جدیدترین مدل های پرده 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

از مهم ترین اجزای خانه که برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور استفاده می کنیم پرده است.در این مقاله به معرفی جدیدترین مدل های پرده 2022 پرداخته ایم.

از مهم ترین اجزای خانه که برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور استفاده می کنیم پرده می باشد. اگر دقت کنید وقتی می خواهید دکوراسیون خانه تان را تغییر بدهید با عوض کردن پرده رنگ و روی خانه تان عوض می شود البته وسایل دیگر نیز مهم هستند ولی پرده چون نمای کلی خانه تان را نشان می دهد، تغییر آن بیشتر احساس می شود. پس دقت داشته باشید در رنگ و طرح و جنس پرده حساسیت لازم را به خرج دهید تا سریع دلتان را نزند.

 

جدیدترین مدل های پرده 2021

 

جدیدترین مدل پرده های پذیرایی

پرده پذیرایی در زیبایی خانه خیلی اهمیت دارد اولین مکان در خانه که وارد آن می شویم اتاق نشیمن یا پذیرایی می باشد و از وسایلی که توجه ما را به خود جلب می کند پرده است. انتخاب پرده کاملا سلیقه ای می باشد بعضی ها به دنبال پرده های ساده و برخی به دنبال پرده های پر زرق و برق هستند. پرده ها به دو دسته مجلسی (سلطنتی) و  مدرن تقسیم می شود. در خرید پرده فقط جنس پرده مهم نیست تناسب آن با وسایل خانه خیلی مهم تر می باشد که بعضی ها آن را نادیده می گیرند.

امروزه سبک های ساده بیشتر مورد پسند می باشد و خرید پرده مدرن بیشتر رواج یافته است. در این نوع از والان و کتیبه استفاده نمی شود. زمینه اصلی پرده های مدرن  معمولا به رنگ خاکی و خاکستری می باشد که برای فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده می کنند تا فضا بزرگ و دلباز تر به چشم بیاید. همچنین برای خنک شدن فضا و زیبایی بیشتر از پرده های حریر استفاده می کنند. در طرح مدرن از ترکیب رنگ های زیادی استفاده می کنند ولی باید دقت داشت که این رنگ ها باهم هارمونی داشته باشند تا جذاب تر جلوه دهند.

 

 مدل های پرده 2021

 

جدیدترین مدل پرده های آشپزخانه

علاوه بر پذیرایی پرده آشپز خانه نیز مهم می باشد مخصوصا برای بانوانی که خانه دار هستند چون تقریبا میشه گفت نصف روز را در آشپزخانه می گذرانند . در بازار تنوع پرده بسیار بالاست برای خرید پرده باید تجسم کنید که کدام نوع و رنگ با اجزای آشپزخانه تان هماهنگی بیشتری دارد و این نکته را در نظر داشته باشید که جنس مقاوم تری در برابر نور و شستشو داشته باشد را برای آشپزخانه بخرید چون در آشپزخانه بخاطر پخت و پز غذا ممکن است مجبور شوید پرده را بیشتر بشورید و پرده ای را خریداری کنید تا با چندبار شستشو رنگ آن نرود و خراب نشود. اگر فضای آشپز خانه تان کوچک است از رنگ روشن استفاده کنید در ضمن می توانید برای جذاب تر شدن آشپزخانه رنگ رومیزی و پرده را ست کنید.

 

پرده شیک

 

جدید ترین مدل های والان پرده

والان نوعی پرده ی تزئینی می باشد که در بالا یا کناره ی پرده قرار می گیرد که طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلفی دارد. در حال حاضر والان هایی با پارچه های ساده و بدون زرق و برق طرفداران بیشتری دارد. در والان های امروزی علاوه بر طرح ساده از طرح گلدار و رنگی نیز استفاده می شود این مدل ها بیشتر برای پذیرایی، اتاق نشیمن و آشپزخانه کاربرد دارد. اگر پنجره اتاقتان کوچک است از والانی که ساده می باشد استفاده کنید تا نور فضا گرفته نشود. البته والان های حریر و یک طرفه نیز مناسب این پنجره ها می باشند. اگر مبلمان شما طرح شلوغی دارد باید از والان ساده استفاده کنید و برعکس.

 

شیک ترین پرده آشپزخانه

 

در لواسان به تازگی مغازه ای با انواع و اقسام پرده و پارچه افتتاح شده، که به مناسبت افتتاحیه تخفیف های خوبی را شامل می شود که تا یک  ماه ادامه دارد. می توانید آخر هفته خود را به لواسان بروید و برای اقامت در اجاره ویلا عسلک لواسان اقدام کنید. با این سفر کوتاه مدت هم آب و هوایی عوض کردید و هم خرید خوبی انجام داده اید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید