اجرای شیشه تاشو جمع‌شو بالکن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

شیشه تاشو جمع‌شو بالکن، یکی از ایده‌های نوآورانه و کاربردی در زمینه طراحی بالکن‌ها است. این نوع شیشه تاشو، امکان باز و بسته کردن آسان و سریع بالکن را فراهم می‌کند و در عین حال از فضای بالکن نیز بهره‌برداری کامل می‌کند.

شیشه تاشو جمع‌شو بالکن، یکی از ایده‌های نوآورانه و کاربردی در زمینه طراحی بالکن‌ها است. این نوع شیشه تاشو، امکان باز و بسته کردن آسان و سریع بالکن را فراهم می‌کند و در عین حال از فضای بالکن نیز بهره‌برداری کامل می‌کند. اجرای شیشه تاشو جمع‌شو بالکن به ویژه در مناطقی با فضای محدود و محیط‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این نوع شیشه تاشو، می‌توانید به راحتی فضای بالکن خود را باز و بسته کنید و در هر زمانی که نیاز به استفاده از بالکن دارید، آن را باز کنید و از منظره و هوای خارج لذت ببرید.از مزایای شیشه تاشو جمع‌شو بالکن می‌توان به طراحی زیبا و مدرن، امکان تنظیم درجه بازشدگی شیشه، عدم نیاز به فضای اضافی برای باز شدن بالکن و همچنین ایجاد امنیت بیشتر در مقابل سرقت و حفاظت از خانه اشاره کرد. می‌توانید با مشاوره کارشناسان مجرب و تخصصی ما در رامادُر، بهترین نوع شیشه تاشو را برای بالکن خود انتخاب و از امکانات و فواید آن بهره‌برداری کنید.

 

اجرای شیشه تاشو جمع‌شو در بالکن

بالکن منازل یکی از فضاهایی هستند که بیشترین میزان استفاده از شیشه‌های تاشو جمع‌شو در آنها صورت می‌گیرد. در بالکن‌ها به دلیل شرایط خاصی که دارند، استفاده از پنجره های ثابت به هیچ وجه منطقی و کارآمد نیست. این فضاها باید همواره چشم‌انداز خود را حفظ کنند و در عین حال، امکان استفاده حداکثری از هوای تازه بیرونی را فراهم آورند که از طریق پنچره‌های ثابت، غیرممکن است. بنابراین، استفاده از شیشه‌های تاشو جمع‌شو در شرایط فعلی، بهترین گزینه هستند. تنها نکته شایاد توجه اینکه، نصب و اجرای شیشه‌ تاشو جمع‌شو در عین حالیکه ممکن است برای عده‌ای ساده بنظر برسد، اما به واقع، کار تخصصی و حساسی است که در صورت عدم نصب صحیح و دقیق، صدمات زیادی می‌تواند در پی داشته باشد. بهترین کار این است که نصب و اجرای این پنل‌ها را به متخصصان بسپارید. متخصصان مجرب ما در رامادُر آمادگی این را دارند تا با کوله‌باری از تجربه، پروژه‌ای ایمن و زیبا و کارآمد را در اسرع وقت، اجرا و تحویل شما نمایند.

shishe-tasho1

مزیت های شیشه تاشو جمع‌شو

شیشه تاشو جمع‌شو دارای مزایای فراوانی است. اولین مزیت آن، امکان باز و بسته کردن آسان و سریع آن است. با استفاده از سیستم تاشو، می‌توانید به راحتی شیشه‌ها را باز و بسته کنید و به دلخواه خود فضای بالکن را تنظیم کنید. شیشه بالکن تاشو جمع شو یک راه عالی برای پوشاندن بالکن است که به شما امکان می‌دهد فضای بیشتری را به داخل خانه خود اضافه کنید. در اینجا مزایا و نکات قابل توجه در استفاده از شیشه بالکن تاشو جمع‌شو را بررسی خواهیم کرد:

shishe-tasho8

افزایش فضا: با پوشاندن بالکن با شیشه، فضایی جدید برای استفاده در داخل خانه خواهید داشت.

حفاظت از عوامل مزاحمشیشه بالکن تاشو جمع‌شو می‌تواند جلوی ورود عوامل مزاحم مانند باد، گرد و غبار، حشرات و صدا را بگیرد. این به شما امکان می‌دهد در هر زمان که بخواهید، بدون نگرانی از این عوامل، از فضای بالکن استفاده کنید.

حفظ منظره: شیشه بالکن تاشو جمع‌شو امکان دسترسی آسان به فضای بالکن را فراهم کرده و موجب می‌شود تا از نور و هوای طبیعی بیشتری برخوردار ‌شوید. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا منظره خارجی را تماشا کنید، از زیبایی‌های طبیعت بیرون لذت ببرید و در عین حال از جریان هوای ورودی جلوگیری کنید.

shishe-tasho7

قابلیت تنظیم: شیشه بالکن تاشو جمع‌شو قابلیت تنظیم و تغییر شکل دارد. می‌توانید آن را به گوشه‌ای کشانده و جمع کنید تا فضای بالکن را بیشتر و یا آن را باز کنید تا جریان هوا را افزایش دهید.

امکان استفاده در هر آب و هوا: با استفاده از شیشه بالکن تاشو جمع‌شو، می‌توانید حتی در روزهای آلوده یا بارانی به راحتی از فضای بالکن استفاده کنید.

طراحی زیبا و متنوع: شیشه بالکن تاشو جمع‌شو در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها ساخته می‌شود که می‌توانید به زیبایی و استایل بالکن بیافزایید. همچنین، این نوع شیشه دارای عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر عوامل جوی مختلف است.

shishe-tasho6

کاربرد شیشه های تاشو جمع‌شو

شیشه‌های تاشو جمع‌شو در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از کاربردهای بسیار رایج شیشه‌های تاشو جمع‌شو، در بالکن منازل است. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا در فصول گرم، شیشه‌ها را جمع کرده و از هوای تازه بیرون لذت ببرید. در فصول سرد نیز، می‌توانید شیشه‌ها را ببندید و ضمن حفظ حرارت و دمای داخلی، از ورود آب ناشی از برف و باران به داخل فضای بالکن جلوگیری نمائید. کاربرد دیگر این شیشه‌ها، در پارتیشن‌بندی‌های داخلی ساختمان‌هاست. در مواردی که ما بدنبال پارتیشنی هستیم که بعضاً مورد استفاده قرار گرفته و فضا را تقسیم کند و بعضاً هم اجازه دهد تا فضا بصورت بزرگ و یکپارچه درآید، در آنصورت، شیشه‌های تاشو جمع‌شو گزینه مناسبی هستند. از این شیشه‌ها در تقسیم بندی داخلی حمام‌ و سرویس‌های بهداشتی بزرگ نیز می‌توان استفاده کرد. این شیشه‌ها در انواع شفاف، مات، برفکی، رفلکس و ... تولید می‌شوند و لذا شما می‌توانید قابلیت دیده‌شدن از طرفین پنل را خودتان انتخاب نمائید.

shishe-tasho5

عملکرد شیشه های تاشو به چه صورت است؟

شیشه بالکن تاشو جمع‌شو یا شیشه بالکن ریلی، یک سیستم مکانیزه است که به شما امکان می‌دهد پنل‌های شیشه‌ای را در گوشه‌ای از کار، کنار هم جمع کنید. این سیستم شامل ریل مخصوصی است که به پنل‌ها اجازه می‌دهد تا به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. با توجه به مکانیزم‌ مقاوم و پایدار این سیستم، شما می‌توانید به دفعات بسیار بسیار زیاد، پنل‌های شیشه‌ای را باز و بسته کنید و نگران افتادن آنها در شرایط باد و ... نباشید. ضمناً اگر درزهای پلاستیکی مابین پنل‌ها همیشه سالم و خاصیت ارتجاعی و نرم داشته باشند، از ورود آب و سرما نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری خواهند کرد. بنابراین، لازم است تا هرچند وقت یکبار، درزهای پلاستیکی پنل‌های خود را تعویض کنید تا خیالتان از نفوذ آب و باد، آسوده باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه چون این پنل‌ها از جنس شیشه سکوریت هستند، لذا کاملاً ایمن بوده و در صورت شکستن، هیچ آسیبی به جهت جراحت و بریدگی ایجاد نمی‌کنند.

shishe-tasho4

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوعی شیشه است که در صورت شکستن، به تکه‌های تیز تبدیل نمی‌شود، بلکه به قطعات ریزی تبدیل و به صورت شن‌ریزه فرو می‌ریزند. این ویژگی باعث می‌شود که شیشه های سکوریت به عنوان شیشه‌های ایمن شناخته شوند و به کسی آسیب نرسانند. علاوه بر این، شیشه سکوریت در برابر شوک‌هایی چون گرمای شدید یا سرمای سوزناک، تابش مستقیم نور و حرارت و سرمای مداوم نیز مقاومت بالایی دارد. بنابراین، ویژگی‌های خاص سکوریت باعث شده تا محبوبیت زیادی در بازار فعالیت‌های ساختمانی برای خود دست و پا کند.

shishe-tasho3

نکات قابل توجه در استفاده از شیشه بالکن تاشو جمع‌شو:

1. نوع پنل: پنل‌های بالکن تاشو جمع‌شو می‌توانند از نوع آکاردئونی باشند. این پنل‌ها بعضاً هم در حالت ریلی طراحی می‌شوند. پنل‌ها می‌توانند بدون فریم یا با فریم، از جنس آلومینیوم، یو پی وی سی و گاهی هم چوب ساخته شوند.

2. عملکرد: این شیشه‌ها با حرکت افقی پنل‌ها روی ریل‌های مخصوص باز و بسته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در گوشه چپ یا راست جمع کرد.

4. نصب و استفاده آسان: شیشه بالکن تاشو جمع‌شو به راحتی نصب می‌شود و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. می‌توانید آن را به راحتی باز و بسته کنید و به دلخواه خود تنظیم کنید.

3. مقاومت در برابر ضربه: شیشه بالکن تاشو جمع‌شو یک راه عالی برای پوشاندن بالکن بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

shishe-tasho9

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید