انواع رابیتس کاری آشپزخانه 2024-1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر عاشق دکوراسیون داخلی و زیبایی آن هستید، در ادامه این مقاله زیباترین انواع رابیتس کاری آشپزخانه را باهم مرور می‌کنیم.

یکی از محبوب‌ترین و موردعلاقه‌ترین ابزارهای ساخت و ساز فضای داخلی ساختمان‌ها، رابیتس است. استفاده از رابیتس برای ایجاد دکوراسیون داخلی شیک و ساخت سقف کاذب مطلوب است. اجرای نورپردازی به وسیله رابیتس کاری آشپزخانه می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای داشته باشد و دکوراسیون شیک و بی‌نظیری ایجاد کند. اگر علاقه مند به دکوراسیون شیک و جذاب باشید و بخواهید رابیتس کاری سقف آشپزخانه ساده و شیکی را انتخاب کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

رابیتس چیست؟

رابیتس چیست؟

 

رابیتس یکی از روش‌های اجرای سقف کاذب است. رابیتس معمولا به وسیله مفتول‌های نرم به هم تنیده شده شکل و فرم می‌گیرد. استفاده از صفحات توری شکل نیز برای فرم دهی به سقف کاذب رایج است. معمولا این سبک سقف کاذب با گچ پوشیده می‌شود تا شکل و فرم مطلوبی ایجاد شود. معمولا برق کشی درون رابیتس انجام می‌شود تا نورپردازی ظاهری مطلوب به سقف ببخشد. استفاده از رابیتس معمولا سنگینی بیشتری به سازه تحمیل می‌کند.

 

کاربرد رابیتس کاری ورودی آشپزخانه چیست؟

کاربرد رابیتس کاری ورودی آشپزخانه چیست؟

 

اگر بخواهید برای استفاده از هر سبک و لوازمی تصمیم بگیرید، لازم است تا در خصوص کاربردهای آن بدانید. درک این موضوع به ذهن شما کمک می‌کند تا خلاقانه‌تر تصمیم بگیرد. معمولا استفاده از راویز رابیتس کاری سقف آشپزخانه می‌تواند به منظور پوشاندن بتن، تیرآهن، پیوستگی دیوارها و بستر مناسب جهت نصب تاسیسات و سیم کشی نورپردازی استفاده شود. زیبایی سقف آشپزخانه و همچنین پوشش مناسب برای هرچیز اضافی در این فضا می‌تواند به کمک رابیتس کاری اپن آشپزخانه محقق شود.

 

قیمت رابیتس کاری آشپزخانه چقدر است؟

قیمت رابیتس کاری آشپزخانه چقدر است؟

 

استفاده از رابیتس کاری آشپزخانه را زیباتر جلوه می‌دهد. فضاسازی شیک و نورپردازی می‌تواند رنگ و بوی خاصی در فضا ایجاد کند. قیمت رابیتس کاری آشپزخانه وابسته به شکل و ظاهر رابیتس است. هر چه وسعت و پیچیدگی در کنار ریزه کاری‌های رابیتس کاری آشپزخانه بیشتر باشد، هزینه اجرای آن نیز بیشتر می‌شود. اما به طور کلی، قیمت رابیتس کاری آشپزخانه بستگی به میزان جوشکاری، میزان میلگرد رابیتس کاری، ورقه های توری فلزی و هزینه و نصب و اجرای آن دارد. هرچه فرد مجری رابیتس کاری سقف آشپزخانه ساده یا پیچیده، تخصص بالاتری داشته باشد و تجربه کاری بیشتری در این حوزه داشته باشد، هزینه اجرای رابیتس کاری بیشتر خواهد شد.

 

با مراحل رابیتس کاری آشنا شوید

با مراحل رابیتس کاری آشنا شوید

 

اگر بخواهید مراحل رابیتس کاری را بدانید، باید با به دقت جزییات این موضوع را بررسی کنید. معمولا اطلاع از مراحل ساخت و اجرای رابیتس به شما اجازه می‌دهد تا همه مراحل اجرا را، به خوبی درک کنید و برای آن تصمیم بگیرید.

  1. نصب میلگردهای آویز یکی از مراحل اجزای رابیتس است. معمولا میلگردها به قسمت‌های موردنیاز در سقف و تیرآهن‌ها جوش می‌شود. به این ترتیب امکان هرگونه طراحی و پیاده سازی طرح های مختلف رابیتس فراهم می‌شود. این مرحله موجب کاهش بار اضافی بر روی سقف می‌شود و معمولا استحکام و اصولی بوند اجرای رابیتس را افزایش می‌دهد.
  2. نصب توری رابیتس مرحله بعدی است که باید پس از جوشکاری میلگردها انجام شود. توری فلزی با امکان فرم دهی به شکل و ظاهر رابیتس بر روی میلگردها قرار می‌گیرد. معمولا این مرحله نیز، با استحکام کافی باید اجرا شود.
  3. گچ کاری رابیتس مرحله نسبتا پایانی این کار دکوراسیونی است. گچ گاری با چند مرحله تکرار انجام می‌شود. هرچه این بخش با ظریف کاری بیشتری انجام شود، ظرافت و زیبایی رابیتس نیز بیشتر خواهد بود.

 

طرح رابیتس کاری سقف آشپزخانه

طرح رابیتس کاری سقف آشپزخانه

 

انتخاب طرح رابیتس کاری سقف آشپزخانه معمولا بر عهده طراح دکوراسیون داخلی است. افراد متخصص در این زمینه به راحتی با خلاقیت بالا ایده‌های مطلوبی را پیشنهاد می‌کنند. استفاده از این ایده‌ها می‌تواند فضای ساده یا دارای اشکال و نقص شما در آشپزخانه را، به بهترین شکل ممکن دیزاین کند. پس سعی کنید طرح رابیتس کاری اپن آشپزخانه سقف آن را، با مشورت فردی متخصص در این حوزه انجام دهید. مطمئن باشید که خلاقیت ذهنی شما در اجرا و پیاده سازی رابیتس کم‌تر از فردی متخصص است.

رابیتس کاری سقف آشپزخانه به همراه نور مخفی

رابیتس کاری سقف آشپزخانه به همراه نور مخفی

 

مدلطراحیسقف آشپزخانه مدرن و زیبا

مدل طراحی سقف آشپزخانه مدرن و زیبا

 

شیک ترین مدل رابیتس سقف آشپزخانه 2024

شیک ترین مدل رابیتس سقف آشپزخانه 2024

 

جدیدترین مدل طراحی سقف آشپزخانه به همراه نور مخفی

جدیدترین مدل طراحی سقف آشپزخانه به همراه نور مخفی

 

مدل رابیتس کاری سقف آشپزخانه ایرانی

مدل رابیتس کاری سقف آشپزخانه ایرانی

 

مدل رابیتس کاری سقف آشپزخانه به شکل گرد و خاص

مدل رابیتس کاری سقف آشپزخانه به شکل گرد و خاص

 

مدل طراحیسقف آشپزخانه با نور مخفی

مدل طراحی سقف آشپزخانه با نور مخفی

 

بهترین مدل رابیتس کاری برای سقف آشپزخانه به شکل گرد

بهترین مدل رابیتس کاری برای سقف آشپزخانه به شکل گرد

 

حتما بخوانید: انواع نور مخفی آشپزخانه کابینت و سقف

 

چرا باید از رابیتس استفاده کنید؟

لوکس ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

 

در خانه‌های امروزی، فضای خانه چیزی بیشتر از یک سقف ساده با دیوارهای ساده است. استفاده از متریال‌های متنوع برای روح بخشیدن به فضا و ایجاد آرامش در آن به شدت محبوب شده است. خانه محلی برای آرامش و دور شدن از دغدغه‌های روزمره است. پس طبیعی است که صرف هزینه برای زیباتر شدن خانه‌ها بیش از پیش رایج شود. استفاده از رابیتس برای روح بخشیدن به فضا انتخابی هوشمندانه است. اگر استفاده از رابیتس به درستی و با درنظر گرفتن ریزه کاری‌ها انجام شود، به بهترین شکل ممکن می‌تواند جذابیت خانه را چند برابر کند. معمولا نورپردازی رابیتس بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. نور مخفی و نورهای هالوژنی با ترکیب نور اصلی می‌تواند فضا را زیباتر و جذاب‌تر جلوه دهد.  استحکام و مقاومت رابیتس به دلیل ساختار درونی آن بسیار قوی است. به همین دلیل در فضاهای خاص نیز قابل اجرا است. از سوی دیگر ماندگاری رابیتس با طرحی ساده، به شدت بالا است. شما می‌توانید با یک بار هزینه سال‌های سال از جذابیت رابیتس منزل‌تان لذت ببرید. خاص نشان دادن فضای آشپزخانه با طراحی زیبا و حرفه‌ای رابیتس می‌تواند رنگ و بوی دیگری به فضای زندگی‌تان دهد.

 

عکس رابیتس کاری آشپزخانه

اگر طرفدار راویز سقف باشید، می‌توانید با ایده از عکس رابیتس کاری آشپزخانه بهترین مدل رابیتس را انتخاب کنید. معمولا جذابیت و زیبایی این سبک از دکوراسیون در سقف خانه‌ها چشم نواز است. به همین دلیل شما می‌توانید با مشاهده عکس رابیتس کاری ایده بگیرید و نیازهای واقعی‌تان را، با طراح دکوراسیون مطرح کنید. ایده گرفتن از عکس‌ها در حوزه دکوراسیون بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

در ادامه عکس‌های منتخبی از انواع رابیتس کاری آشپزخانه را باهم می‌بینیم.

 

عکس رابیتس کاری آشپزخانه

شیک ترین و زیباترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی آفتابی جدید و خاص 2024

 

ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

شیک ترین و جذاب ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی ساده و خاص در مرکز سقف

 

لوکس ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

ساده ترین و زیباترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی آفتابی جدید و خاص 2024

 

لوکس ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

خاص ترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه گران قیمت با طرح خاص

 

 رابیتس کاری آشپزخانه

جدید ترین و خاص ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه سفید با هالوژن سفید

 

شیک ترین  رابیتس کاری آشپزخانه

جذاب ترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه به رنگ روشن با نورپردازی هالوژن های ساده

 

خاص ترین  رابیتس کاری آشپزخانه

لوکس ترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه سفید ساده و جذاب 2024

 

 رابیتس کاری آشپزخانه لوکس

خاص ترین و جدیدترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه با رنگ روشن و شیک 2024

 

 رابیتس کاری آشپزخانه 1400

جدید ترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه مدرن و شیک با نورپردازی رابیتس سقف آشپزخانه سفید رنگ

 

ساده ترین  رابیتس کاری آشپزخانه

لوکس ترین و جذاب ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی ساده هالوژنی و نورپردازی مخفی زیر رابیتس سقف آشپزخانه

 

ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

ساده ترین و شیک ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی مخفی رنگ آبی به اشکال هندسی در مرکز سقف آشپزخانه

 

شیک ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

لوکس ترین و شیک ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی هالوژنی و نور مخفی اطراف رابیتس سقف آشپزخانه

 

عکس رابیتس کاری آشپزخانه لاکچری

زیباترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی جذاب و خاص در طرح ساده مرکز سقف

 

زیباترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه

لوکس ترین و ساده ترین عکس رابیتس کاری آشپزخانه و سالن پذیرایی با نور پردازی هالوژن در اطراف رابیتس طرح گل و برگ شیک

 

سخن آخر

استفاده از رابیتس برای زیبایی و جذابیت سقف در کنار کاربردهای فوق العاده خوب رابیتس در پوشش تاسیسات و عیوب موجود در سقف و فضای آشپزخانه بسیار رایج است. اطلاع از نحوه اجرای رابیتس در خانه و دفاتر کار می‌تواند ذهنیت شما را برای انتخاب این روش آماده کند. با مشاهده عکس‌های مختلف می‌توانید ایده های دکوراسیونی عالی کسب کنید.

انتخاب شما چه مدل رابیتس سقفی است؟ برای ما کامنت بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید