رزرو بلیط قطار نورالرضا در فلای تودی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

. در این مطلب، با نحوه رزرو بلیط‌‌ قطارهای نور یا همان نورالرضا در فلای تودی آشنا می‌شوید و در ادامه پس از معرفی شرکت نورالرضا، امکانات، قیمت و مسیرهای تردد قطارهای این شرکت را نیز توضیح می‌دهیم.

امروزه درنتیجه افزایش علاقه‌ مردم به مسافرت با قطار، ناوگان حمل‌ونقل ریلی گسترش‌یافته است و قطارهای متنوعی نیز وارد خطوط راه‌آهن شده‌اند. در این میان، شرکت تازه تأسیس نورالرضا، واگن‌های لوکس و درجه‌یکی را روانه خطوط راه‌آهن کشور کرده است. تقریباً تمام مسافرانی که خواهان سفر ریلی لوکس و ایده‌آلی هستند، بلیط قطار نورالرضا را خریداری می‌کنند. در این مطلب، با نحوه رزرو بلیط‌‌ قطارهای نور یا همان نورالرضا در فلای تودی آشنا می‌شوید و در ادامه پس از معرفی شرکت نورالرضا، امکانات، قیمت و مسیرهای تردد قطارهای این شرکت را نیز توضیح می‌دهیم.

 

راهنمای خرید بلیط اینترنتی قطار نورالرضا در فلای تودی

برای خرید بلیط‌های قطار نورالرضا به‌صورت آنلاین، کافی است وارد وب‌سایت فلای تودی شوید و از زیر منوی بالای صفحه، به بخش مربوط به قطار بروید؛ سپس، فرم جست‌وجو را تکمیل و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. این وب‌سایت، لیست کاملی از قطارهای موجود در مسیر و تاریخ انتخابی شما را در اختیارتان می‌گذارد. سپس با کمک فیلترهای جست‌وجو، می‌توانید فقط قطارهای نورالرضا را مشاهده کنید و گزینه مناسب را انتخاب و رزرو نمایید.

روش دیگر برای خرید بلیط قطارهای نورالرضا در وب‌سایت فلای تودی، این است که عبارت «خرید بلیط قطار نورالرضا از فلای تودی» را در گوگل جست‌وجو کنید و مستقیماً وارد صفحه مربوط به رزرو بلیط این قطارها شوید. سپس فرم جست‌وجو را تکمیل و از میان نتایج به‌دست‌آمده، گزینه مناسب را رزرو کنید.

معرفی شرکت قطار نورالرضا

شرکت نورالرضا، یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی جدید و محبوب کشور است که فعالیت خود را در سال 1385 و به‌عنوان زیرمجموعه شرکت رجا، آغاز کرد. این شرکت بعد از مدتی و در سال 1390، با معرفی قطار نور، فعالیت رسمی و مستقل خود را در ناوگان راه‌آهن کشور آغاز کرد و تا به امروز نیز مشغول خدمت‌رسانی بوده است.

تقریباً تمام افرادی که تجربه سفرهای ریلی را دارند، نام قطار نور (نورالرضا) را شنیده‌اند. این واگن‌های درجه‌یک و لوکس، تولید کشور چین هستند و با استفاده از قطعات و اجزای الکترونیکی ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، و با پیروی از اصول طراحی قطارهای اروپایی، ساخته‌شده‌اند. قطار نورالرضا به دلیل برخورداری از سیستم تعلیق پیشرفته، سفری آرام و بدون لرزش ناشی از حرکت قطار روی ریل را برای مسافران رقم می‌زند.

قطار


 

شرکت قطار نورالرضا، دارای 64 واگن لوکس است که از این تعداد، 54 واگن آن مسافری و چهار تخته، 5 واگن، رستوران و 5 واگن این شرکت، مربوط به دستگاه مولد برق است. واگن‌های این قطار 10 کوپه‌ای هستند؛ درنتیجه، هر واگن این قطار، 40 نفر ظرفیت دارد. در این واگن‌ها، امکانات و خدماتی به شرح زیر ارائه می‌شود.


 

امکانات قطار نورالرضا

واگن‌های قطار نورالرضا به امکانات لوکس و سطح بالایی مجهز شد‌ه‌اند؛ این امکانات عبارت‌اند از:

  • امکانات سرگرمی (دو عدد نمایشگر صفحه تخت LCD و هدفون مجزا )

  • امکانات رفاهی (سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن، سیستم تهویه مطبوع، عایق پیشرفته حرارتی، سیستم احضار مهماندار، میز تاشو، ویلچر، صندلی‌های راحت و استاندارد، مایکروفر برای گرم کردن غذای مسافر)

  • امکانات پذیرایی (صرف وعده‌های غذایی در رستوران قطار، بسته‌ پذیرایی)

مسیرهای قطار نورالرضا

قطارهای شرکت نورالرضا در مسیرهای تهران مشهد و بلعکس، تهران شیراز و بلعکس و اصفهان مشهد و بلعکس، تردد دارند.

انواع قطار نورالرضا

به‌طورکلی، قطارهای نورالرضا در دو نوع 5 ستاره و 4 ستاره هستند که امکانات و تجهیزات آن‌ها، تقریباً در یک سطح است؛ اما طراحی جذاب‌تر قطار 5 ستاره نور، حتی افراد سخت‌پسند را نیز راضی می‌کند.

قطارهای نورالرضا ازلحاظ تشریفات میزبانی، در کلاس‌های متفاوت اکونومی، معمولی و بیزنس کلاس، دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، هنگام خرید بلیط قطار نورالرضا باید به این نکته توجه داشته باشید؛ زیرا ارائه خدمات در این کلاس‌ها، اندکی متفاوت است.

بلیط قطار بیزنس کلاس پنج ستاره قطار نورالرضا

با خرید بلیط بیزنس کلاس قطار نورالرضا، خدمات VIP را دریافت خواهید کرد؛ ازجمله این امکانات می‌توان به نوشیدنی‌ (چای، نسکافه، دم‌نوش)، میوه، آبمیوه طبیعی، آب‌معدنی، سرویس خواب یک‌بار مصرف، وعده‌های غذایی (شام و ناهار با نوشیدنی انتخابی)، ماست موسیر یا زیتون‌پرورده، کیف بهداشتی و پک کودک اشاره کرد.

توجه داشته باشید که قیمت بلیط قطار بیزنس کلاس نورالرضا نسبت به کلاس‌های دیگر، مقداری بالاتر است.

بلیط قطار اکونومی پنج ستاره قطار نورالرضا

با خرید بلیط قطار اکونومی نورالرضا، خدماتی در سطح قطارهای میان رده دریافت خواهید کرد. امکانات قطار نورالرضا در این کلاس عبارت‌اند از، سرو میوه، آبمیوه طبیعی به انتخاب مسافر، آب‌معدنی و نوشیدنی گرم (چای، نسکافه و دم‌نوش)، لوازم خواب وکیوم، کیف بهداشتی، پک کودک و... .

قطار نورالرضا

بلیط قطار عادی چهار ستاره قطار نورالرضا

گفتنی است که امکانات قطارهای نورالرضا، حتی در کلاس عادی نیز قابل‌قبول هستند و سفری به‌یادماندنی و لذت‌بخش را برای مسافران رقم می‌زنند. امکانات و خدمات قطار نورالرضا در این کلاس، شامل مواردی همچون، سرو چای، آب‌معدنی، کیک و آبمیوه، ساندویچ سرد، دستمال جیبی، ماسک و... می‌شود.

قیمت بلیط قطارهای نورالرضا

بلیط قطارهای نورالرضا مانند هر قطار دیگری، بر اساس عواملی همچون، فاصله مبدأ تا مقصد، سن مسافران، زمان رزرو، نوع، ستاره و کلاس قطار، با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. برای مثال، اگر بلیط قطار کوپه دربست نورالرضا را رزرو کنید، مبلغی کمتر از رزرو تکی 4 بلیط همان قطار را پرداخت خواهید کرد. قیمت بلیط‌ قطارهای نورالرضا برای کودکان و بزرگ‌سالان یکسان است، اما بلیط نوزادان به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

خرید بلیط ارزان قطار نورالرضا

برای خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار نور می‌توانید در روزهای کم تقاضا یا اواسط هفته برای رزرو بلیط اقدام کنید. همچنین، با فعال کردن گزینه «هشدار قیمت» وب‌سایت فلای تودی، از ارائه بلیط‌های تخفیف‌دار و ارزان‌قیمت این قطارها مطلع خواهید شد.

سریع‌ترین و آسان‌ترین روش رزرو بلیط قطار در فلای تودی

فلای تودی، یکی از آژانس‌های گردشگری معتبر در ایران است که خدمات سفر متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. رزرو بلیط قطار نورالرضا و سایر قطارهای موجود در ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور از طریق این وب‌سایت، به‌آسانی و فقط با چند کلیک امکان‌پذیر است. فلای تودی با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون، امکان مشاهده و مقایسه‌ قیمت‌ها، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، تنوع شرکت‌ها، قطارها و مسیرهای ریلی و همچنین، شرایط آسان برای کنسلی و استرداد بلیط قطار، اقدامات سفر را برای کاربران آسان‌تر کرده است. در این وب‌سایت به خدمات دیگری همچون، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و داخلی، خرید تورهای مسافرتی و همچنین انجام مراحل درخواست ویزا، دسترسی خواهید داشت.

برچسب ها:
هتل
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله