سوال خود را بپرسید
مدیر سایت سوال کرده:
۱
پاسخ
۶۰۱
بازدید
۰
ستاره

کمد دیواری مناسب چه ویژگی‌هایی داره؟

کمد دیواری یکی از بخش‌های مهم هست که میتونه به خوبی خیلی از وسایل رو درون خودش پوشش بده و نظم تو فضا ایجاد کنه. حالا این کمد دیواری بهتره چه ویژگی‌هایی داشته باشه؟
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
مدیر سایت پاسخ داده:

اولین فاکتور مهم برای انتخاب کمد دیواری مناسب کیفیت اون هست و همیشه از چوب استفاده میشده اما این روزها ام دی اف جایگزین چوب شده هست که با روکش‌ها و کیفیت‌های مختلف موجود هست. رایج ترین انتخاب برای ساخت کمد دیواری ام دی اف با روکش مات و برجسته هستش که این برجستگی باعث افزایش مقاومت و مقابله با خط افتادن میشه.

پی وی سی یا همون ممبران بدنه و مغز این جنس از ام دی اف هستش ولی با روکش ضد آب پی وی سی پوشنده میشه، بسیار زیبا هست اما یکی از گرون ترین‌هاست!

کمد دیواری های گلاس هم مغزی و بدنه اش از ام دی اف هستش اما با روکش های گلاس که ظاهر براق و جذابی پیدا کرده هست اما ضد آب نیست و خش پذیریه بالایی داره همچنین به خاطر لک پذیری شاید برای اتاق بچه‌ها مناسب نباشه. با توجه به فضای منزلتون مناسب ترین کمد دیواری رو انتخاب کنین درهای ریلی بهترین گزینه برای اتاق خواب‌های کوچکی هستن که فضا برای باز و بسته شدن در کمد ندارن.

فضای مورد نیاز بر اساس کاربرد کمد دیواری رو درنظر بگیرین که میخواین برای لباس باشه یا رخت خواب تا فضای پرت نداشته باشن. حداقل طول کمد دیواری 150 سانتی متر، عمق 60 و ارتفاع 220 سانتی متر باید باشه البته این اندازه حداقل هست و شما بر حسب نیازتون می‌تونین بزرگ تر در نظر بگیرین.

از درهای اینه ای برای بزرگتر نشون دادن اتاق کوچک تون استفاده کنین. میتونین از سیستم روشنایی داخلی برای دید بهتر لوازم داخل کمد و یا آینه داخلی استفاده کنین.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
۰
ستاره
پاسخ
پاسخ شما: