قیمت ورق گالوانیزه آنلاین در آهن پخش

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

عوامل مختلفی بر قیمت ورق گالوانیزه و سایر محصولات تأثیر می‌گذارند. در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت. برای خرید ورق‌های گالوانیزه با قیمت مناسب، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ورق‌های گالوانیزه در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‌شوند. این ورق‌ها به دلیل خاصیت بی‌نظیر خود، به شکل گسترده‌ای در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ورق گالوانیزه در سالیان اخیر متغیر بوده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه آهن پخش، از قیمت‌های روز مطلع شوید و انواع ورق‌های گالوانیزه و تنوع بالایی از محصولات دیگر را از طریق این وبسایت خریداری کنید.
عوامل مختلفی بر قیمت ورق گالوانیزه و سایر محصولات تأثیر می‌گذارند. در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت. برای خرید ورق‌های گالوانیزه با قیمت مناسب، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

انواع ورق گالوانیزه

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، ورق‌های گالوانیزه انواع مختلفی دارند. این محصولات معمولاً به دو شکل مختلف طراحی می‌شوند. از لحاظ ظاهری ورق‌های گالوانیزه را در دو نوع رولی و فابریکی می‌سازند. این دو محصول نسبتا با هم متفاوت دارند.
کوچک‌ترین ورق گالوانیزه رولی شکل، هجده صدم میلی‌متر ضخامت دارد. ضخامت بزرگ‌ترین ورق‌های رولی ۶ میلی متر است. از لحاظ عرض هم این نوع اوراق از ۱۰۰ سانتی‌متر تا ۱۲۵ سانتی‌متر متغیر هستند. وزن ورق‌های گالوانیزه رولی معمولاً بین پنج تا هفت تن است. این عدد با توجه به ضخامت ورق، کارخانه تولیدکننده و عرض اوراق تعیین می‌شود. ورق‌های فابریکی ضخامت و عرض متفاوتی دارند. این اوراق به دو صورت تولید می‌شوند:
•     ورق های فابریکی ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی متر
•     ورق های فابریکی ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی متر
قیمت ورق گالوانیزه تحت تأثیر نوع آن است. به عبارت دیگر، قیمت ورق رولی با فابریکی متفاوت است. اوراق گالوانیزه را بر اساس کاربرد هم دسته‌بندی می‌کنند. این‌که ورق برای چه منظوری خریداری می‌شود، در قیمت آن بی‌تأثیر نخواهد بود. از نظر نوع مصرف، ورق‌های گالوانیزه انواع زیر را دارند:
•     ورق گالوانیزه کشاورزی
•      ورق گالوانیزه اتومبیل سازی
•     ورق ساختمان سازی
•     ورق صنعتی: صنعت الکترونیک و حمل و نقل
ورق‌های گالوانیزه علاوه بر شکل ظاهری و نوع مصرف، دسته‌بندی دیگری هم دارند. دسته‌بندی سوم این محصولات به شرح زیر است. این دسته‌بندی بیشتر به جنس و رنگ این کالا مربوط می‌شود. قیمت ورق گالوانیزه در هر یک از این انواع متفاوت خواهد بود.
•    ورق گالوانیزه سیاه
•    گالوانیزه روغنی
•     ورق گالوانیزه آلومینیومی رنگی
•     ورق گالوانیزه آلومینیومی ساده
•     پروفیل های سبک
•     پروفیل های سنگین
 

تغییرات ورق گالوانیزه در یک سال گذشته

قیمت ورق گالوانیزه همیشه در حال تغییر است. دلایل متعددی به تغییر قیمت منجر می‌شوند. یکی از عوامل این اختلاف قیمت، نوسانات بازار است. قیمت این محصولات در بازار آزاد و بورس کالا تفاوت دارد. کاهش و افزایش تقاضای یک محصول می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشد. برای مثال اگر تقاضا برای ورق گالوانیزه رولی ۶ میلی متری افزایش پیدا کند، قیمت آن هم به همان مقدار بیشتر خواهد شد. به طور کلی، تغییر قیمت ورق های گالوانیزه در یک سال گذشته، به دلیل فاکتورهای زیر است:
•      نوسانات ارزی
•    تغییر قیمت جهانی
•    کاهش یا افزایش هزینه تولید محصول
•     تغییر حقوق کارگران
•     تعمیرات خط تولید به طور سالیانه

 

قیمت ورق گالوانیزه در آهن پخش

همان‌طور که دیدید قیمت این محصولات همیشه دستخوش تغییراتی است. برای همین معمولاً نمی‌توان قیمت مشخصی را در وب سایت‌ها پیدا کرد. از این رو متقاضیان مجبور می‌شوند برای اطلاع از قیمت روز با شرکت‌های مختلفی تماس بگیرند.
آهن پخش این مشکل را حل کرده است. در وب سایت این مجموعه می‌توانید قیمت روز محصولات را مشاهده کنید. مجموعه آهن آلات آهن پخش قیمت ورق گالوانیزه را به‌طور روزانه به روزرسانی می‌کند. به همین دلیل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به سایت سر بزنید و از قیمت‌ها جویا شوید. شما همچنین قادر هستید اوراق گالوانیزه و سایر آهن‌آلات را از طریق این مرکز معتبر تهیه کنید. برای خرید ورق گالوانیزه کافی است با مشاوران فروش تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین برای خرید انواع ورق‌های گالوانیزه اقدام کنید. قیمت این محصول در شرکت آهن پخش زیر قیمت بازار است.

 

 

کلام آخر
در این مقاله به بررسی قیمت ورق گالوانیزه پرداختیم. علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، موقع خرید، باید به کیفیت محصول هم دقت کرد. آهن پخش مجموعه‌ای است که سال‌ها در زمینه فروش آهن آلات ساختمانی فعالیت می‌کند. محصولات این مرکز استاندارد بالایی دارند و بسیار مرغوب هستند.
برای دریافت قیمت دقیق اوراق گالوانیزه و همچنین خرید محصول از سایر صفحات سایت این مجموعه بازدید کنید. همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی، ارتباط بگیرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید