دكوراسیون آرایشگاه مردانه 2022 مناسب خاص پسندها (لاکچری)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

ما در این مقاله به 8 نکته کلیدی و مهم که بهتر است در دكور ارایشگاه مردانه 2022 مناسب خاص پسندها اجرا کنید، پرداخته ایم.

دکور آرایشگاه مردانه مانند دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه اهمیت دارد. گاهی مشتری‌ها به خاطر ماهر بودن آرایشگر برای دفعات بعدی به سراغ آرایشگاه نمی‌روند بلکه به خاطر حس خوبی که از کیفیت دکوراسیون داخلی دریافت کرده اند به سراغ همان آرایشگاه می‌روند. در دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2018، دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2019 و سال‌های قبل تر به دکور آرایشگاه اهمیتی نمی‌دادند و این تصور را داشتند که مشتری صرفا برای اصلاح مو به مغازه می‌آید پس صرفا کیفیت کار مهم است نه کیفیت فضا! اما این باوری غلط بود و با گذشت زمان تغییر و تحولی در دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2022 ایجاد شد. امروزه به این موضوع رسیده اند که آرایشگاه مردانه صرفا فضایی برای اصلاح مو نیست بلکه می‌تواند بسیاری از کارهای زیبایی مختص مردها نیز انجام شود پس دکور فضا اهمیت پیدا می‌کند چون اگر فضا کیفیت نداشته باشد مشتری اعتماد نخواهد کرد!

ما در این مقاله به 8 نکته کلیدی و مهم که بهتر است در دکور آرایشگاه مردانه اجرا کنید، پرداخته ایم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2022

وجود دکوراسیون داخلی لاکچری و لوکس برای دکور آرایشگاه مردانه همانقدر مهم است که ماهر بودن و باتجربه بودن افرادی که مشغول به کار هستند، اهمیت دارد. مشتری زمانی به آرایشگاه اعتماد می‌کند که کیفیت فضا را ببینید. هر چقدر متوجه شود که آرایشگر ماهر است و کار با کیفیتی را ارائه می‌دهد زمانی که کیفیت در فضا وجود نداشته باشد حس اعتماد را ناخودآگاه از دست می‌دهد و ترجیح می‌دهد به سراغ آرایشگاه دیگری برود.

داشتن دکوراسیونی شیک و لوکس برای آرایشگاه مردانه نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به 8 مورد اشاره کرده ایم که در پروژه بازسازی آرایشگاه مردانه که واقع در مجتمع سام سنتر در خیابان فرشته است که توسط شرکت طراحی مفهوم اجرا و باعث ایجاد فضایی لوکس و در عین حال شیک شده است.

 

1. چیدمان دکوراسیون آرایشگاه مردانه با رعایت استاندارها انجام شود.

هر فضایی بهتر است طبق استانداردهای معماری چیدمان شود تا به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده شود. برای دکور آرایشگاه مردانه باید برنامه فیزیکی طبق خواسته‌های فضایی تهیه کنید سپس با بررسی متراژ موجود فضاها را تقسیم بندی کنید. برای به دست آوردن استانداردهای معماری می‌توانید به کتاب نویفرت مراجعه کنید . اطلاعات و استانداردها را طبق آن پیش ببرید تا دکور آرایشگاه طبق اصول به بهترین شکل چیدمان شود.

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2019

طراحی بهینه فضا در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

 

2. نورپردازی اصولی برای دکور آرایشگاه انتخاب شود.

نورپردازی آرایشگاه مردانه از مهم ترین نکات به حساب می‌آید. نور در هر فضایی مهم و اساسی است و مقدار حضور آن در فضاهای مختلف متغیر است. آریشگری کاری است که نیازمند دقت است پس نور نیز باید وجود داشته باشد. در ایران وجود نورطبیعی در آرایشگاه‌های زنانه مشکل دار است اما در آرایشگاه های مردانه ایرادی وجود ندارد. پس سعی کنید با بررسی مدلهای ویترین ارایشگاه مردانه، ویترینی را طراحی کنید که اجازه ورود نور طبیعی به فضا را بدهد. نمونه زیر به خوبی از نور طبیعی بهره برده و در کنار آن نورهای مصنوعی را به اندازه در فضا تعبیه کرده است.

 

نورپردازی آرایشگاه مردانه

نورپردازی طبیعی و مصنوعی در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

 

3. فضای انتظار برای مشتری طراحی شود.

گاهی ممکن است تعداد مشتری‌ها زیاد شوند و برخی باید در صف انتظار بمانند پس چه خوب است در زمان طراحی به فضایی برای نشستن و استراحت نیز فکر کنید تا مشتری‌ها در زمان استراحت فضایی برای نشستن داشته باشند. نمونه زیر فضایی متفاوت را برای استراحت طراحی کرده با تعبیه تخته‌ و نورپردازی متفاوت فضای انتظار را به صورت ایستاده اجرا کرده است.

با ساخت کانال تلگرام دکوراسیون آرایشگاه مردانه می‌توانید از وضعیت آرایشگاه مشتریان خود را مطلع کنید.

 

کانال تلگرام دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی فضای استراحت در دکوراسیون آرایشگاه 2022

 

4. رنگ برای دکور آرایشگاه مردانه جسورانه انتخاب شود.

رنگ آیتم دیگری است که در دکور فضا تاثیرگذار است. دکور آرایشگاه مردانه نیازمند این نیست که از رنگ‌های روشن استفاده شود بلکه رنگ‌ها باید جسورانه انتخاب شوند البته این را فراموش نکنید که انتخاب رنگ به نوع سبک فضا نیز مرتبط است. پروژه زیر به سبک صنعتی طراحی شده است به همین خاطر از رنگ‌های تیره استفاده شده است.

 

دکور آرایشگاه مردانه دست دوم

دکور آرایشگاه مردانه دست دوم و بازسازی آن به سبک صنعتی

 

5. بخش پذیرش در فضای ورودی اجرا شود.

بخش پذیرشی بخش مهمی است که بهتر است در فضای ورودی طراحی شود تا رفت و آمدها را بررسی کند همچنین مشتری در زمان اتمام کار و حساب کتاب به سمت پذیرش برود که بعد از آن از آرایشگاه خارج شود.

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2018

طراحی بخش صندوق در آرایشگاه مردانه

 

6. از عناصر سبز در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه استفاده کنید.

گیاه و عناصر سبز حس زندگی و نشاط را به محیط انتقال می‌دهند پس در طراحی دکور آرایشگاه مردانه خوب است که این عنصر جذاب فراموش نشود و در فضا کار شود. به نوع گیاه توجه کنید اگر گیاه را در فضایی قرار می‌دهید که نوری وجود ندارد از گیاهان مقاوم همیشه سبز استفاده کنید در غیر این صورت می‌توانید از هر نوع گیاه دیگری بهره ببرید.

 

مدلهای ویترین ارایشگاه مردانه

استفاده از گلهای آپارتمانی در دکوراسیون آرایشگاه

 

7. سبک در دکوراسیون آرایشگاه مردانه فراموش نشود.

سبک فضا هویت فضا است. زمانی که سبک فضا مشخص شود می‌تواند اول نخ طراحی را به طراح بدهد. آرایشگاه مردانه می‌تواند به سبک‌های مختلف طراحی شود و دست شما باز است که چه سبکی را برای مغازه خود می‌پسندید. پروژه زیر همانطور که اشاره شد به سبک صنعتی طراحی شده است. سقف آن به صورت هایتک است و از عنصر فلز به صورت خطوط عمودی در فضا استفاده شده است.

 

مدلهای ویترین ارایشگاه مردانه 2020

طراحی دکور آرایشگاه به سبک صنعتی

 

8. از کفپوش‌های براق برای دکور آرایشگاه استفاده شود.

کفپوش یکی دیگر از عناصری است که باید در طراحی داخلی آرایشگاه به آن توجه شود. کفپوش براق فضا را دلباز تر نشان می‌دهد و این مدل برای آرایشگاه مناسب است زیرا به راحتی قابلیت تمیز شدن دارد. در این پروژه از مصالح اپوکسی برای کفپوش استفاده شده است.

 

کفپوش‌های براق برای دکور آرایشگاه

استفاده از کفپوش اپوکسی در طراحی داخلی آرایشگاه

 

مدلهایی از دكور آرایشگاه مردانه لاکچری

دکور آرایشگاه مردانه ام دی اف

استفاده از رنگ آبی نفتی در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

 

دکور آرایشگاه مردانه شیک

استفاده از آینه به صورت دایره بدر دکور آرایشگاه مردانه 2022

 

دکور آرایشگاه مردانه 2020

طراحی فضایی با عناصر قدیمی و نستالژی در دکور آرایشگاه 2022

 

دکوراسیون داخلی آرایشگاه 

استفاده از رنگ‌های تیره جسورانه در طراحی داخلی آرایشگاه

 

کانال تلگرام دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی فضای آرایشگاه مردانه کوچک و ساده با رنگ‌های روشن

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2019

ترکیب رنگی سفید و مشکی در فضای داخلی آرایشگاه مردانه شیک و لوکس

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

استفاده از کفپوش چوبی با سطح براق برای دکور آرایشگاه مردانه

 

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2019

استفاده از رنگ زرد در فضایی خنثی برای تاکید بیشتر به صندلی آرایشگاه

 

جدیدترین دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی داخلی با رنگ‌های روشن برای دلباز شدن فضای آرایشگاه

 

جدیدترین دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2020

طراحی میزی برای گفتمان و استراحت مشتری‌ها در زمان انتظار

 

مدلهای ویترین ارایشگاه مردانه

استفاده از آینه‌های قدی برای بزرگ تر نشان دادن آرایشگاه مردانه 2022

 

مدلهای ویترین ارایشگاه مردانه 2020

استفاده از گرنگ متفاوت در دکوراسیون آرایشگاه

 

شیک ترین مدلهای ارایشگاه مردانه

طراحی فضای استراحت و انتظار جدا از فضای اصلی آرایشگاه

 

جدیدترین مدلهای ارایشگاه مردانه

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون داخلی آرایشگاه ‌های مردانه شیک و لوکس

 

سخن آخر

تصور نکنید چون آرایشگاه مردانه است دکور آن اهمیتی ندارد. امروزه بسیاری از مردا بیشتر از خانم‌ها به کیفیت و تمیز بودن فضا اهمیت می‌دهند و گذشت زمان نشان داده است هر چقدر فضا با کیفیت تر باشد خواهان بیشتری دارد. پس اگر به تازگی می‌خواهید آرایشگاه مردانه خود را باز کنید علاوه بر بالا بردن مهارت خود در زمینه‌های گوناگون زیبایی برای مردها به طراحی داخلی مغازه خود نیز اهمیت بدهید و به کمک یک معمار داخلی شیک ترین فضا را طراحی کنید. با گذشت زمان خودتان متوجه خواهید شد که چقدر فضا به پر روزی بودن کارتان کمک کرده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید