معرفی جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی 2024

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱۰
۴.۷

امروزه انواع پارچه مبلی جدید در حال تولید است که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در این مقاله به معرفی جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی پرداخته‌ایم.

زمان خرید مبل به عوامل مختلفی مثل رنگ، ابعاد، سبک، جنس، طرح و موارد دیگر باید توجه شود که مهم ترین آن جنس رومبلی است. اگر مبل با پارچه رومبلی جدید، خوب و با کیفیت خریداری شود تا سالیان سال مانند روز اول باقی می‌ماند. یا زمانی که به فکر تغییر دکوراسیون هستیم اما می‌خواهیم با کمترین هزینه این کار را انجام دهیم؛ می‌توانیم با تعویض پارچه رومبلی قدیمی با مدل پارچه مبلی جدید زیبایی خاصی به فضا انتقال بدهیم و با کمترین هزینه باعث ایجاد تغییر چشم گیری در فضا شویم.

امروزه انواع رو مبلی جدید در حال تولید است. ما در این مقاله به معرفی جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی 2024 پرداخته ایم.

برای شناختن اسامی انواع پارچه مبلی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

اسامی انواع پارچه مبلی

اگر به گالری پارچه مبلی یا فروشگاه پارچه رومبلی رفته باشید با دنیایی از انواع پارچه مبلی جدید راحتی، پارچه مبلی گلدار جدید، پارچه مبلی ترک جدید و موارد دیگر روبه رو می‌شوید که نام بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانید و آن‌ها را نمی‌شناسید. پس چه خوب است پیش از انتخاب و خرید پارچه مبلی شیک و جدید با جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی 2024 آشنا شده باشید. در ادامه به معرفی 12 مدل پارچه رومبلی پرداخته ایم:

 

پارچه مبلی جدید با قیمت

انواع پارچه مبلی مخمل گلدار و پارچه مبلی طرح دار جدید

 

1. پارچه رومبلی نخی (پنبه ای)

پارچه نخی یکی از رایج ترین و متداول ترین نوع پارچه‌های رومبلی است که در دسته پارچه‌هایی است که از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند. این نوع پارچه‌ها دوام بالایی دارند اما اگر به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرند رنگ خود را به مرور از دست می‌دهند. ضمنا از جمله پارچه‌هایی هستند که به راحتی با شستشوی ساده تمیز می‌شوند. 

رنگ پارچه مبلی جدید از جنس نخی تنوع بالایی دارد. بعید است وارد فروشگاه یا گالری پارچه مبلی شوید و پارچه نخی پیدا نکنید. شما می‌توانید هر مدل و طرحی که مدنظر دارید؛ از جمله پارچه مبلی جدید استیل، پارچه مبلی طرح دار، پارچه مبلی طوسی و موارد دیگر را از طریق پارچه نخی سفارش بدهید.

جالب است بدانید می‌توانید این پارچه را برای مبل منزلتان سفارش بدهید یا می‌توانید رومبلی آماده خریداری کنید.

 

حتما بخوانید: انواع کوسن مبل، کدام مدل با مبل و پرده من ست می‌شود؟ + قیمت

پارچه مبلی جدید ترک

استفاده از طرح رومبلی چهل تیکه با استفاده از پارچه نخی و پارچه مخمی

 

پارچه مبلی جدید ترک 2023

چیدمان کوسن روی مبل نخی و کوسن‌های ساخته شده از پارچه مخمل

 

2. پارچه رومبلی کتان (سانتوک)

یکی دیگر از انواع پارچه‌های رومبلی که در دسته پارچه‌هایی هستند که از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند، پارچه رومبلی کتان هستند. این پارچه‌ها به نسبت پارچه‌های نخی جنس شل تری دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مدل پارچه برای انواع مبلمان مناسب است، فرقی نمی‌کند مبل راحتی دارید یا رسمی! این پارچه‌ها گزینه مناسبی هستند. 

پیشنهاد می‌کنیم اگر حیوان خانگی دارید از پارچه کتان استفاده نکنید زیرا یک چنگ حیوان باعث خرابی پارچه می‌شود.

 

پارچه های مبلی جدید

پارچه کتان برای پارچه مبلی طوسی

 

پارچه مبلی یزد

استفاده از پارچه کتان در مبلمان راحتی

 

3. پارچه مبلی مخمل

اگه دنبال پارچه مبلی لاکچری هستید، پارچه مخمل را انتخاب کنید. این مدل پارچه تنوع بالایی در بافت و رنگ بندی دارد. به نسب پارچه‌های دیگر سفت تر، محکم تر و نرم تر است. پارچه مخمل نیز در دسته پارچه‌هایی است که از الیافت طبیعی ساخته می‌شوند.

در گذشته از آنجایی که پارچه‌های مخمل در دسته پارچه‌های لوکس و لاکچری به حساب می‌آمدند هزینه بالایی داشتند اما امروزه توانسته اند با تکنولوژی‌های جدید قیمت پارچه مبلی مخمل طرح دار یا قیمت پارچه مبلی مخمل ترک را کمتر از گذشته کنند تا تمامی مردم توانایی خرید آن را داشته باشند.

 

حتما بخوانید: انواع کاور مبل [ژلاتینی، چرمی و پارچه‌ای]، به یک روکش ساده راضی نشوید!

کانال فروش پارچه مبلی 2023

پارچه مخمل در مبل با کوسن های رنگی

 

پارچه مبلی مخمل

پارچه مخمل آبی کلاسیک در مبلمان 2024

 

4. پارچه مبلی مازراتی 2024

امروزه انواع پارچه های رومبلی جدید وارد بازار شده اند که یکی از آن‌ها پارچه مبلی مازراتی است. این مدل پارچه شباهت ظاهری زیادی با مخمل دارد با این تفاوت که برجستگی‌هایی (پستی و بلندی) بر روی خود دارد. متاسفانه این مدل پارچه گرما را به خود جذب می‌کند و در فضل تابستان بسیار آزاردهنده می‌شود. اما با این حال این مدل پارچه جذابیت خاصی بین مردم دارد.

رنگ بندی پارچه مبل مازراتی

انواع پارچه مبلی جدید از جنس مازراتی

 

پارچه مبل مازراتی با رنگ روشن

استفاده از پارچه مازراتی طوسی روشن برای نشیمن مبل راحتی

 

5. پارچه مبلی پشمی

پارچه مبلی پشمی در دسته پارچه‌های شیک و لاکچری به حساب می‌آید. این مدل پارچه‌ها مقاومت بالایی دارند، چروک نمی‌شوند در بافت‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. از معایب مهم این پارچه که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید این است که اگر لکه ای بر روی آن ایجاد شود تمیز کردنش کار دشواری است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به خاطر مقاومتی که این مدل پارچه‌ها دارند اگر حیوان خانگی دارید از این مدل پارچه برای مبلمان استفاده کنید.

برای محافظت از مبل در برابر لکه و حیوانات خانگی پیشنهاد می‌کنیم از شال مبل استفاده کنید: خرید شال مبل، برای زیبایی دکوراسیون و محافظت از مبل

 

پارچه مبلی پشمی سبزآبی

مبل راحتی آبی روشن ساخته شده از پارچه پشمی

 

6. پارچه مبلی نانو

پیشرفت تکونولوژی و فناوری نانو باعث تولید پارچه‌های نانو شد. این مدل پارچه‌ها که در دسته پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی به حساب می‌آیند؛ ضدلک، ضد آب، ضد حریق و ضدباکتری با مقاومت بالا هستند. امروزه تولید این پارچه افزایش پیدا کرده زیرا بین مردم محبوبیت زیادی دارد. از آنجایی که برای تولید این پارچه محبوب زمان و هزینه زیادی صرف می‌شود قیمت پارچه مبلی نانو به نسبت دیگر پارچه‌ها بالا است.

اگر به دنبال پارچه مبلی نانو هستید؛ به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید تا اصل پارچه را به شما بفروشند!

 

پارچه مبلی نانو

پارچه نانو، ضد آب

 

7. پارچه مبلی ساتن

اگر به دنبال پارچه ای برای مبلمان خود هستید که نرم، راحت و زیبا باشد، پارچه مبلی ساتن یک گزینه عالی است. این پارچه همچنین نسبتاً بادوام است و می تواند در برابر سایش و پارگی مقاومت کند. با این حال، پارچه مبلی ساتن نیز می تواند گران باشد و ممکن است به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به سایر انواع پارچه نیاز داشته باشد.

در نهایت، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا از پارچه مبلی ساتن برای مبلمان خود استفاده کنید یا خیر، به بودجه، سبک و نیازهای شما بستگی دارد. اگر به دنبال پارچه ای هستید که نرم، راحت و زیبا باشد، پارچه مبلی ساتن یک گزینه عالی است. با این حال، اگر به دنبال پارچه ای هستید که ارزان و کم نگهداری باشد، پارچه مبلی ساتن ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

 

پارچه مبل ساتن

انواع پارچه رومبلی ساتن به رنگ روشن

 

پارچه مبل سلطنتی

پارچه مبل استیل طلایی از جنس ساتن

 

8. پارچه رومبلی نایلون

نوعی دیگر از پارچه رومبلی که در دسته الیاف مصنوعی قرار می‌گیرد، پارچه نایلونی است. این مدل پارچه مقاومت بالایی در برابر سابیده شدن و خراش دارند اما به نور مستقیم خورشید حساس هستند.

اگر می‌خواهید مبلی داشته باشید با عمر بالا، پیشنهاد می‌کنیم از پارچه رومبلی نایلونی استفاده کنید.

 

پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی راه راه ترک از جنس نایلون برای مبل راحتی

 

9. پارچه رومبلی پلی استر

این مدل پارچه تمام ویژگی‌های خوب پارچه‌های نایلونی را دارد و در برابر نور خورشید نیز مقاوم است. برای شستشوی این مدل پارچه‌ها باید حساسیت به خرج بدهید و با هر مواد شوینده ای آن را تمیز نکنید!

 

پارچه مبلی طرح دار جدید 2023

استفاده از پلی استر در پارچه مبل‌های تک نفره شیک و مدرن

 

10. پارچه مبلی میکروفایبر

از آنجایی که پارچه میکروفایبر از ترکیب نایلون و پلی استر ساخته شده است مقاومت بالایی در برابر نفوذ لکه و کثیف شدن دارد و به خاطر داشتن همین ویژگی مناسب افرادی است که در منزل کودکی خردسال و بازیگوش یا حیوان خانگی دارند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پارچه برای کاور مبل | چند متر پارچه برای کاور مبل لازم است

قیمت پارچه رومبلی مکس

چیدمان کوسن روی مبل ال ساخته شده از پارچه میکروفایبر

 

11. رو مبلی چرم پارچه (مسکو)

چرم پارچه که به پارچه مبلی مسکو نیز معروف است، از ترکیب مواد دو پارچه چرم و مخمل ساخته شده است. پارچه مسکو که امروزه بسیار محبوب است و خریدار دارد از مقاومت بالایی برخوردار است، دارای سطحی نرم با طرح ابر و بادی است. از خوبی‌های دیگر این پارچه جذاب، سهولت در تمیز کردن است.

مبل چستر با پارچه مسکو زیبایی چشم گیری دارد. پس اگر در منزل مبل چستر دارید از پارچه رومبلی مسکو استفاده کنید.

 

معایب پارچه مبلی مسکو

انواع چرم پارچه در رنگ‌های مختلف

 

مبل چستر با پارچه مسکو

استفاده از پارچه با مارک مسکو برای مبلمان چستر با ترکیب رنگی طوسی و صورتی

 

12. پارچه رومبلی جیر

احتمالا اسم جیر را شنیده اید که برای ساخت کفش و کیف استفاده می‌شوند. امروزه مبلمانی نیز از جنس پارچه جیر تولید می‌شوند که در دسته پارچه مبلی سلطنتی جدید به حساب می‌آیند زیرا باعث لوکس شدن فضا می‌شوند. در هنگام پاک کردن پارچه جیر توجه داشته باشید که نباید با پارچه خیس آن را پاک کنید. سعی کنید از مایعات مخصوص پارچه جیر استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: مبل های سلطنتی جدید (انواع مبل های جذاب) + قیمت

پارچه مبلی جیر

انواع پارچه مبلی جیر در رنگ‌های گرم

 

پارچه مبلی جیر طوسی

طراحی مبل ال شکل با پارچه جیر به رنگ تیره

 

سخن آخر

تنوع در تولید پارچه مبلی طرح دار جدید و انواع پارچه‌های مبلی زیاد است و انتخاب پارچه مخصوص منزل شما بستگی به عواملی دارد چون بودجه و هزینه ای که قرار است برای خرید پارچه مصرف کنید، مقدار استفاده شما از مبل، تعداد افرادی که در منزل شما حضور دارند، حساسیت و وسواس شما و موارد دیگر. پس با بررسی این موارد بهترین و مناسب ترین پارچه را برای مبل خود خریداری کنید.

با مراجعه به بخش فروشندگان و مجریان در بساز و بچین می‌توانید تمام خدمات موردنیاز خود در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی را از آن‌ها بخواهید.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید