قبل از دیدن کلکسیون های فرش سورنا، فرش نخرید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برترین طرح‌های فرش، با پالت رنگ اختصاصی را در کلکسیون‌ فرش سورنا خواهید یافت. فرش سورنا با طراحی زیبا و چشم‌نواز، مانند جواهری در دکوراسیون خانه‌ی شما خواهد درخشید.

برترین طرح‌های فرش، با پالت رنگ اختصاصی را در کلکسیون‌ فرش سورنا خواهید یافت. فرش سورنا با طراحی زیبا و چشم‌نواز، مانند جواهری در دکوراسیون خانه‌ی شما خواهد درخشید. برای انتخاب فرش محبوب‌تان کافیست بین کلکسیون‌های آوازه، ساچلی، کلاسیک و وینتیج فرش سورنا جست‌جو کنید. برای خرید آنلاین فرش سورنا کافیست وارد صفحه فروشگاه شده و با فیلتر کلکسیون‌ها، دسترسی سریع‌تری به فرش‌هاب مورد نظر خود داشته باشید. توجه کنید که فرش‌های 700 شانه سورنا را در کلکسوین آوازه و فرش‌های 1000 شانه سورنا را در کلکسیون ساچلی خواهید یافت. همچنین در فروشگاه آنلاین فرش سورنا می‌توانید رنگبندی مورد نظر، قیمت و کاربری فرش خود را انتخاب و فیلتر کنید. توجه داشته باشید که فرش سورنا در قبال خرید هر یک از محصولات خود یک کارت ضمانت‌نامه به خریدار ارائه می‌کند. ضمانت نامه ۶۰ ماهه فرش سورنا مهر تاییدی بر اصالت و کیفیت محصولات خواهد بود. در ادامه به معرفی و بررسی برترین‌های کلکسیون فرش سورنا خواهیم پرداخت.

 

کلکسیون فرش آوازه

اگر به دنبال فرش 700 شانه جدید و درجه یک و زیبا هستید، کلکسیون فرش آوازه با پالت لایت و پالت رنگی، یکی‌از بهترین انتخاب‌ است. تمامی فرش‌های کلکسیون آوازه با تراکم 2550 بافته می‌شوند و ارتفاع خاب آن‌ها 10 میلی‌متر است. مزیت فوق‌العاده فرش‌های 700 شانه‌ی کلکسیون فرش آوازه، جنس نخ صددرصد اکریلیک هیدست شده است.

این ویژگی باعث می‌شود علاوه بر افزایش استحکام نخ، پرزدهی آن به طور کامل برطرف شود و بدون هیچ مشکلی از زیبایی و کیفیت فرش جدیدتان لذت ببرید. نخ‌های اکریلیک نسبت به سایر الیاف مصنوعی نرم تر و لطیف تر هستند. همچنین بوی پلاستیک و مواد نفتی از نخ های اکریلیک استنشاق نمی‌شود. نخ اکریلیک در برابر پا خور شدن مقاومت بالایی داشته و به راحتی کهنه نمی شود و در برابر حرارت های غیر مستقیم، همانند کتری و اتوی داغ مقاوم است.

یکی از عواملی که باعث پرفروش بودن فرش‌های 700 شانه کلکسیون فرش آوازه می‌شود این است که هر چقدر شانه و تراکم فرش کمتر باشد، نخ فرش ضخیم‌تر می‌شود و همین عامل سبب افزایش دوام فرش خواهد شد.

کلکسیون فرش آوازه

نقشه‌های فرش کلکسیون آوازه بسیار جذاب و تماشایی هستند و اسامی آن‌ها شامل نقشه‌های اصفهون، اکازیون، آرتور، آرکا، آرمان، آژند، آماندا، آناشید و کارینا است. همچنین از رنگ های زمینه فرش‌های کلکسیون آوازه می‌توان به رنگ متالیک، متالیک لایت، مشکی، بژ، کرم، نقره‌ای، نقره ای لایت، طلاکوب و وینتیج اشاره کرد.

کلکسیون فرش ساچلی

فرش 1000 شانه جدید سورنا تمام برجسته یا هایبالک را در کلکسیون فرش ساچلی جستجو کنید. فرش ماشینی 1000 شانه یعنی در هر متر از عرض 1000 گره دارد و تراکم آن 3000 گره است. در تولید فرش تمام برجسته امکانات جذابی وجود دارد که یکی از آن‌ها این است که تمامی گل‌های نقشه یا حتی متن فرش می‌تواند برجسته باشد و جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به دکوراسیون خانه شما بدهد. تمامی فرش‌های کلکسیون فرش ساچلی با تراکم 3000 و با ارتفاع خاب 8 میلی‌متر تولید می‌شوند و در بافت آن‌ها از نخ صد درصد آکریلیک هیدست شده به کار رفته است. ویژگی بی‌نظیر کلکسیون فرش ساچلی، جنس تار و پود آن است که شامل پنبه و جوت می‌شود. مزیت استفاده از پنبه و جوت در تار و پود فرش این است که دوام آن را بالا می‌برد و باعث می‌شود فرش شما، در هنگام شست‌وشو یا بر اثر حرارت، مثل قرار گرفتن ظروف داغ روی آن، تغییر شکل ندهد. پالت رنگی کلکسیون فرش ساچلی، شامل 14 رنگ است و تمامی فرش‌های این کلکسیون با پالت رنگی انحصاری تولید می‌شوند. با افزایش تعداد رنگ در پالت کلکسیون فرش ساچلی، دست شما برای انتخاب بهترین فرشی که با رنگ‌آمیزی دکوراسیون خانه‌تان هماهنگ باشد باز است. همچنین با توجه به تمام برجسته بودن فرش‌های کلکسیون ساچلی، می‌توانید زیبایی منحصربه‌فردی را در خانه خود خلق کنید.

کلکسیون فرش ساچلی

برای تشخیص فرش‌ 1000 شانه کافیست، کف دست خود را روی فرش تکان دهید، به دلیل تراکم بالای این نوع فرش‌ها، دست شما به راحتی سر می‌خورد و بافت یکسان و نرمی را حس خواهید کرد.

در ادامه به برخی از مزایای فرش گل برجسته اشاره می‌کنیم:

زیبایی و ظرافت بی نظیر

مهم ترین مزیت فرش گل برجسته سورنا، زیبایی و ظرافت زیاد آن است.

تراکم زیاد گره ها

در فرش های ماشینی گل برجسته سورنا، تراکم زیادی وجود دارد، که سبب لطافت بیشتر فرش می‌شود.

بدون پرزدهی

یکی دیگر از مزیت های فرش ماشینی گل برجسته در کلکسیون فرش ساچلی سورنا، بدون پرز بودن آن است.

ار نقشه‌های فرش زیبا و چشم نواز کلکسیون ساچلی می‌توان نقشه‌ی سوزان، سابات، ساران، سروناز، سلین و ساواش را نام برد.

همچنین رنگ های زمینه کلکسیون فرش ساچلی شامل اقیانوسی، موکا، تیتانیوم، تیتانیوم لایک، کرم، صدفی، صدفی لایت، دودی، دودی لایت، طلاکوب، سیلو، سیلور لایت و وینتیج است.

کلکسیون فرش ورساچه

ورساچه  یکی از شناخته شده‌ترین برندها مربوط به کشور ایتالیا می‌باشد که در ابتدا فقط برند لباس بوده است، اما با گذشت زمان این برند به وسایل زیادی دیگری نیز از جمله فرش اختصاص داده شده است. فرش طرح ورساچه یکی از فرش‌های ماشینی است که به سرعت جای خود در میان خریداران فرش ماشینی مطرح شد. فرش‌های طرح ورساچه دارای طرح و تنوع بسیار زیادی می‌باشند و یک انتخاب عالی برای افراد مدرن پسند می‌باشد.

کلکسیون فرش ورساچه

فرش‌های ماشینی کاشان و از جمله فرش 1200 شانه جدید سورنا، از نظر طرح دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر فرش‌های ماشینی است.همچنین فرش 1200 شانه جدید سورنا به واسطه تولید با پالت رنگی انحصاری و زیبایی مثال زدنی دارای اعتبار و محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران فرش ماشینی است. شما می‌توانید زیباترین و منحصربه‌فردترین فرش‌های 1200 شانه کاشان را در کلکسیون‌های وینتیج، ورساچه و کلاسیک سورنا ببینید. کیفیت نخ تار و پود و الیاف صد درصد آکریلیک هیت ست شده فرشی با خاصیت آنتی‌باکتریال به دست شما می‌رساند که علاوه بر ضد حساسیت بودن، هیچ پرزی ایجاد نمی‌کند.

سورنا، تولید کننده فرش ماشینی در کاشان

سورنا اولین تولید کننده فرش‌های ماشینی آنتی باکتریال با متریال پنبه است. همچنین تجربه سه دهه فعالیت در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی باعث شده تا کارخانه‌جات فرش سورنا بتوانند توانایی تولید فرش‌های منحصربه‌فرد با تنوع بی‌نظیر و کیفیت مثال زدنی را داشته باشند. اکنون فرش سورنا با تکیه بر 30 سال سابقه به عنوان تولیدکننده فرش ماشینی در پایتخت فرش ایران، یعنی کاشان با قدرت و همگام با تکنولوژی مشغول به فعالیت است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سورنا تولید فرش سنگین وزن و باکیفت در ابعاد و تراکم و طرح های مختلف است که باعث استقبال مردم شریف ایران و حتی خارج از کشور شده است. فرش سورنا با 300 نمایندگی فعال در ایران، بیش از 220 محصول متفاوت و دویست هزار مشتری راضی یکی از برترین‌های تولید کننده فرش ماشینی در کاشان است. از طرفی پالت اختصاصی فرش سورنا، گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری برای انتخاب فرش مورد‌علاقه‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. فرش سورنا، با به کارگیری بروز‌ترین تکنیک‌ها و بهره‌مندی از مشاوره طراحان با تجربه، اقدام به خلق پالت رنگ اختصاصی فرش سورنا کرده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید