با پنجره upvc، ساختمان خود را زیبا و مقاوم گردانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

یو پی وی سی به نوعی پلاستیک گفته می‌شود که در فرایند تولید، فشرده و سخت شده است و به این ترتیب انعطاف پذیری خود را از دست داده است

یو پی وی سی به نوعی پلاستیک گفته می‌شود که در فرایند تولید، فشرده و سخت شده است و به این ترتیب انعطاف پذیری خود را از دست داده است. پروفیل upvc محصولی ضد آب است. این متریال‌ دچار خوردگی نشده و رطوبت و آب نیز نمی‌تواند به آن‌ نفوذ کند. به دلیل برخورداری از این مزایا و ویژگی‌های مثبت دیگر، استفاده از در و پنجره upvc در حال حاضر در ساختمان‌های مختلف افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

پنجره upvc  سی فور

در این مقاله به ارائه مطالبی در مورد پنجره upvc خواهیم پرداخت و برخی از دلایل استفاده از این محصولات را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید این نوع پنجره برای ساختمان خود هستید و یا تمایل به شناخت بیشتر این محصولات دارید با ما همراه باشید.

در و پنجره upvc

در و پنجره‌های upvc نوعی در و پنجره دوجداره هستند. تولید کنندگان، این محصولات را با استفاده از ماده‌ای به نام upvc تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. در حال حاضر خرید آن‌ها افزایش پیدا کرده چرا که این محصولات ساختمانی مقاومت بسیار بالایی دارند.

از سوی دیگر تولیدکنندگان می‌توانند این نوع درب و پنجره را در ابعاد گوناگون، طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید نمایند.

به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به نوع مصرف و کاربری مدنظرتان و البته سلیقه و تمایل شخصی خود به انتخاب و خرید در و پنجرهupvc با ابعاد، طرح و رنگ مد نظر خود دست زده و امنیت محیط خود را تأمین کنید.

مزایای در و پنجره upvc

۱ضد آب بودن

پنجره یو پی وی سی از جمله پرطرفدارترین پنجره‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول که به خرید و استفاده فراوان از آن هم کمک رسانده، ویژگی ضد آب بودن است. در حقیقت رطوبت موجود در محیط نمی‌تواند هیچ گونه تأثیری بر روی این محصولات به وجود آورد.

از سوی دیگر در فرایند طراحی و تولید این محصول، تولید کنندگان سعی می‌کنند تمامی زوایای پنجره یو پی وی سی را با دقتی فراوان جوش دهند و تمام درزهای پنجره را با استفاده از انواع چسب‌های درزگیر بپوشانند. این کار کمک می‌کند تا عدم نفوذ آب در این محصولات با اطمینان خاطر بالاتری دنبال شود. با انجام این کار، پروفیل یو پی وی سی و درزهای گوشه آن به هیچ عنوان اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نخواهند داد .

۲عایق صوتی

پنجره upvc عایق صوتی بسیار مناسبی است و سر و صدا نمی‌تواند از آن به راحتی عبور کند. به طور کلی و مطابق با برآوردها می‌توان گفت یک پنجره upvc می‌تواند سر و صدای موجود در محیط پیرامون شما را چیزی در حدود ۳۳ تا ۴۳ دسی بل کاهش دهد.

پنجره یو پی وی سی

۳سازگاری با محیط زیست

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای خرید و استفاده از در و پنجره upvc سازگاری این محصول با محیط زیست است. همان‌طور که می‌دانید موضوع محیط زیست و حفظ و پایداری آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به خصوص این روزها این مبحث با جدیت و دقت بیشتری هم پیگیری می‌شود. کمبود منابع و نابودی و تخریب طبیعت از جمله مباحث و موضوعات داغ این روزها است. پس تک تک افراد وظیفه دارند نقش و سهم خود را در قبال طبیعت به بهترین نحو ممکن ایفا کنند تا محیط زیست از آسیب و مخاطرات جدی در امان بماند.

با این وصف یکی از انتخاب‌های بسیار مناسبی که می‌توانید داشته باشید انتخاب و خرید در و پنجره یو پی وی سی است. این محصولات بدون سرب بوده و به طور کامل امکان بازیافت دارند و از مواد سازگار با طبیعت هم ساخته شده‌اند.

۴امنیت

تولید کنندگان در فرایند ساخت در و پنجره دوجداره upvc از نوعی مکانیزم قفلی چند نقطه‌ای استفاده کرده و آن‌ها را درون یک پروفیل یکپارچه می‌سازند. به همین دلیل در و پنجره upvc محصولاتی ضد سرقت بوده و می‌توانند امنیت و حفاظت محیط مدنظر شما را به خوبی تأمین و تضمین سازند.

۵زیبایی ظاهری

پنجره یو پی وی سی از ظرافت خاصی برخوردار بوده و زیبایی مد نظر شما را هم دارد. استفاده از این نوع پنجره، ساختمان شما را زیباتر و شیک‌تر خواهد کرد. نصب این پنجره‌ها به صرفه جویی در مصرف انرژی هم منجر می‌گردد.

۶عایق حرارتی و برودتی

از آنجا که پروفیل upvc از شبکه‌های تو خالی به وجود آمده، لذا می‌توان این محصول را یک عایق حرارتی و برودتی بسیارعالی با عملکرد مطلوب به شمار آورد. پنجره upvc محصولی بسیار سبک بوده و وزن بسیار کمی هم دارد و در برابر تحولات شرایط آب و هوایی و اقلیمی نیز از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

۷تنوع رنگ

تنوع رنگی بالای این نوع در و پنجره‌ها موجب می‌شود تا شما بتوانید پنجره یو پی وی سی با رنگ دلخواهتان را برای محیط مورد نظر انتخاب و خریداری کنید.

۸قیمت رقابتی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای در و پنجره upvc قیمت رقابتی این محصولات بوده که مقرون به صرفه و مناسب است. البته قیمت این نوع پنجره‌ها به قیمت پروفیل upvc، مدل پنجره، نوع یراق آلات و ...... بستگی دارد.

۹ضد حریق

پنجره upvc با غلظت کلر بالا و همچنین برخی از مواد ضد اشتعال و آتش سوزی ساخته می‌شود. به همین دلیل مقاومت قابل توجهی در برابر آتش دارد. در فرآیند ساخت در و پنجره upvc از موادی از قبیل پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم ۷ درصد و .. نیز  استفاده می‌شود.

۱۰مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

این ترکیبات مقاومت فراوانی در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی دارند.به همین دلیل در مقابل اشعه‌ مستقیم خورشید و ماوراء بنفش آن، دچار تغییر حالت و شکل نمی‌گردند.

مقاومت این محصولات در برابر برف، باران و ریزش‌های جوی هم مثال‌ زدنی است و لذا محصول به دست آمده نیز این خواص و ویژگی‌ها را با خود خواهد داشت.

در پایان

بسیاری از افرادی که تمایل به خرید پنجره upvc و استفاده از آن در ساختمان خود دارند، این محصولات را به دلیل برخورداری از مزایا و ویژگی‌های مثبت نسبت به دیگر انواع پنجره‌ها ترجیح می‌دهند.

با این حال برای خرید در و پنجره upvc بهتر است به برند این محصولات هم توجه داشته باشید. سعی اصلی شما بر این باشد که خرید خود را از برندهای معتبر و شناخته شده انجام دهید تا از کیفیت و کارایی آن اطمینان خاطر کافی داشته باشید.

تیم سی فور

یکی از برندهایی که می‌توانید برای خرید پروفیل upvc در نظر بگیرید، برند سی فور است. این مجموعه، از برجسته‌ترین تولید کنندگان پروفیل upvc در کشور بوده و این محصولات را در تنوعی از رنگ‌ها و طرح‌ها تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله