سوال خود را بپرسید
مدیر سایت سوال کرده:
۱
پاسخ
۶۶۴
بازدید
۰
ستاره

چطوری برای خونه کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری یکی از انواع دیوارپوش‌ها هست که در بسیاری از فضاها استفاده می‌شود و معمولا در اکثر خانه‌ها دیوارها با استفاده از دیوارپوش پوشانده شده اند.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
مدیر سایت پاسخ داده:

قبل از هرچیز بهتون بگم کاغذ دیواری‌هایی که پوشش وینیل دارن از بادوام ترین کاغذ دیواری‌ها هستن و قابل شستشو و ضد آب بودن از مهم ترین ویژگی‌های آن‌هاست.

قبل از انتخاب کاغذ دیواری به رنگ وسایل خونه و کفپوش، اندازه فضا و نور موجود تو خونه توجه کنین تا بهترین انتخاب رو داشته باشین و دکور خونه هارمونی مناسب رو داشته باشه. اگه خونه کوچکی با سقف کوتاه دارین از طرح‌های عمودی و رنگ روشن مثل آبی یا سبز استفاده کنین چون هم سقف رو بلندتر نشون میده و هم فضا رو بزرگتر!

برای فضاهای بزرگ با سقف بلند، انتخاب‌های بیشتری دارین. می‌تونین از طرح‌های شلوغ و رنگ‌های بژ، طلایی و قهوه ای استفاده کنین. چون این طرح و رنگ‌ها حس گرمی به خونه میده و مناسب سبک‌های کلاسیک هستن.

طرح‌های افقی توی کاغذ دیواری با ایجاد خطای دید باعث پهن تر شدن دیوار میشه و فضا رو بزرگتر نشون میده. اگه تنوع طلب هستین بهتره از کاغذ دیواری‌های ساده با رنگ ملایم استفاده کنین که با هر چیدمانی ست میشه و هیچ وقت از مد نمیفته.

اگه دنبال یه فضای آروم به دور از شلوغی هستین می تونین از کاغذ دیواری‌های گلدار با رنگ ملایم استفاده کنین. حتما لازم نیست همه دیوارهای خونه رو کاغذ دیواری کنین و یا برای کل دیوار از یه طرح و رنگ استفاده کنین. انتخاب ترکیبی محیط خونه رو جذاب میکنه.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
۰
ستاره
پاسخ
پاسخ شما: