انواع جدیدترین رنگ درب چوبی اتاق خواب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

امروزه درب چوبی اتاق خواب در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و اجرا می شوند که شما می توانید با توجه به سبک دیزاین منزل خود از آنها بهره ببرید.

درب ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و شیک شدن دکوراسیون داخلی دارند و اگر به درستی انتخاب شوند می توانند به فضا جلوه خاصی دهند. امروزه درب چوبی اتاق خواب در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و اجرا می شوند که شما می توانید با توجه به سبک دیزاین منزل خود از آنها بهره ببرید. اگر دکور کلی خانه تان به سمت کلاسیک نزدیک است، از درب چوبی کلاسیک استفاده کنید و اگر سبک آن مدرن است، درب های ساده تر و مدرن تر را انتخاب کنید. در این نوشته انواع جدیدترین رنگ درب چوبی اتاق خواب را با هم بررسی می کنیم:

درب اتاق چوبی

درب چوبی اتاق خواب اگر از بهترین جنس و مرغوب ترین متریال ساخته شده باشد، اما رنگ آمیزی مطلوبی نداشته باشد زیبایی آن به چشم نمی آید. همچنین رنگ های نامعتبر ممکن است باعث ایجاد آلرژی های پوستی شوند. در انتخاب رنگ درب چوبی اتاق خواب، باید به رنگ دیوار ها، همچنین ابعاد اتاق خواب توجه داشته باشید. انواع جدیدترین رنگ درب چوبی اتاق خواب معمولا قهوه ای روشن، تیره و یا سفید می باشد.

راهنمای خرید درب چوبی رو از دست ندهید.

درب چوبی اتاق خواب

درب اتاق خواب چوبی با توجه به شرایط محیطی دارای طرح و جنس متنوعی می باشند. درب اتاق خواب چوبی می تواند تمام چوب توپر، ام دی اف، اچ دی اف، نئوپان و درب های روکش خورده باشد. جنس چوب به کار رفته در درب اتاق خواب چوبی معمولا چوب روسی و یا چوب راش است. درب های تمام چوب بخاطر طبیعی بودن، بسیار زیبا بوده و البته قیمت بالایی دارند، این درب های عایق بسیار خوبی برای سروصدا هستند که فاکتوری بسیار مهم برای اتاق های داخل خانه است.

درب چوبی مزایای بسیاری دارد اما از جمله معایب آن می تواند حساس بودن به رطوبت باشد، بنابراین بهتر است که در محیط هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی به کار برده نشوند. درب چوبی برای سایر اتاق های خانه قطعا بهترین انتخاب است. هزینه درب چوبی اتاق خواب کمی بالاست در عوض ظاهری فوق العاده لوکس و البته کارایی بیشتری نسبت به سایر درب ها دارد.

رنگ درب اتاق خواب چوبی

رنگ درب اتاق خواب چوبی تاثیر بسیار زیادی بر طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد. رنگ درب اتاق خواب چوبی می تواند طیف گسترده ای از رنگ های ملایم تا رنگ های شاد را در بر گیرد. انتخاب درب چوبی با رنگ هایی به غیر از رنگ چوب و سفید می تواند انتخابی جسورانه باشد و سلیقه خاص پسندان است.استفاده از رنگ های خاص می تواند توجه را به سمت درب بکشاند و تصویری فراموش نکردنی در ذهن بیننده ایجاد کند. همچنین رنگ درب اتاق خواب چوبی می تواند براق و یا مات باشد.

رنگ درب چوبی

این موضوع کاملا سلیقه ای است اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که رنگ درب چوبی اتاق خواب براق لک پذیری بیشتری دارد. رنگ مات نمایی مدرن تر ایجاد می کند و معمولا برای رنگ های سنگین تر و تیره تر به کار می رود.

رنگ درب چوبی جدید

اگر می‌خواهید اتاق به خیلی تمیز و سفید به نظر بیاید و دیوارتان سفید است، نیازی نیست در اتاق را رنگ دیگری بزنید. می‌توانید همرنگ دیوار آنها را سفید کنید. با همرنگ کردن در داخلی و دیوارها حس آرامش در خانه به وجود می‌آِید. البته در بعضی مواقع یک اختلاف کم در کنتراست، مخصوصا در طرحهای کلاسیک، باعث زیبایی کار می‌شود. در این موارد می‌توان چارچوب و درب اتاق را کمی روشن تر یا تیره تر از رنگ دیوار کنید. یا اگر برای دیوار رنگ خاکستری کم رنگ انتخاب کردید، درهای اتاقی را سفید کنید.

یکی از طیف رنگ هایی که امروزه رو به پرطرفدار شدن است استفاده از رنگ های خنثی و تیره می باشد. رنگ هایی مانند طوسی، خاکستری و مشکی مورد استقبال بسیاری از مشتریان در انتخاب رنگ درب چوبی اتاق خواب قرار گرفته است. اگر دیوار اتاق خواب شما روشن است تضاد رنگی بین درب اتاق خواب و دیوار ها چشمگیر و جذاب خواهد شد.

نمونه کار درب تولید شده توسط نوین کابین رو اینجا ببینید.

رنگ مناسب برای درب چوبی

از مهم ترین موارد در سفارش یک درب چوبی انتخاب رنگ آن است. رنگ درب اتاق خواب با توجه به سلیقه شخصی افراد، همچنین با هدف ایجاد هارمونی رنگ در طراحی داخلی و بودجه شخصی افراد انتخاب می شود. امروزه رنگ درب اتاق بصورت موج نما محبوبیت زیادی در تمامی سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک دارد. رنگ های موج نما معمولاً دارای رگه های نارنجی، زرد، قرمز و یا قهوه ای هستند. برای داشتن یک درب چوبی، که زیبایی آن به چشم بیاد، استفاده از رنگ خوب و با کیفیت که مناسب درب چوبی باشد، اهمیت دارد. انواع رنگ های به کار رفته در تولید درب چوبی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

رنگ چهارچوب درب چوبی

رنگ چهارچوب درب معمولا همرنگ با درب چوبی انتخاب می شود. امروزه استفاده از روکوب و پشت کوب در سفارش درب چوبی بسیار مورد استقبال واقع شده است. البته رنگ چهارچوب می تواند متفاوت با رنگ درب چوبی اتاق خواب باشد. رنگ سفید از بهترین رنگ ها برای چهارچوب درب چوبی می باشد چرا که قابلیت تطبیق و هماهنگی با هر رنگ دیگری را دارد. رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی با طیف وسیعی از دیگر رنگ ها هارمونی ایجاد می کند. بنابراین قبل از سفارش درب به این موضوع هم فکر کرده و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

انواع رنگ درب چوبی

از پر اهمیت ترین مسائل در رنگ درب چوبی اتاق خواب نوع رنگ آن است. برای این که رمگ درب چوبی به چشم بیاید باید از رنگ با کیفیت و معتبر استفاده نمود. با توجه به بودجه خود می توانید از سه نوع رنگ پولیش، پلی اورتان و پلی استر در تولید درب چوبی استقفاده کنید که هر کدام از آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

رنگ پولیش: یکی از بهترین رنگ‌ها برای درب چوبی می‌باشد اما مراحل انجام آن بسیار زمانبر است، زیرا در این روش، درب چوبی چندین لایه رنگ می‌خورد و سپس برای براقیت بیشتر، از نمد در اندازه های مختلف استفاده می‌شود. این نوع رنگ دارای براقیت زیادی است و مقاوم در برابر رطوبت است؛ اما از معایب آن می توان به هزینه بالا، شکنندگی سطح در نسبت به ضربه شدید و نیاز به اجرای آن در کارگاه های مخصوص اشاره کرد.

رنگ پلی اورتان: این نوع رنگ، یک رنگ دوجزئی است که قابلیت استفاده بر روی تمامی سطوح به خصوص چوب را دارد و در اکثر مواقع به عنوان رنگ نهایی استفاده می‌شود. از مزایای آن می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و نور خورشید و خشک شدن سریع آن اشاره کرد.

رنگ پلی استر: اگر به دنبال یک رنگ با هزینه کم ولی مناسب درب چوبی هستید، پیشنهاد ما این رنگ است. درست است که نسبت به دو رنگ قبل از مقاومت کمتری در برابر رطوبت و نور برخوردار است، اما قیمت مناسب دارد.

تنوع رنگ درب چوبی اتاق خواب

چند نمونه از رنگ درب چوبی را با هم ببینیم:

قبل از آن پیشنهاد میکنم عکس و مدل های جدید درب اتاق خواب را از دست ندهید.

رنگ درب گردویی روشن

رنگ درب چوبی گردویی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای سبک مدرن و کلاسیک می باشد، این رنگ تناژ قهوه ای روشن داشته و فاقد هر گونه قرمزی است.

رنگ درب اتاق خواب نسکافه ای

انواع رنگ های نسکافه ای و قهوه ای روشن نیز برای درب های چوبی و یا روکش چوب مناسب هستند.

رنگ درب اتاق ماهگونی

درب چوبی رنگ ماهگونی تا حدودی نزدیک به رنگ فندقی است، با این تفاوت که قرمزی بیشتری دارد.

رنگ درب اتاق خواب سفید

مدل رنگ درب چوبی اتاق خواب سفید همواره محبوبیت زیادی دارد؛ درب سفید، سفید_ طلایی و رنگ صدفی برای درب چوبی از جمله محبوب ترین رنگ ها هستند. این رنگ هرگز از مد نمی افتد و با تمامی سبک ها همخوانی دارد، به همین دلیل جزو رنگ های پر فروش محسوب می شود.

خرید درب چوبی

گروه نوین کابین یکی از تولیدکننده های معتبر انواع درب لابی و چوبی در طرح و مدل های متنوع می باشد که کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب را با هم تلفیق نموده است. این مجموعه درب های چوبی با بهترین متریال را تولید نموده و به صورت اینترنتی به فروش رسانده و به سراسر ایران ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و ویژگی ها و جزئیات این درب ها و دریافت مشاوره قبل از خرید و سفارش می توانید با کارشناسان فروش نوین کابین تماس بگیرید. یا فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید تا کارشناسانمون در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین برای دیدن نمونه کار کابینت به پیج اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

در ادامه عکس تعدادی از درب های تولید شده شرکت نوین کابین را مشاهده فرمایید.

درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی اتاق خواب

درب اتاق خواب چوبی

درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی اتاق کار

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید