سینک ظرفشویی استیل البرز خوبه؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳

یکی از تولید کننده های داخلی سینک های ظرفشویی، شرکت استیل البرز است که مدت هاست که در ای زمینه فعالیت دارد و انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه را تولید می کند.

سینک ظرفشویی استیل البرز: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است و بیشتر کار های اشخاص خانه دار، در این قسمت از خانه انجام می شود. مخصوصا خانم های خانه دار، بیشتر وقت خود را در آشپزخانه مشغول آشپزی و غذا پختن هستند. اصلا به همین دلیل آشپزخانه را قلب تپنده خانه می نامند.

اما به نظر شما، مهم ترین بخش آشپزخانه، کجاست؟ شاید برای بعضی از خانم ها اجاق مهم ترین بخش باشد اما بسیاری از مردم معتقدند که سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه است که شما می توانید به کمک آن، کار های بسیار زیادی انجام دهیم و نکته دیگر درباره سینک آشپزخانه اینکه، سینک های آشپزخانه شما، میتوانند به زیبایی آشپزخانه شما و منزل شما بیفزاید.

یکی از تولید کننده های داخلی سینک های ظرفشویی، شرکت استیل البرز است که مدت هاست که در ای زمینه فعالیت دارد و انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه را تولید می کند. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از با کیفیت ترین محصولات کارخانه استیل البرز است که طرفداران زیادی نیز در کشور دارد و افراد زیادی علاقه مند هستند که سینک های آشپزخانه استیل البرز را برای منزل خود خریداری کنند و از آن برای کار های آشپزخانه خود استفاده کنند.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره سینک های گفته است که:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

 

استیل البرز؛ برند معتبر ایرانی

استیل البرز یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آشپزخانه است که به واسطه تبلیغات گسترده ای که در سطح ایران داشت و در تلویزیون دیده شد، بسیار معروف شد. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از بهترین محصولات این کارخانه است که خواستاران زیادی دارد و معمولا با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. سال هاست که استیل البرز در عرصه تولید تجهیزات و لوازم آشپزخانه؛ فعال است و به تولیدات با کیفیت خود ادامه می دهد.

 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

امروزه در تمام نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید در بین مردم، قیمت مناسب محصولی است که قصد خرید آن را داریم. در خرید سینک ظرفشویی استیل البرز هم به همین شکل است و مناسب بودن قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، اهمیت بالایی دارد. شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن، سینک ظرفشویی استیل البرز را در وب سایت سیلور یراق خریداری کنید. شما می توانید سینک های ظرفشویی سفید را هم در سینک سیلور یراق تهیه نمایید.

 

انواع سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی از مهم ترین نکات تاثیر گذار بر کیفیت سینک های ظرفشویی استیل البرز، نوع و طراحی سینک هاست. جدا از انواع مختلف و رایج سینک های ظرفشویی مثل سینک های توکار، سینک های روکار یا سینک های زیرکار و از نظر تعداد لگن سینک ظرفشویی تک لگن یا سینک های دو لگن، سینک های آشپزخانه استیل البرز در طرح های خاصی تولید و ساخته می شوند که بسیار زیبا هستند و آشپزخانه شما را به شدت شیک می کنند. در ادامه به برخی از انواع مختلف طرح سینک ظرفشویی و ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد.

 

سینک روستایی:

سینک های روستایی استیل البرز یکی از انواع سینک می باشد که افراد زیادی آن را می پسندند. این سینک ها، از جمله سینک های تک لنگه بزرگی هستند که تفاوت اصلی آنها در قسمت جلوی آنها می باشد. از آنجایی که این سینک ها کمتر عقب نشسته اند، افرادی که کوتاه قد هستند نیز می توانند به راحتی از این سینک ها استفاده کنند. بسیاری از افرادی که می خواهند سینک ها روستایی انتخاب کنند باید بدانند که سینک ها روستایی در انواع سینک چینی، سینک سرامیکی و سینک سنگی موجود می باشد که رنگ های آنها هم متنوع است.

 

سینک گوشه گرد:

بسیاری از افرادی که خانه دار هستند در بین انواع سینک آشپزخانه، سینک های گرد را بیشتر دوست دارند؛ به این دلیل که تمیز کردن آن بسیار آسان تر است. البته باید توجه داشته باشید که اگر سبک آشپزخانه شما براق است این نوع سینک ها برای شما مناسب نمی باشد.

 

سینک با صفحه زه کش توکار:

بسیاری از خانم هایی که ظرف های زیادی برای شستشو دارد در بین انواع سینک آشپزخانه این گزینه را انتخاب می کنند. یکی از مزایایی که این سینک دارد این است که شما می توانید از سینک میوه شور برای سبزیجات و میوه های های خود را بعد از شستشو درون آن قرار دهید و آنها به راحتی بدون اینکه به آنها آب بخورد خشک شوند.

بیشتر کسانی که از این نوع سینک برای آشپزخانه در آشپزخانه خود استفاده می کنند باید بدانند که فضای زیادی از آشپزخانه را باید به این سینک اختصاص دهند چرا که سینک های زه کش توکار کمی عریض تر از انواع دیگر سینک ها می باشند. شما در سایت سیلور یراق می توانید از سینک های گرانیتی گرانیکو و همچنین از سینک های بدون سینی هم بهره مند شوید.

 

انواع سینک های استیل البرز از نظر نوع نصب سینک

  1. 1: سینک های ظرفشویی روکار
  2. 2: سینک های ظرفشویی توکار
  3. 3: سینک های ظرفشویی زیرکار یا زیر کابینت

 

لیست قیمت استیل البرز

شما می توانید در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق به سادگی لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت را بدست آورده و همچنین می توانید از محصولات آن استفاده کنید و به سادگی از سایت سیلور یراق سفارش دهید.

 

شما می توانید دیگر برند های سینک ظرفشویی را در سایت سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1. اخوان
  2. الماس
  3. استیل البرز
  4. آروما
  5. بیمکث
  6. لتو
  7.  داتیس
  8. کن

 

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز

اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی استیل البرز را دارید و می خواهید یک سینک خوب و باکیفیت و همچنین زیبا را بخرید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ سایت خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه انجام دهید و سینک ظرفشویی استیل البرز مورد نظر خود را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی استیل البرز : silveryaragh.com/kitchen-sink-estil-alborz

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید