استفاده از کتابخانه چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله با یکی از پرطرفدارترین سبک‌های کتابخانه مدرن بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر اهل مطالعه و کتاب خواندن باشید داشتن یک کتابخانه زیبا و شاخص در خانه یکی از ملزومات چیدمان شما محسوب می‌شود. اما اگر طرفدار کتاب خوانی نباشید هم بهتر است بدانید، وجود برخی از کتاب‌ها در هر خانه‌ای لازم است پس داشتن یک کتابخانه هر چند کوچک بسیار کارگشاست.

چه عضو گروه اول باشید یا گروه دوم وجود کتابخانه در بخشی از منزل شما به زیبایی چیدمانتان می‌افزاید . زیرا کتابخانه‌ها علاوه بر اینکه محلی برای قرار دادن کتاب‌های شما هستند، به عنوان یک آیتم دکوری می‌توانند محلی برای سایر لوازم تزئینی نظیر ، تندیس‌ها، کاپ‌ها، شمع‌های تزئینی، گلدان‌های طبیعی و غیره باشند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از پرطرفدارترین سبک‌های کتابخانه مدرن بیشتر آشنا شوید.

 

کتابخانه چوبی فلزی مدرن

امروزه یکی از سبک‌های پرطرفدار و پرفروش، کتابخانه‌هایی هستند که از ترکیب چوب طبیعی با فلز ساخته شده‌اند هستند. این کتابخانه‌ها هم در چیدمان مدرن و هم در چیدمان روستیک بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسند. زیرا چوب در فضای داخلی گرما و حس طبیعی را منتقل می‌کند و استفاده از فلز مشکی مات در کنار چوب تضادی زیبا را رقم خواهد زد. در کتابخانه‌های چوبی و فلزی مدرن آهن، استیل و پروفیل‌های آلومینیومی انواع فلزاتی هستند که استفاده می‌شوند.

 

کتابخانه چوبی فلزی مدرن

كتابخانه زیبا چوبی فلزی متال‌وود با طراحی به سبك مدرن­_02188377340

 

افرادی که از کتابخانه در اتاق کار یا اتاق مطالعه خود استفاده می‌کنند، نیز کم نیستند. اما اکثر همین افراد کتابخانه را به صورت پیش ساخته تهیه کرده و به اتاق خود انتقال می‌دهند. اما شما می‌توانید این نوع کتابخانه‌ها را به شکل‌های مختلف و با فرم‌های متنوع سفارش دهید مثلا می‌توانید تمامی طبقات را به سطح دیوار نصب کنید یا کلا یک کتابخانه مجزا طراحی کرده و بسازید.

 

کتابخانه چوبی و فلزی مدرن خاص

كتابخانه دیواری لوكس و خاص متال‌وود قابل سفارش به سلیقه شما_02188377340

 

خرید کتابخانه چوبی فلزی

اگر تصمیم به خرید و یا ساخت کتابخانه برای منزل خود دارید بهتر است کتابخانه‌ای را انتخاب کنید که نیاز شما را برآورده کرده و متناسب با فضایی باشد که در اختیار دارید.همچنین سعی کنید خرید و سفارش کتابخانه خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

کتابخانه‌های چوبی فلزی به دلایل زیر برای خرید یک انتخاب ایده‌آل هستند:

  • چون ظاهر ساده و خلوتی دارند، دکوری و چیدمان شما بهتر و زیباتر به چشم می‌آید.
  • تنوع رنگی بالایی دارند و قابل سفارش در رنگ مورد نظر شما هستند.
  • از لحاظ قیمت بسیار به صرفه‌تر از نمونه‌های تمام چوب هستند.
  • کتابخانه‌های چوبی با پایه فلزی استحکام و مقاومت بالایی دارند.
  • بعضی از نمونه‌ها از چند تکه تشکیل شده اند و جابجایی راحتی دارند.

 

خرید کتابخانه چوبی فلزی

طراحی و ساخت كتابخانه چوب و فلز متال‌وود به عنوان پارتیشن در فضاهای اداری_02188377340

 

سخن آخر

مجموعه متال‌وود با سال‌ها تجربه در طراحی و ساخت مبلمان چوبی و فلزی از قبیل ساخت کتابخانه چوب و فلز روستیک، تی وی ست، شلف، استند گل و … می‌تواند خاص‌ترین و زیباترین طرح‌ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند.

مزیت خرید از مجموعه متال‌وود این است که ، باتوجه به ابعاد و فضای در اختیارتان می‌توانید سفارش خود را به ثبت برسانید . همچنین باتوجه به این که صفر تا صد تولید در داخل این مجموعه انجام می‌گیرد ، قیمت نهایی کاهش چشمگیری می‌یابد. به علاوه شما می‌توانید جنس و متریال چوب و رنگ فلز را خودتان انتخاب کنید .انواع چوب از گردو و بلوط و توسکا گرفته تا گیلاس و کاج و… در  مجموعه متال‌وود قابل سفارش و خرید است . همچنین در مورد پایه‌های فلزی که به عنوان استند و چارچوب برای کتابخانه به کار می‌رود ،می‌توانید رنگ مات یا روشن را انتخاب کنید .

برای دیدن نمونه‌های بیشتر به سایت متال‌وود مراجعه کنید.

metalwoodco.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید