10 نکته مهم برای خرید درب ضد سرقت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای خرید بهترین درب ضد سرقت بهتر است که 10 نکته توضیح داده شده برای انتخاب بهترین این درب ها را در نظر داشته باشید.

معیار شما برای مقاوم کردن منزل و شرکت خودتان در برابر ضد سرقت چیست؟ ترجیح می دهید که از چه تجهیزاتی استفاده کنید؟ قطعا استفاده از دوربین مداربسته می تواند یک راه حل عالی برای ایمن سازی ساختمان ها در برابر سرقت باشد. ولی یک قطعی کوتاه در دوربین های مداربسته می تواند فرصت را برای سارقان جهت ورود به خانه فراهم کند. درب ضد سرقت یکی از بهترین تجهیزاتی است که می توانید برای جلوگیری از ورود سارقان به منزل مورد استفاده قرار دهید. این درب ها با سایر درب های موجود در بازار کاملا متفاوت هستند. نوع قفل، چهارچوب به کار رفته، جنس درب و ضخامت و ... این درب ها با سایر درب های موجود در بازار متفاوت اند. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، باید بهترین مدل از این درب ها را سفارش دهید. چرا که کیفیت مهم ترین اصل برای خرید این درب ها و امنیتی است که در محیط ایجاد می کنند.

10 نکته مهم برای خرید درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

ساختار درب ضد سرقت متفاوت از درب های دیگر ساختمانی است. این درب ها دارای چندین لایه چوب هستند. تعداد قفل های به کار رفته در درب های ضد سرقت بیشتر از درب های دیگر است. نحوه باز و بسته شدن و محل قرارگیری قفل ها در این درب ها با سایر درب های ضد سرقت متفاوت می باشد. همه این موارد را گفتیم تا متوجه شوید که خرید این درب ها به سادگی درب های معمولی نیست. به ویژه اینکه قیمت درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی موجود در بازار بیشتر است.

برای خرید درب های ضد سرقت نکات مهم وجود دارند که باید به آن ها توجه کنید. جنس درب های ضد سرقت، ساختار این درب ها، استحکام قفل و لولاها و ...، از جمله نکات مهم برای خرید این درب ها هستند که در ادامه مقاله قصد بررسی آن ها را داریم.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

 

1.    قفل درب مهم ترین بخش امنیتی آن است

قفل به عنوان مهم ترین بخش امنیتی درب ضد سرقت شناخته می شود. درب های ضد سرقت تعداد قفل های بیشتری نسبت به درب های معمولی دارند. همین موضوع باعث شده تا این درب ها به راحتی توسط سارقان باز نشوند. اگرچه تعداد قفل درب های ضد سرقت عامل مهمی برای امنیتی است که ایجاد می کنند، اما این تمام موضوع نیست. قفل های درب ضد سرقت باید ضد اسید باشند. چرا که بسیار دیده شده است سارقان از مواد اسیدی استفاده می کنند و قفل به راحتی با این روش باز می شود.

تعداد زبانه های قفل درب ضد سرقت از جمله نکات مهم برای خرید این درب ها است. هر چقدر تعداد زبانه بیشتر شود، امنیت درب نیز بالاتر می رود. برخی از درب های ضد سرقت دارای چند کلید هستند تا بتوان قفل های مختلف را باز کرد. بهتر است که زبانه های قفل درب ضد سرقت در یک ناحیه متمرکز نشده باشند.

2.    چهارچوب درب ضد سرقت را بررسی کنید

یکی از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت که می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد، چهارچوب درب است. چهارچوب درب باید استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. در غیر این صورت به راحتی تخریب شده و امکان ورود سارقان به داخل منزل وجود دارد. بنابراین، این درب ها باید با آلیاژ مرغوب ساخته شوند تا عملکرد خوبی داشته باشند. نوع جوش و همچنین جنس چهارچوب نیز بسیار مهم هستند و باید حتما آن ها را بررسی کنید.

3.    لولای باکیفیت برای درب ضد سرقت استفاده کنید

در صورتی که نیاز به استفاده از درب های ضد سرقت باکیفیت دارید، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این درب ها وزن بالاتری نسبت به درب های معمولی موجود در بازار دارند. بنابراین، تعداد لولاهایی که برای درب های ضد سرقت استفاده می شوند، باید بالا باشد. همچنین کیفیت این لولاها و قدرت تحمل آن ها در برابر وزن و فشارهای وارده از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

4.    روکش درب ضد سرقت مهم است

یکی از لایه های مهم در درب های ضد سرقت، لایه خارجی است. روکش خارجی درب های ضد سرقت می تواند ظاهر این درب ها را مشخص کند. این روکش باید با بهترین کیفیت ساخته شود تا در مقابل اشعه فرابنفش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این روکش ها باید بتوانند با استحکام بالای خودشان، اجازه نفوذ به لایه های داخلی را ندهند. مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ، خط و خش و همچنین ضربه از جمله ویژگی های بهترین روکش برای درب های ضد سرقت هستند.

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت

 

5.    ضخامت درب را بررسی کنید

طول، عرض و ارتفاع درب های ضد سرقت از جمله مهم ترین معیارها برای خرید این درب ها محسوب می شوند. اما به غیر از این موضوع، باید به ضخامت درب های ضد سرقت نیز توجه داشته باشید. امنیت ایجاد شده توسط درب های ضد سرقت وابسته به ضخامت این درب ها است. هر چقدر درب های ضد سرقت بزرگ ضخامت بیشتری داشته باشند، امنیت بیشتری را نیز برای شما تامین می کنند. البته ضخامت این درب ها معمولا به صورت استاندارد در نظر گرفته می شود. چرا که ساختار چهارچوب ها و ضخامت درب ها در اکثر ساختمان ها و شرکت ها به صورت یکسان است.

6.    چشمی درب ضد سرقت بسیار مهم است

یکی از المان های ضروری و مهم برای درب های ضد سرقت، چشمی است. چشمی درب ضد سرقت می تواند امکان مشاهده فضای محیط خارج را به شما بدهد. چشمی باید در یک مکان مناسب از درب قرار گرفته باشد تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین عدسی به کار رفته در آن باید به گونه ای عمل کند که سطح وسیعی از محیط خارج از خانه را مشاهده کنید.

7.    جنس دستگیره و یراق آلات درب ضد سرقت مهم است

یراق آلات درب ضد سرقت شامل لولاها، دستگیره، چشمی و همچنین قفل شب بند هستند. کیفیت این یراق آلات اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری و دوام آن ها خواهد داشت. این موضوع روی امنیت ایجاد شده توسط درب های ضد سرقت نیز تاثیر مستقیمی دارد. درب های ضد سرقت باید با بهترین یراق آلات ساخته شوند. اگر به جنس درب های ضد سرقت و لایه های مختلف آن دقت می کنید، حتما جنس دستگیره و سایر تجهیزات را نیز مورد بررسی قرار دهید.

8.    وزن درب ضد سرقت را بررسی کنید

یکی از عواملی که می تواند عملکرد خوب درب های ضد سرقت را مشخص کند، وزن این درب ها است. درب های ضد سرقت باکیفیت و ساخته شده با پروفیل های مقاوم، وزن بالاتری نسبت به درب های معمولی دارند. به همین خاطر، درب های ضد سرقت سنگین تر معمولا مقاوم تر از درب های معمولی موجود در بازار هستند. البته وزن این درب ها با توجه به ابعاد و اندازه آن ها متغیر است؛ ولی طبق یک قاعده کلی باید وزن درب های ضد سرقت از 95 کیلوگرم بیشتر باشد.

9.    درب باید عایق باشد

یکی از مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت که باید در هنگام خرید این درب ها به آن توجه داشته باشید، عایق بودن آن است. برای اینکه صدای کمتری به داخل منزل شما وارد شود، باید از درب های ضد سرقت استفاده کنید. علاوه بر این که این درب ها باید در برابر صوت عایق باشند، می بایست در برابر آتش سوزی و رطوبت نیز مقاومت بالایی نشان دهند. به طوری که روکش بیرونی آن ها در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و به راحتی در اثر حریق آسیب نبیند. این موضوع می تواند امنیت را با وجود این درب ها در یک محیط چندین برابر کند.

10. از امکانات اضافه برای درب ها استفاده کنید

درب های ضد سرقت می توانند با امکانات اضافه نیز برای شما مورد استفاده قرار گیرند. برخی از این درب ها با قفل های هوشمند در ساختمان ها اجرا می شوند که امکان باز و بسته کردن آن ها را به بهترین شکل فراهم می کنند. علاوه بر این، می توانید قفل های این درب ها را به سیستم آژیر مجهز کنید. در این صورت هر زمانی که قفل با روشی به غیر از کلید باز شود، صدای آژیر به گوش شما یا همسایه ها خواهد رسید و سارق فرار می کند. قفل های هوشمند که از راه دور کنترل می شوند نیز می توانند برای درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار گیرند.

نکات ضروری برای خرید درب های ضد سرقت

 

خرید بهترین درب ضد سرقت از نیک افرا

در صورتی که نیاز به استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را دارید، باید بهترین این درب ها را با ظاهر جذاب و خاص سفارش دهید. فروشگاه نیک افرا مرکز فروش انواع درب و کابینت است که محصولات خود را با آخرین تکنولوژی های جهانی و بر اساس معیارهای امنیتی تولید می کند. در صورتی که کیفیت و امنیت درب های ضد سرقت برای شما مهم است، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیک افرا بهترین درب های ضد سرقت را سفارش دهید. این درب ها از نظر ظاهری با هم متفاوت اند، اما همگی دارای بهترین کیفیت چوب و ضخامت عالی می باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره جهت خرید درب های ضد سرقت، کافیست که با کارشناسان شرکت نیک افرا در ارتباط باشید.

برچسب ها:
درب ضد سرقت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله