سوال خود را بپرسید
مدیر سایت سوال کرده:
۱
پاسخ
۶۰۵
بازدید
۰
ستاره

صندلی راک چه ویژگی‌هایی داره؟

یکی از صندلی‌هایی که تو خونه اکثر مادربزرگ‌ها وپدربزرگ‌ها وجود داره، صندلی راک هست. این صندلی چه ویژگی‌هایی داره؟
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
مدیر سایت پاسخ داده:

صندلی راک یا صندلی گهواره ای از دو بال چوبی منحنی شکل که به انتهای پایه متصل هستن ساخته شده که پایه‌های جلویی رو به پایه‌های عثبی متصل میکنه و در انواع مختلف موجود هست. این صندلی‌ها طوری طراحی شدن که به خاطر حرکت ملایمشون احساس آرامش و راحتی می‌کنین. همچنین مطالعات نشون داده تاب درمانی باعث بهبود سلامت روانی و آزاد شدن اندورفین میشه و درد رو تسکین میده.

یکی از مزایاش اینه که حتی اگه تکونش ندین صندلی به طوراتوماتیک اونقدر حرکت میکنه تا بدن شما با صندلی تو یه راستا قرار بگیره و به تعادل برسه و همچنین به خاطر راحتی برای نگهداری خوابوندن و شیر دادن به نوزاد توسط مادر هم استفاده میشه.

نزدیک به چند دهه هست که توی دنیا استفاده از صندلی راک برای بهبود کمر دردهای خفیف مرسوم شده. چون یکی از ماسن این صندلی‌ها حالت بی وزنی اونه که باعث میشه عضلات کمر تو حالت ریلکس کامل قرار بگیره. بدون اینکه به ستون فقرات فشار بیاد.

صندلی راک کلاسیک از قدیمی ترین و معروف ترین‌ها است که تمام از چوب ساخته شده و بسیار با دوام هست و مناسب سبک روستیک و کلاسیک!

صندلی راک مدرن تنوع خیلی زیادی داره که این روزها طرفدارهای زیادی هم پیدا کرده. چون ارزون تر هستن و سایزشون طوری هست که تو فضاهای کوچک هم جا میشن.

صندلی راک مبلی طوریه که کف و پشتش فوم با پارچه به کار رفته و نشیمن گاه راحتی داره و می‌تونین  از پارچه مبلمانتون استفاده کنین و اونو کنار مبلتون قرار بدین.

صندلی راک لهستانی ظاهر خاصی داره و با تکنیک خم چوب که با بخار آب انجام میشه هم دوام زیادی داره، هم قیمت بیشتری نسبت به بقیه مدل‌ها داره!

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
۰
ستاره
پاسخ
پاسخ شما: