مبلمان به رنگ آبی کلاسیک، رنگ سال 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر به رنگ آبی کلاسیک علاقه دارید و میخواهید مبلمان به رنگ آبی کلاسیک بخرید، در این مقاله همراه ما باشید تا نکات انتخاب این رنگ مبلمان جذاب و شیک را بدانید.

صندلی دریایی (Navy chair) به رنگ آبی کلاسیک

صندلی دریایی (Navy chair) مانند یک نیروی دریایی است و از آنجایی که نیروی دریایی برای هر فرصتی مناسب است صندلی دریایی به رنگ آبی کلاسیک نیز برای هر اتاقی مناسب است. در طراحی این صندلی از پارچه مخمل ترکیب شده با قاب از جنس برنج استفاده شده است. هم چنین سعی شده با استفاده از فرم های به اصطلاح گوشه دار یا زاویه دار ترکیب شده با پارچه مخمل و پرزهای داخلی آن جزئیات کلاسیک را به صندلی دریایی بدهند.

مبلمان دریایی به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان Bernhardta به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان Bernharda، مبلمانی با فرم کشیده و خمیده است که توسط Luca Nichetto طراحی شده است. استفاده از رنگ آبی کلاسیک برای این مبل و قرار گیری آن در اتاق نشیمن علاوه بر اینکه جسارت فرد را نشان می دهد، مبل نیز به عنوان عنصر تاکیدکننده در فضا خود را نشان می دهد.

مبمان به رنگ آبی کلاسیک با فرم کشیده

مبلمان Alder به رنگ آبی کلاسیک

استفاده از تونالیته های رنگ های آبی در کنار یکدیگر یک انتخاب جسورانه است. به عکس زیر نگاه کنید. Jonathan Alder در این فضا از مبلمان Alder به رنگ آبی کلاسیک، فرش با طرح راه راه به رنگ آبی کمرنگ و کرمی، کوسن و اکسسوری های با رنگ آبی و رنگ های روشن استفاده کرده است. که میتوان گفت: رنگ آبی کلاسیک و دیگر رنگ های استفاده شده در فضا در کنار مبلمان به اصطلاح خوب کار میکند.

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک در کنار رنگ ها و مبلمان دیگر

مبلمان Ginger یا Jagger به رنگ آبی کلاسیک

در طراحی مبلمان Ginger از طبیعت الهام گرفته اند. رنگ آبی کلاسیک بکار رفته شده به همراه پارچه مخملی در این مبل، به گونه ای نشان دهنده آسمانی شوم قبل از طوفان را است. منحنی و جزئیات بکار رفته شده در طراحی این مبل سبکی مدرن را به آن بخشیده است و با همین فرم ساده خود بسیار خاص دیده شده است.

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک به سبک مدرن

مبلمان Lane به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان Lane به رنگ آبی کلاسیک و خاکستری، توسط Lane Samata طراحی شده است. این مبل مانند مبل دریایی (Navy chair) از فرم های زاویه دار یا گوشه دار در طراحی پایه هایش استفاده شده است که جنس پایه ها کروم و سبکی مدرن را در کنار زیبایی به مبلمان Lane بخشیده است. این نوع مبلمان با توجه به کاربری اش برای فضاهای مینیمالیست گزینه خوبی است.

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک برای فضای مینیمال

صندلی Adirondack به رنگ آبی کلاسیک

صندلی Adirondack آغشته شده با رنگ آبی کلاسیک به همراه روشنی چشم گیری، میتواند در هر فضایی توجه مخاطب را به خود جلب کند. این مدل صندلی به علت داشتن تکیه گاهی خارج از استانداردهای صندلی، زیبایی خاص را به این صندلی بخشیده است. طراحی این صندلی و انتخاب رنگ آن، جسارت طراح را نشان می دهد.

صندلی خاص به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان Cyan به رنگ آبی کلاسیک

این مبل از جنس مخمل، طراحی شرکت Cyan است که سبکی معاصر دارد. مبلمان Cyan در کنار ظرافت خود راحتی را به مخاطب انتقال می دهد. در طراحی آن از فرم منحنی به همراه قاب فلزی در پشت مبل استفاده شده که به پایه مبل منتهی می شود. این نوع طراحی علاوه بر اینه نمای روبرویی مبل را زیبا میکند بلکه به پشت مبل نیز جلوه بصری خاصی می بخشد. این مدل مبل، به علت مصالح استفاده شده و طراحی خود، جزء مبلمان های لوکس به حساب می آید.

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک طراحی Cyan

مبلمان Club به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان Clup طراحی شرکت Cyan است. این مدل نسبت به فرم قبلی سبکی کلاسیک تر دارد. با یکسری تفاوت هایی مانند مبلمان معرف Chesterfield است. این مدل مبل به همراه رنگ آبی کلاسیک خود در کنار بسیاری از مبلمان ها با طرح ها و رنگ های مختلف می نشیند. بسازوبچین به شما پیشنهاد میکند: اگر میخواهید بر روی مبلی بنشینید و از خواندن کتاب خود لذت ببرید، انتخاب مبل Club بهترین گزینه است. این مدل مبل برای اتاق کتابخانه یا اتاق نشیمن بهترین انتخاب است.

رنگ آبی کلاسیک استفاده شده در مبلمان

مبلمان chestمبلمان معروف Chesterfield

مبلمان Ercole به رنگ آبی کلاسیک

معمولا در اتاق های نشیمن از مبلمان با رنگ تیره استفاده نمی کنند. اما مبلمان Ercole با اینکه پایه ها با رنگ سیاه و بدنه خود مبل با رنگ آبی کلاسیک آغشته شده است اما در اتاق های نشیمن استفاده می شوند زیرا فضای کمی را اشغال میکنند و قابلیت جابجایی آسانی دارند. این نوع مدل مبلمان سبکی مدرن را به فضا می بخشند.

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک به قابلیت جابجایی آسان

مبلمان موجود در جشنواره JLF به رنگ آبی کلاسیک

در نگاه اول طراحی مبل، سبکی سنتی را در ذهن تداعی میکند. اما در جشنواره JLF این مدل مبل به همراه رنگ آبی کلاسیک و پارچه مخمل به نمایش گذاشته شد که سبک مدرن را در کنار سبک سنتی به همراه داشت. اگر به عکس زیر توجه کنید در کنار مبلمان، اتومان هایی به رنگ آبی کلاسیک برای ذخیره سازی وسایل یا به عنوان میز قهوه و کنار مبلی طراحی شده است. 

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک به سبک مدرن و سنتی

 

مطلب پیشنهادی: آبی کلاسیک، رنگ سال 2022+ معرفی 6 فضای داخلی ترکیب شده با رنگ سال

منبع: www.homedit.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید