بهترین سایت خرید قرنیز دیواری + راهنمای خرید قرنیز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

دکو ایده آل به دلیل ارائه قرنیز های خود بدون واسطه و مستقیم از کارخانه قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به رقبا و همکاران خود دارد و همین امر باعث می شود بهترین قیمت را در کنار بالاترین کیفیت به شما خریداران عزیز ارائه دهد.

قرنیز دیواری در گذشته فقط برای کمک به محافظت و تمیز کردن حاشیه کف و دیوار استفاده می شد، اما امروزه همه چیز فرق کرده است و قرنیز دیواری به یک عنصر تزئینی تبدیل شده که زیبایی یک محیط را بهینه می کند. به طور کلی، قرنیزهای دیواری مدرن دارای عملکردهایی همچون حفاظت، افزایش زیبایی و ظرافت در دکوراسیون داخلی و ابزاری برای پنهان کردن نقطه برق، سیم کشی و ناهمواری کف محسوب می شوند. به همین دلیل، انتخاب و خرید قرنیز دیواری که دارای مناسب ترین مدل باشد، بسیار مهم است. چرا که قرنیز دیواری، یک آیتم متنوع است که ظاهر خانه شما را بهبود می بخشد.

به خواندن این مقاله ادامه دهید و یاد بگیرید که چگونه مناسب ترین نوع قرنیز دیواری را برای خانه یا پروژه خود انتخاب کنید و بهترین تجربه از خرید قرنیز دیواری را داشته باشید.

قرنیز دیواری چیست؟

تخته های قرنیز معمولا به دلایل زیبایی شناسی نصب می شوند؛ همانطور که قالب بندی تاج، قسمتی را که دیوارها به سقف می رسند پنهان می کند، قرنیزها نیز محل اتصال دیوارها به کف را پنهان می کنند که در غیر این صورت ممکن است ناخوشایند باشد. اما قرنیزها همچنین عملکرد بسیار ضروری را در محافظت از دیوارهای گچی در برابر ضربه یا خراش کفش، چکمه، و ضمائم جاروبرقی بر روی دیوار را نیز دارند.

بهترین سایت برای خرید قرنیز دیواری کدام است ؟ 

کیفیت و قیمت دو اصل مهم در خرید قرنیز دیواری است که سایت دکو ایده آل به دلیل ارائه قرنیز های خود با قیمت کارخانه و تولیدی خود می تواند بهترین گزینه برای خرید قرنیز باشد. همچنین کیفیت قرنیز های این سایت مثال زدنی است و در برابر انواع خطرات همچون سوختگی ، آب زدگی و ... مقاومت بسیار بالایی دارد. برای مشاهده محصولات و خرید روی این لینک کلیک کنید.

بهترین متریال برای قرنیز دیواری چیست؟

از انجایی که قرنیزها در پایین ترین قسمت دیوار و در مجاورت کف مورد استفاده قرار می گیرند، بهتر است از متریال با کیفیت که دوام و ماندگاری بالایی دارند، مانند چوب جامد انتخاب شوند. اما گاهی اوقات از مواد کامپوزیتی مانند MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) استفاده می شود، زیرا در صورت نفوذ آب، قیمت کمتری دارند و در برابر کپک نیز مقاوم هستند.

البته لازم است در هنگام خرید قرنیز دیواری، علاوه بر کیفیت قرنیز، به قیمت آن نیز توجه کنید و سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز باشد. شما می توانید از وب سایت دکو ایده آل، مدل های مختلفی از قرنیز دیواری از جمله قرنیز پی وی سی، قرنیز (MDF)، قرنیز کلاسیک و قرنیز مدرن را در رنگ بندی متنوع و با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت تهیه کرده و از این طریق زیبایی، ظرافت و شیک بودن را به خانه خود اضافه کنید.

شرکت صنعت پلاست از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تولید و پخش انواع قرنیز PVC، قرنیز MDF، پروفیل PVC، پروفیل MDF، کفپوش، دیوار پوش، کاغذدیواری، لمینیت، آجرهای تزئینی و انواع پروفیل های دکوراتیو بصورت جزیی و کلی، ارائه خدمات می نماید. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

خلاصه مطلب

اگرچه ممکن است، قرنیز دیواری یکی از جزییات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل باشد، اما سبک‌ های قرنیز یا تزئینی که در امتداد درز کف و دیوار قرار می ‌گیرد، می ‌تواند به ‌طور متمایز ظاهری کاملاً جدید به اتاق شما ببخشد. بنابراین در هنگام خرید قرنیز دیواری، حتما زمان کافی برای دیدن مدل های مختلف قرنیز را در نظر بگیرید تا در نهایت بتوانید بهترین و باکیفیت ترین قرنیز دیواری را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید. 

بهترین و مطمعن ترین انتخاب خرید قرنیز از دکو ایده آل می باشد.

برچسب ها:
دکوراسیون
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله