سوال خود را بپرسید
مدیر سایت سوال کرده:
۱
پاسخ
۶۵۷
بازدید
۰
ستاره

ترموود چه کاربردی داره؟

چوب‌ها با توجه به ویژگی و کاربردشون، انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن‌ها چوب ترموود هست. این چوب چه ویژگی‌هایی داره و برای کجاها مناسب هست؟
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مدیر سایت پاسخ داده:

THERMO WOOD، نوعی خاصی از چوب هست که با مکانیزم پیشرفته حرارت تولید میشه. به نسبت چوب‌های دیگه استحکام و ماندگاری بیشتری پیدا کرده و برای تولیدش از مواد شیمیایی استفاده نشده. این چوب، حس زیبایی، آرامش و طبیعی بودن که از چوب منتقل میشه رو به فضا میده بدون اینکه معایب چوب خام رو داشته باشه و با هیچ کدوم از مصالح دیگه قابل مقایسه نیست و همچنین مزایای خیلی زیادی هم داره.

چوب ترموود، رنگ و شکل ثابتی داره و در طول سالیان زیبایی خودشو از دست نمیده. در برابر کپک، حشرات، موریانه، ساس و قارچ مقاوم هست و به آسونی هم نصب میشه. این چوب به نسبت چوب‌های دیگه مقاومت بالایی در برابر آتش، آب، طوفان و سرما داره. یعنی تو انواع شرایط آب و هوایی در برابر پوسیدگی مقاوم هست.

از چوب ترموود تو نمای ساختمون، دکوراسیون داخلی، کفپوش فضاهای باز (ویلا و پارک‌ها) استفاده میکنن. تو دکوراسیون داخلی مثل کفپوش، دیوارپوش، پله، نرده، قرنیز، انواع در و پنجره استفاده میشه. برای تولید ترموود از چوب درخت زبان گنجشک، کاج، صنوبر، توسکا و راش استفاده میشه.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۰
ستاره
پاسخ
پاسخ شما: