای واقعی کلمه خوب است و من او را به شدت دوست دارم."

در بخش‌های دیگری از فصل دوم فیلم مستند جورجینا در حالی با این دختر روبرو می‌شویم که مشغول تاتو است. این قسمت به روزهای بعد از دست دادن فرزندش مربوط می‌باشد. او در بخشی از مستند خود می‌گوید که به نظرش کار کردن بسیار واجب است. او همچنین ادامه می‌دهد که احساس می‌کند مادری فوق العاده است و یک زن تمام عیار می‌باشد. یک جمله معروف از او در این مستند عبارت است از:

"من یک زن هستم، دوست هستم و من جورجینا هستم."

در بخش دیگری از مستند من جورجینا هستم او را در حالی می‌بینیم که با خواننده معروف اسپانیایی به نام رزالیا ملاقات می‌کند. این خواننده می‌گوید که از تماشای فصل اول مستند به شدت لذت برده است. وی که جورجینا را نیز به آغوش می‌کشد، می‌گوید:

"فیلم زندگی تو را را مشاهده کردم و آن را خیلی دوست داشتم."

فیلم مستند I Am Georgina از جمله مستندهای انگیزشی و آموزشی محسوب می‌شود. پس از تماشای آن هر کدام از ما به این درک خواهیم رسید که زندگی فراز و نشیب زیادی دارد و در برابر مشکلات و سختی‌های زندگی نباید تسلیم شد و باید با آن مقابله نمود. هر انسانی می‌تواند با امید، شکرگزاری و توقعات واقع بینانه به جنگ با مشکلات برود. از سوی دیگر این مستند به ما نشان می‌دهد برای دستیابی به موفقیت باید به صورت مستمر تلاش کرد و امیدوار بود.

سایت دانلود مستند

سایت تی‌وی علاوه بر دانلود مستند های فوتبالی نظیر بیرو و مستند من جورجینا هستم، امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

  • مستند سیاسی و تاریخی
  • مستند علمی
  • برنامه های شبکه من و تو
  • مستند فرازمینی ها و ماوراءالطبیعه
  • مستندهای جهانگردی
  • مستند های تک قسمتی
  • پکیج های فیلم مستند

سایت دانلود فیلم مستند

برچسب ها:
مستند
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید