معرفی انواع شلوارهای جین زنانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این بخش، انواع شلوار های جین زنانه و پرطرفدارترین نوع آن ها را به شما معرفی کنیم.

شاید برای خیلی از شماها علاقه مند باشید تا با تمامی شلوار جین زنانه و انواع آن به طور کامل آشنا شوید. شلوار جین زنانه آنقدر پرکاربرد است که حداقل در کمد لباس هر خانمی یک با دو مدل از آن را می توان به راحتی پیدا کرد. این نوع از شلوار های زنانه را با توجه به رنگ و مدل های مختلف  آن می توان در هر موقعیتی و با هر سبک و استایلی پوشید و در انجام کار های روزمره، ملاقات های دوستانه و حتی در قرارهای رسمی هم از آن ها استفاده کرد. به همین دلایل ما در این می خواهیم انواع شلوار های جین زنانه و پرطرفدارترین نوع آن ها را به شما معرفی کنیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

انواع شلوار های جین زنانه

 

  1. شلوار جین اسکینی زنانه : شلوارهای جین اسکینی در چند سال اخیر در بین خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و از جنس الیاف مصنوعی کشی ساخته شده‌اند. این نوع شلوار زنانه اغلب شلوارهای تنگی هستند که در اطراف ران و باسن حالت جذب‌ دارند. شلوارهای اسکینی زنانه معمولا با هر لباسی ست می‌شوند و جذابیت خود را در همه حال نشان می‌دهند. با این حال، استفاده از اکسسوری‌های در کنار شلوارهای اسکینی می‌تواند زیبایی و استایل شما را چند برابر جذاب‌تر کند.

 

  1. شلوار جین بوت کات زنانه: شلوار جین بوت کات زنانه به دلیل استایل خاص خود، یکی از محبوب‌ترین شلوارهای جین زنانه در بین خانم‌ها است. شلوار جین بوت کات زنانه از قسمت بالا راسته و فیت می‌باشد، اما از قسمت زانو به پایین مقداری گشادتر می‌شود و تا حدی به صورت شلوار دمپا گشاد دیده می‌شود. با خرید شلوار بوت کات زنانه، می‌توانید همیشه و در هر فصلی آن را بپوشید و استایل‌های متفاوت و جذابی را برای خود بسازید.

 

  1. شلوار جین مام فیت زنانه: در یکی دوسال اخیر شلوار مام فیت زنانه آن قدر پر طرفدار شده است که تقریا هر خانمی با هر سلیقه ای مجاب کرده است تا آن را خریداری کند. شلوار مام فیت دارای یک فاق بلند است که به قسمت پایین شما حالت کشیده ای می دهد و به نسبت شلوار های دیگر حالت آزادتر و گشاد تری دارد اما در عین جذابیت خود را به هیچ وجه از دست نمی دهد.

 

  1. شلوار جین مام استایل زنانه: از شلوار های ترند و محبوب در بین خانم ها می توان به شلوار مام استایل اشاره کرد. کمر این شلوارر جین دارای فاق بلند  و قد آن تا حدودی بلند است و حالت آزادتری دارد و اصلا به پای شما نمی چسبد. شاید قد شما را مقداری کوتاه تر نشان دهد و برای همین بیشتر خانم هایی که قد بلند تری دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید این شلوار جین زنانه را با لباس های مختلفی از جمله شومیز ها ، بلوز و مانتو ها بپوشید و استایل های زیبایی را برای خود طراحی کنید.

 

 

  1. شلوار جین بگ و نیم بگ : شلوار بگ و نیم زنانه به دلیل  استایل متفاوت و گشاد و راحت بودن آن نسبت به شلوارهای دیگر، در بین خانم‌ها و دختران علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. به خانم هایی که آنچنان علاقه‌ای به شلوارهای تنگ ندارند، خرید شلوار جین بگ یا نیم بگ را حتماً پیشنهاد می کنیم. تنها تفاوت بین شلوار بگ و نیم بگ در برش آن‌هاست، و شلوار بگ زنانه مقداری گشادتر و آزادتر از شلوار نیم بگ است و برای افراد چاق و لاغر بسیار مناسب است و شما می توانید در فصل های معتدل سال با لباس های مختلفی از شومیز ها و بلوزها آن ها را بپوشید و استایل های خاصی را برای خود طراحی کنید.

 

  1. شلوار جین پاکتی زنانه: شلوار جین پاکتی از شلوار های پرطرفدار و همچنین پرکاربری است که در بین خانم ها بسیار محبوب شده است. این نوع شلوار جین زنانه را می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود قد کوتاه یا بلند استفاده کنید که بسیار بستگی به موقعیتی که می خواهید آن را بپوشید دارد. شلوار جین پاکتی در واقع همان شلوار راسته است با این تفاوت که قسمت پاچه آن را به صورت پاکتی می توانید تا بزنید و حالت تنگی یا گشاد بودن آن به هم بستگی به خودتان دارد. جنس پارچه شلوار پاکتی زنانه حالت کشی دارد و شما در آن بسیار راحت هستید و در موقیعت های مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

نکات مهم هنگام خرید شلوار جین زنانه

 

در هنگام خرید شلوار جین زنانه حتما یک سری نکات را رعایت کنید تا بتوانید یک خرید مطمئن و ماندگار را تجربه کنید که ما به شما چند تا از مهم ترین نکات را می گوییم :

  1. سایز دقیق خود را بدانید.
  2. به جنس شلوار جین زنانه و نوع پارچه آن دقت کنید.
  3. به فرم بدنی خود توجه کنید.
  4. با توجه به فصل شلوارجین را خریداری کنید.
  5. نوع دوخت و برش شلوار را بررسی کنید.

با این نکاتی که گفته شد شما به راحتی می توانید در هنگام خرید شلوار جین زنانه تصمیم بسیار خوبی بگیرد و با مقایسه شلوار های جین و مشخصات آن ها بهترین خرید را انجام دهید و شلواری را بخرید که دوام و ماندگاری بسیار بالایی برای شما داشته باشد.

برچسب ها:
شلوار جین
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید