کابینت نقره ای مناسب چه آشپزخانه های است؟ + 10 طرح جدید کابینت نقره ای

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر تصمیم دارید برای منزل جدید خود کابینت تهیه کنید و یا آن را تعویض نمایید، می‎توان گفت کابینت نقره ‌ای هایگلاس جزء به روزترین و محبوب‌ترین نوع از کابینت از دید مخاطبان به شمار می‌رود. کارشناسان فروشگاه میزان دکور می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. 

اگر آشپزخانه را مرکز و یا پر ترددترین نقطه منزل در نظر بگیرید، بدون شک کابینت‌ها به عنوان کاربردی‌ترین و گیراترین ابزار و لوازم آشپزخانه به شمار می‌روند. این موضوع زمانی مشخص می‌شود که کابینت‌ها علاوه بر اینکه انواع ظرف و ظروف را در دل خود جای می‌دهند به عنوان ویترین آشپزخانه نیز محسوب می‌شوند؛ در نتیجه به بخش زیبایی، شیک و خاص بودن نیز ارتباط پیدا می‌کند.

اگر تصمیم دارید برای منزل جدید خود کابینت تهیه کنید و یا آن را تعویض نمایید، می‎توان گفت کابینت نقره ‌ای هایگلاس جزء به روزترین و محبوب‌ترین نوع از کابینت از دید مخاطبان به شمار می‌رود. کارشناسان فروشگاه میزان دکور می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. 

نگاهی به مشخصات فنی کابینت نقره‌ای

توجه داشته باشید که بایستی پیش از خرید و سفارش هر نوع کابینتی، مشخصات فنی آن را بررسی و ارزیابی کنید. کابینت‌ها از اجزای مختلفی مانند بدنه، درب، لولا، جک و غیره تشکیل شده‌اند که هر کدام از جنس و متریال متفاوتی ساخته شده است. بر اساس مشخصات فنی مدل‌ های کابینت هایگلاس سفید و نقره‌ ای، جنس بدنه کابینت از ام دی اف مرغوب، جنس درب آن از نوع هایگلاس نقره‌ای، جنس صفحه روی کابینت از نوع کورین، لولا و جک از نوع آرام بند می‌باشند.

Modern-Kitchens-and-Cabinets-Ideas-Worth-Investing-In.jpg

نگاهی به مزیت‌های مدل‌های کابینت هایگلاس سفید و نقره‌ای

مشخص است که مخاطبان به دنبال کابینت ایده آلی هستند و به نوعی دوست دارند، همه چیز تمام و کمال باشد. این نوع نگرش با کارایی کابینت نقره‌ ای هایگلاس، همسو است. در ادامه شما را با امتیازات و مزیت‌های این نوع کابینت آشنا می‌کنیم:

  • جذابیت کابینت هایگلاس: با توجه به اینکه مدل ‌های کابینت هایگلاس سفید و نقره ‌ای دارای سطح و پوشش براقی هستند، در نتیجه این موضوع به انعکاس نور کمک زیادی کرده و مخاطب را با فضایی جذاب و پر نور روبرو می‌کند.

insetcabinets-791x1024-1.jpg

  • سازگاری با دکوراسیون منزل: رنگ‌های سفید و نقره‌ای جزء رنگ‌هایی هستند که امکان ست کردن و هماهنگی با سایر طرح‌ها و رنگ‌ها را دارند؛ بنابراین با انتخاب کابینت نقره ‌ای هایگلاس، لزومی ندارد نگران عدم تطابق با محیط و وسایل باشید.

red-and-silver-high-gloss-kitchen-premier-eurocase-img_4ec19ba409f39235_4-5509-1-85a7e2f-%DB%B1.jpg

  • قیمت مناسب: اگر هزینه تمام شده کابینت برایتان مهم است، لازم است بدانید مبلغ تولید مدل‌های کابینت هایگلاس سفید و نقره‌ ای، در مقایسه با کابینت‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، کمتر محاسبه می‌شود.
  • سهولت در نظافت: از آنجا که روکش و بدنه کابینت نقره‌ای هایگلاس شفاف، صاف و براق است در نتیجه تمیز کردن آن به راحتی و به بهترین حالت ممکن صورت می‌گیرد.

ala-cucine-yellow-kitchen-design.jpg

  • مقاومت و استحکام بالا: کیفیت و مرغوبیت و متریال به کار رفته در تولید کابینت، میزان مقاومت و استحکام آن را تعیین می‌کند که البته کابینت هایگلاس سفید و نقره‌ای، از استحکام و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند.
  • متریال به کار رفته در تولید کابینت: طراحان و تولید کنندگان لوازم آشپزخانه، انواع کابینت را از جنس ام دی اف تهیه می‌کنند. نکته قابل توجه در این زمینه نوع مات و براق ام دی اف است. در واقع بدنه کابینت نقره‌ ای هایگلاس از جنس ام دی اف مات انتخاب می‌شود و درب‌های کابینت از جنس ام دی اف براق، همچنین صفحه روی کابینت هم از سنگ مصنوعی کورین سفید یا نقره‌ای که دارای قابلیت ضد خش و مقاومت بالا است، انتخاب می‌شود. این تناسب به جذابیت محیط و مدیریت هزینه کمک زیادی می‌کند.

product-jpeg-1000x1000-2.jpg

نقش روانشناسی رنگ در ترکیب کابینت سفید و نقره‌ای

برخی از افراد تمایل دارند، از ترکیب دو رنگ سفید و نقره‌ای برای بدنه کابینت آشپزخانه استفاده کنند، موضوع رنگ شناسی و روانشناسی رنگ در این بخش راهنمای خوبی محسوب می‌شود؛ چرا که بر اساس روانشناسی رنگ، ترکیب سفید و نقره‌ای به محیط روح تازه‌ای می‌بخشد. رنگ سفید محیط دلباز و تمیز را به مخاطب منتقل  کرده و به نوعی احساس پاکی را در مخاطب تداعی می‌کند، در حالی که تعبیه کابینتی با رنگ ترکیبی سفید نقره‌ای، محیط را زیبا و دلنشین نشان می‌دهد. در میان انواع کابینت‌ها، کابینت نقره ‌ای هایگلاس از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.

2.20Bakes2020Kropp_Galerie20House20of20Art20and20Design_Photo20courtesy20of20Genevieve20Garruppo_2.jpg

انواع مدل‌های کابینت هایگلاس سفید و نقره‌ای

اگر برای انتخاب کابینت سفید و نقره‌ای، مصمم هستید، لازم است بدانید که این نوع کابینت‌ها در دو نوع کابینت سفید و نقره‌ای روشن و سفید و نقره‌ای تیره وجود دارند. در ادامه به تفاوت آنها با جزئیات بیشتر اشاره می‌کنیم:

kitchen-direction-vastu-1024x576-1.jpg

  • کابینت سفید و نقره‌ای روشن: همانطور که از نام این نوع کابینت مشخص است، تم رنگی روشنی دارد. استفاده از این ترکیب باعث شفافیت و درخشندگی محیط می‌شود و جلوه خاصی را به محیط آشپزخانه شما می‌دهد. یکی از امتیازات این ترکیب، مناسب بودن برای آشپرخانه‌هایی با فضای کوچک و یا بدون پنجره است که باعث بزرگی فضا در دید و روشنایی آن به مخاطب می‌شود. القاء حس روشنایی به دلیل انعکاس بیشتر نور به محیط می‌باشد.
  • کابینت سفید نقره‌ای تیره: این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است که تمایل شما به سوی رنگ روشن باشد و یا رنگ تیره، اما بایستی جنبه‌های دیگر مانند ابعاد آشپزخانه، دسترسی به پنجره یا عدم آن، مطابقت با فضا یا اکسسوری‌های موجود و غیره نیز مد نظر قرار دهید. توجه داشته باشید زمانی می‌توانید این ترکیب رنگی را انتخاب کنید که فضای آشپرخانه از میزان کافی نور برخوردار بوده و اندازه بزرگی داشته باشد، در غیر این صورت فضا را تاریک و کوچک نشان می‌دهد.

Modern-Kitchen-Cabinets-e1544464006635.jpg

فاکتورهای مهم در هنگام تهیه و سفارش کابینت

تا این بخش از مقاله متوجه نوع کابینت، رنگ، جنس و تأثیری که بر محیط می‌گذارد، شده‌اید؛ بنابراین توصیه می‌شود فروشگاه یا کارگاه معتبری را برای ثبت سفارش انتخاب کنید؛ چرا که صفر تا صد قضیه به عملکرد مطلوب یا نامطلوب آنها بستگی دارد. کیفیت، متریال و جنس مدل ‌های کابینت هایگلاس سفید و نقره ‌ای، رنگ، مقاومت و استحکام، قطعات و اجزای تشکیل دهنده آن و غیره از جمله مواردی هستند که باید با حساسیت و ظرافت خاصی انتخاب و نصب شوند.

Norfolk-Manufacturing-Ormesby-Kitchen-Dust-Grey-Gloss-6.jpg

شرایط خرید کابینت نقره‌ای هایگلاس

اعتبار و خوشنامی طرف قرارداد را مد نظر قرار دهید و از نظر دستمزد و سرعت در تحویل پروژه نظرات مشتریان آنها را نقد و بررسی کنید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه میزان دکور استفاده کنید و در صورت تمایل نیز می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در میزان دکور تماس بگیرید. mizandecor.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید