با سه بیمارستان مشهور در شهرک غرب آشنا شوید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله با سه بیمارستان مشهور در غرب تهران آشنا خواهید شد.

شهرک غرب در شمال غربی پایتخت و در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران واقع شده است. این شهرک براساس اصول استاندارد شهرسازی، خیابان‌‏های پهن و وسیعی دارد. این منطقه دارای امکاناتی چون؛ آب‌وهوای مناسب، مراکز درمانی متعدد، تراکم جمعیت پایین، خانه‏‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت، دسترسی سریع و آسان به اتوبان و بزرگراه، بوستان‏‌های متنوع است. اگر گذرتان به شهرک غرب افتاده باشد به طبع، مراکز درمانی و رفاهی متنوع آن را دیده‌‏اید. وجود این امکانات، به‏‌ویژه مراکز درمانی، بر روی مظنهٔ خانه‏‌های اینجا تاثیر گذاشته است. برای آگاهی از حدود قیمت، خانه‏‌های شهرک غرب، به سایت‌‏هایی چون، دیوار، شابش، کیلید سری بزنید و با پیشنهادهای شگفت‌‏انگیزش روبه‏‌رو شوید.

 

بیمارستان‌‏های شهرک غرب

همهٔ افراد برای خرید یا اجارهٔ خانه معیارهایی دارند. مثلا برخی نزدیکی به مدارس و آموزشگاه‏‌ها، میدان میوه و تره بار، وسایل حمل‌ونقل عمومی و برخی نزدیکی به مراکز درمانی و بیمارستان‌‏ها را در اولویت قرار می‏‌دهند. هر کدام از محله‌‏های تهران دارای امکانات منحصر به فردی هستند که با آن شناخته می‌‏شوند. شهرک غرب نیز جزو مناطقی است که به بیمارستان‏‌هایش شهرت دارد. در محدودهٔ شهرک غرب، مجموعهٔ بیمارستان‌‏های دولتی و خصوصی مجهز به وفور یافت می‏‌شود. در اینجا  با مظنه خانه‌های شهرک غرب بیشتر آشنا می‌شوید.

 

 بیمارستان لاله

مجوز بیمارستان لاله، در سال ۱۳۶۹ صادر شد. پس از یک سال، یعنی سال ۱۳۷۰ شروع به ساخت‌وساز، بیمارستان کردند و در سال ۱۳۸۴ این بیمارستان، افتتاح شد. بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی لاله، تقریبا ۳۳ هزار مترمربع، زیربنا دارد. این بیمارستان دارای ۲۴۰ تخت قابل گسترش و ۴۲۰ تخت در ۸ طبقه که با صرف هزینه‌‏ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۵۰ متر مربع، در منطقه شهرک غرب احداث شده است. این مجموعه دارای ۲۵۰ پزشک حاذق و متخصص بوده که اکثرشان از اعضای هیأت علمی دانشگاه‏‌های  خوب کشور هستند. علاوه بر کادر پزشکی، این بیمارستان دارای ۸۰۰ نفر کادر درمانی و اداری مجرب و متعهد، در ۲۹ بخش تخصصی و ۲۴ کلینیک درمانی است. بیمارستان لاله به سه بخش، کلینیک، بستری و اورژانس تقسیم می‌شود. کلینیک‏ تخصصی بیمارستان لاله شامل؛ قلب و عروق، نازایی، گوش، حلق و بینی، گوارش، داخلی، کلیه، چشم‌‏پزشکی، انکولوژی و هماتولوژی، درمانگاه اطفال، فوق‌‏تخصصی ریه، درمانگاه پوست و…می‌‏شود. این بیمارستان با سه سازمان بیمه؛ بیمه پارسیان، بیمه گسترش و نوسازی، کلیه بانک‌‏ها(فقط بیماران قلب) قرارداد دارد. برخی اسامی پزشکان این مجموعه؛ دکتر حمید خردمند، دکتر اصغر مزارعی، دکتر احسان آراسته، دکتر سعید حمیدی، دکتر فرهاد غفاری، دکتر هایده سمیعی، دکتر فرناز مشیری، دکتر احمد شهلا و ... هستند.

 

آدرس و دسترسی بیمارستان لاله

بیمارستان لاله در شهرک غرب، فاز ۵، خیابان سیمای ایران، نبش فلامک جنوبی، قرار دارد. برای دسترسی به بیمارستان لاله بستگی دارد در کجای شهر باشید. بهترین مسیر، ایستگاه مترو میدان صنعت است و پس از خروج از متروی میدان صنعت می‌توانید با یک پیاده‌‏روی کوتاه به بیمارستان لاله دسترسی پیدا کنید. برای تردد با اتوبوس، نزدیک‌‏ترین ایستگاه اتوبوس به بیمارستان لاله، ایستگاه اتوبوس میلاد نور است.

 

بیمارستان بهمن

بیمارستان بهمن یک بیمارستان فوق‌‏تخصصی در شهرک غرب و در خیابان ایران زمین شمالی، است. بیمارستان بهمن، زیر نظر شرکت طبی و بهداشتی گروه پزشکی اسلامی، در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع، در تاریخ، ۲۲ بهمن سال ۱۳۸۰ احداث شد. پس از گذشت ۶ سال یعنی سال ۱۳۸۶ با ۱۸ هزار مترمربع بنای مفید، ساختمان به عنوان چهار طبقه بستری، یک طبقه همکف و دو طبقه زیر زمین، به پایان رسید. سرانجام بیمارستان بهمن در ۲۲ بهمن، سال ۱۳۸۶ با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. پس از تامین تجهیزات لازم بیمارستان با ۲۰۰ تخت رسمی در مردادماه، سال ۱۳۸۷ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. کارکنان و پرسنل بیمارستان بهمن، بسیار وظیفه‌‏شناس، منضبط و متبحر هستند. این بیمارستان دارای بخش‌‏های مختلفی از جمله؛ بخش‌‏های تخصصی، بخش‌‏های ویژه، تالارهای جراحی فوق‏‌تخصصی، کلینیک‏‌های فوق‌‏تخصصی، پاراکلینیک‌‏ها و واحدهای اداری و پشتیبانی است.

بخش‌‏های بستری تخصصی و فوق‏‌تخصصی بیمارستان بهمن؛ داخلی و گوارش، قلب و عروق، جراحی اطفال، غدد، ریه، عفونی، روده، انکولوژی، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادرار و...

بخش‏‌های ستاره‌‏دار؛ اورژانس، اتاق عمل، تخت زایمان، شیمی درمانی، دیالیز و...

بخش‌‏های کلینیکی بیمارستان بهمن؛ گفتار درمانی، ارولوژی، درمانگاه قلب، جراحی مغز و اعصاب، نفرولوژی، روان‏پزشکی، جراحی عمومی و...

بخش‌‏های پاراکلینیک؛ داخلی غدد، ویزیت عمومی، دندان‏پزشکی، شنوایی سنجی، داخلی و گوارش، نورولوژی، پوست و...

 

دسترسی به بیمارستان بهمن

دسترسی به این بیمارستان با وسایل حمل‌‏ونقل عمومی، بسیار سهل و میسر است. نزدیک‌‏ترین ایستگاه مترو به بیمارستان بهمن، میدان صنعت و نزدیک‌‏ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه اتوبوس دادمان می‏‌شود.

 

 

 بیمارستان آتیه

آتیه یکی از بهترین بیمارستان‌‏های تهران است که در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، تقاطع شهید دادمان، قرار دارد. بیمارستان آتیه در ۱۵ بهمن ۱۳۷۷ افتتاح شد. مساحت بیمارستان آتیه، ۴۳۰۰ متر و زیربنای آن، تقریبا ۲۴ هزار متر و در ۱۲ طبقه واقع شده است. کادر درمان بیمارستان بسیار ماهر، با تجربه و اخلاق‏‌مدار هستند. بیمارستان آتیه روزانه غذای با کیفیتی را برای بیماران تهیه می‌‏کنند. بیمارستان آتیه تهران، یک مرکز درمانی تخصصی است که در حال حاضر  ۲۹۹ تخت خواب فعال دارد.  بخش‌‏های بستری بیمارستان آتیه شامل؛ درمانگاه ارولوژی، ارتوپدی فنی، جراحی عمومی، درمانگاه داخلی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عروق و گوارش و عفونی اطفال و ... است.

بخش‌‏های کلینیک بیمارستان؛ روان پزشکی، ارتوپدی، نوزادان، داخلی جراحی، اورژانس، اطفال، پست پارتوم، اعصاب و روان و... است.

بیمه‏‌های تحت پوشش بیمارستان آتیه شامل؛ بانک سپه، بانک تجارت، بانک رفاه کارگران، بانک ملت، پارسیان، بانک صنعت و معدن، صندوق بازنشستگی، کانون سردفتران و... می‌‏شود.

 

دسترسی به بیمارستان آتیه

برای دسترسی به بیمارستان آتیه می‌‏توانید از نزدیک‌‏ترین ایستگاه مترو، یعنی مترو میدان صنعت و نزدیک‌‏ترین ایستگاه اتوبوس به بیمارستان که می‌‏شود، ایستگاه اتوبوس آتیه استفاده کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید