کفپوش اپوکسی تزئینی چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کفپوش اپوکسی تزئینی یا دکوراتیو گونه ای از کفپوش های اپوکسی است که کاربرد زیادی دارد، در این بخش به بررسی کفپوش اپوکسی تزیینی پرداخته ایم، پس همراه ما باشید.

فروش انواع کفپوش اپوکسی تزئینی و دکوراتیو توسط ویرا اپوکسی

امروزه کفپوش های اپوکسی توانسته اند جای خود را به خوبی در صنعت طراحی داخلی باز کنند، استحکام در کنار زیبایی، تنوع طرح و رنگ، این پلیمر را به گزینه ای محبوب برای زیبا سازی فضای داخلی تبدیل کرده است. با ملاحظه ای که به این نوع کفپوش می شود، طبیعی است که شرکت های زیادی وارد بازار فروش این محصول می شوند اما قطعا به هنگام خرید نمی توان به هر نامی اعتماد کرد. اگر می خواهید به مخزنی از طرح و رنگ های متنوع کفپوش اپوکسی دسترسی داشته باشید، باید نام ویرا اپوکسی را به خاطر بسپارید. ویرا اپوکسی از جمله شرکت های فعال در زمینه فروش اپوکسی دکوراتیو این پلیمر پر کاربرد است و همواره سعی دارد با ارائه بهترین خدمات مشتریان خود را راضی نگه دارد.

 

مدل کفپوش اپوکسی جدید

 

متنوع ترین و جدیدترین مدل های کفپوش اپوکسی دکوراتیو روز دنیا

یکی از ویژگی های مثبت کفپوش اپوکسی تزئینی تنوع در طرح است. این کفپوش نیز همزمان با ترندهای سال جلو می رود و به روز می شود. شاید باور نکنید اما این کفپوش ها صدها طرح مختلف دارند و می توانند یادآور اقیانوس باشند یا حباب های زیبای باران را به تصویر بکشند. برخی از طرح ها ساده و تک رنگ و برخی دیگر پر از نقش و نگار و گل های زیبا هستند. طرح کفپوش اپوکسی می تواند به فراخور محیط تغییر کند و خلاصه آنکه این پلیمر پر کاربرد دست مصرف کننده را بسیار باز گذاشته است. کسانی که قصد دارند برای زیبا سازی فضای کار، منزل یا هر جای دیگر از کفپوش اپوکسی تزئینی استفاده کنند؛ باید بدانند که طرح های این محصول از تنوع بالایی برخوردار است و با اولین فروشنده و چند طرح محدود قانع نشوند. توصیه می شود به هنگام خرید به خوبی تحقیق کنید و فروشنده ای را انتخاب کنید که بتواند جدید ترین کفپوش ها را در اختیار شما قرار دهد، فروشنده ای که تفاوت کفپوش پارکینگ، کفپوش فروشگاه، کفپوش آنتی باکتریال، آنتی استاتیک و ... را بداند و بتواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد. 

 

کفپوش اپوکسی شیک و خاص

 

اجرای کفپوش اپوکسی دکوراتیو توسط متخصصین ویرا

تنها نکته مهم در مورد کفپوش اپوکسی تزئینی انتخاب یک طرح زیبا و خرید آن نیست، بلکه نحوه نصب و اجرای آن نیز بسیار حائز اهمیت است؛ کوچکترین اشتباه می تواند تمام نقش و زیبایی کفپوش را به هم بریزد. اجرای کفپوش های دکوراتیو دقت و تمرکز بالایی می خواهد و شخصی که این کار را انجام می دهد باید بر رنگ شناسی تسلط کامل داشته باشد. نداشتن دانش کافی در زمینه اجرای کفپوش های تزئینی می تواند باعث هدر رفتن پول مشتری شود و متاسفانه بعد از سفت شدن کفپوش، راه بازگشت و اصلاحی نیز وجود ندارد مگر با صرف هزینه های اضافی. یک مشتری حساس و نکته بین ممکن است کوچکترین اشتباهات را متوجه و از انجام این کار دلزده شود، به همین علت است که توصیه می شود کار را به کاردان بسپارید. ویرا اپوکسی یکی از مجهزترین و بهترین شرکت ها در زمینه اجرای کفپوش های دکوراتیو است. نیروهای خبره این شرکت ضمن رعایت تمام نکات لازم برای نصب کفپوش، ریزه کاری های مربوط به طرح آن را با دقت انجام می دهند تا نتیجه از هر نظر دلخواه باشد. متخصصان این شرکت به خوبی بر اصول زیبا شناسی واقف هستند و هارمونی رنگ ها را می دانند؛ از این رو می توانند بهترین کار را به مشتری تحویل بدهند.

 

اجرای کفپوش اپوکسی دکوراتیو

 

مزایا و ویژگی های استفاده از اپوکسی تزئینی

شاید برخی تصور کنند کفپوش اپوکسی تزئینی تنها از جنبه زیبایی مورد توجه قرار می گیرد و ارزش دیگری ندارد، اما چنین تصوری کاملا اشتباه است. کفپوش های اپوکسی اعم از دکوراتیو، آنتی استاتیک، آنتی باکتریال و ... از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. چنان چه نصب این کفپوش ها به خوبی انجام شود تا سال ها دوام می آورند، از این رو توجیه اقتصادی دارند؛ بنابراین می توان ادعا کرد در کفپوش اپوکسی تزئینی زیبایی و دوام توأمان هستند. نکته دیگر پاکسازی راحت این کفپوش هاست. شما می توانید از آن ها در سالن پذیرایی، لابی هتل ، سرویس بهداشتی لاکچری، اتاق خواب و ... استفاده کنید بدون آنکه از بابت تمیز کردن کفپوش نگرانی داشته باشید. بهتر است کفپوش های اپوکسی گاها با استفاده از شوینده های خاص به صورت عمیق تمیز شوند، اما به صورت روزانه تنها یک دستمال مرطوب یا تی کافی است. کفپوش های اپوکسی بر خلاف ظاهرشان اصلا لغزنده نیستند و این موضوع یک امتیاز بزرگ است، زیرا می توان با خیال راحت آن ها را در مکان های پرتردد اجرا کرد. این کفپوش ها برای اتاق کودک مناسب هستند، زیرا خطر لیز خوردن بر روی آن ها تقریبا صفر است و این ویژگی در کفپوش سینما نیز حائز اهمیت است. ترمیم راحت (در صورت بروز مشکل) و یکپارچه بودن از دیگر ویژگی های جذاب کفپوش اپوکسی تزئینی است.

 

مدل جدید کفپوش اپوکسی

 

کاربرد بالای کفپوش اپوکسی دکوراتیو در دکوراسیون  

امروزه کفپوش اپوکسی تزئینی در طراحی دکوراسیون های داخلی نقش پررنگی ایفا می کند، به علت براق و رنگی بودن؛ این کفپوش ها نمای متفاوت و زیبایی به محیط می بخشند. کفپوش های اپوکسی این قابلیت را دارند که با هر سبک و سیاق و هر رنگی از دکوراسیون ست شوند و همین موضوع باعث محبوبیت روز افزون آن ها شده است. به عنوان مثال کفپوش های تزئینی که به صورت سه بعدی هستند، جلوه های خارق العاده ای ایجاد می کنند و یا یک کفپوش طرح دار می تواند کل فضا را تحت تأثیر قرار دهد؛ در بعضی از مکان ها همچون پارکینگ یا سینما نیز کفپوش های تک رنگ بیشتر کاربرد دارند. علاقه به کفپوش اپوکسی تزئینی به جایی رسیده است که حتی برای زیباسازی سرویس های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خلاصه آنکه این کفپوش های زیبا را می توان برای جذاب تر کردن هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی به کار برد.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید