جذاب ترین نمونه‌ های آینه کنسول جدید 2024

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱۰
۴.۶

آینه و کنسول از جمله مبلمانی هستند که به جذاب‌تر شدن فضای خانه کمک می‌کنند. در این مقاله تصاویری از انواع آینه کنسول را برایتان قرار داده‌ایم.

یکی از لوازمی که معمولا در خانه‌های ایرانی و جهیزیه عروس‌ها مشاهده می‌شود، آینه کنسول‌ است. این دسته از مبلمان، از عناصر دکوراتیو و تزئینی خانه به حساب می‌آیند که کاربری‌های متفاوتی دارند و از مصالح گوناگون (ام دی اف، چوب طبیعی، سنگ و غیرخ)، و در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. آینه و کنسول جدید عروس معمولا در پروسه خرید عروسی تهیه می‌شود و جایگزینی برای آینه و شمعدان است. آینه کنسول‌ ها، جای خاص و ثابتی در خانه ندارند و در فضاهای مختلفی مانند: ورودی خانه، راهرو، اتاق خواب، پذیرایی و... قرار می‌گیرند. تنوع طرح و مدل آینه کنسول شیگ بسیار زیاد است به طوری‌که به‌راحتی می‌توانید از هر مدلی که مدنظرتان بود متناسب با فضای خانه خود استفاده کنید.

در این مقاله، به بررسی انواع آینه کنسول‌ پرداخته‌ایم و جدیدترین نمونه های آن را معرفی می‌کنیم.

اگر قصد خرید آینه کنسول شیک را دارید؛ با ما همراه باشید.

 

نمونه‌های متنوع و جدید از انواع مدل‌های آینه کنسول 2024

در ادامه مجموعه‌ای از مدل‌های متنوع و شیک از آینه کنسول را آماده کردیم که می‌توانید با ایده گرفتن از این مدل‌ها بهترین و زیباترین مدل آینه کنسول را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده و زیبایی خانه خود را چند برابر کنید:

 

شیک ترین مدل اینه کنسول با ترکیب رنگ مشکی و طلایی

شیک ترین مدل اینه کنسول با ترکیب رنگ مشکی و طلایی

 

مدل اینه کنسول جدید و مدرن با فریم مشکی

مدل اینه کنسول جدید و مدرن با فریم مشکی

 

زیباترین مدل آینه کنسول کلاسیک با طراحی ظریف به رنگ طلایی

زیباترین مدل آینه کنسول کلاسیک با طراحی ظریف به رنگ طلایی

 

شیک ترین مدل آینه کنسول کلاسیک به رنگ بژ

شیک ترین مدل آینه کنسول کلاسیک به رنگ بژ 

 

مدل آینه کنسول مدرن و زیبا با سه آینه نامتقارن و خاص

مدل آینه کنسول مدرن و زیبا با سه آینه نامتقارن و خاص

 

مدل آینه کنسول طلایی با پایه و فریم فلزی طلایی

مدل آینه کنسول طلایی با پایه و فریم فلزی طلایی

 

شیک ترین مدل آینه کنسول با طراحی ساده و آینه کاری شده

شیک ترین مدل آینه کنسول با طراحی ساده و آینه کاری شده

 

مدل آینه کنسول مدرن و جدید

مدل آینه کنسول مدرن و جدید

 

زیباترین مدل آینه کنسول با ترکیب رنگ مشکی و طلایی

زیباترین مدل آینه کنسول با ترکیب رنگ مشکی و طلایی

 

مدل آینه کنسول جدید به سبک بوهو

مدل آینه کنسول جدید به سبک بوهو

 

ست آینه کنسول زیبا و جدید به رنگ نقره ای

ست آینه کنسول زیبا و جدید به رنگ نقره ای

 

جدیدترین مدل آینه کنسول طلایی با طراحی مدرن و خاص

جدیدترین مدل آینه کنسول طلایی با طراحی مدرن و خاص

 

مدل آینه کنسول کاربردی و شیک با 2 آینه بلند و زیبا

مدل آینه کنسول کاربردی و شیک با 2 آینه بلند و زیبا

 

زیباترین مدل آینه کنسول سفید با آینه گرد بزرگ و کنسول دیواری

زیباترین مدل آینه کنسول سفید با آینه گرد بزرگ و کنسول دیواری

 

زیباترین مدل آینه کنسول کلاسیک به رنگ بژ

زیباترین مدل آینه کنسول کلاسیک به رنگ بژ

 

شیک ترین مدل ست آینه کنسول کلاسیک به رنگ طلایی

شیک ترین مدل ست آینه کنسول کلاسیک به رنگ طلایی

 

مدل آینه کنسول مدرن و جدید به رنگ مشکی

مدل آینه کنسول مدرن و جدید به رنگ مشکی

 

ست آینه کنسول زیبا با طراحی خاص و رنگ مشکی

ست آینه کنسول زیبا با طراحی خاص و رنگ مشکی

 

آینه کنسول در چه سبک‌هایی ساخته می‌شود؟

اگر علاقه مند به خرید آینه و کنسول جدید و شیک باشید، لازم است تا سبک‌های مختلف طراحی و پیاده سازی آینه کنسول را بشناسید. آینه کنسول‌ ها مانند دیگر مبلمان، در 3 نوع سبک: مدرن، کلاسیک و سنتی ساخته می‌شوند. می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک موردعلاقه خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. یادتان باشد که استفاده از آینه و کنسول جدید و شیک مدرن، جایگاهی در خانه با دکوراسیون کلاسیک یا لوکس ندارد. به همین دلیل لازم است تا آینه و کنسول جدید و شیک خودتان را، مطابق با سبک دکوراسیون منزل تهیه کنید تا هارمونی و زیبایی ظاهری آن حفظ شود.

 

1. آینه کنسول مدرن و شیک

اگر فضای خانه شما سبکی مدرن دارد، پس بهترین انتخاب می‌تواند آینه کنسول مدرن باشدکه دارای ساختاری ساده و مینیمال است و معمولا به رنگ‌های سفید و فانتزی ساخته می‌شود. آینه و کنسول جدید و شیک مدرن، در فضای مناسب به شما کمک می‌کند تا جذابیت‌های بصری در دکوراسیون را افزایش دهید. وجود آینه می‌تواند فضا را بزرگتر و مناسب‌تر نشان دهد. پس اگر طرفدار دیزاین شیک و خاص هستید، حتما از آینه و کنسول مدرن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

آینه کنسول مدرن و شیک

آینه و کنسول مدرن و امروزی

 

2. آینه کنسول جدید سلطنتی شیک

اگر در فضای خانه، از مبلمانی سلطنتی و استیل استفاده می‌کنید، آینه کنسول‌ های کلاسیک و لوکس مناسب شماست. در این نوع از آینه کنسول ها، رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای به همراه طراحی‌هایی با جزئیات بسیار به کار رفته‌است. معمولا جنس به کار رفته برای ساخت آینه کنسول جدید سلطنتی، برنج و برنز است. هرچند آینه و کنسول جدید چوبی با منبت و هنر زیاد نیز، می‌تواند به عنوان یک آینه و کنسول جدید چوبی سلطنتی مورد استفاده قرار بگیرد.

آینه کنسول سلطنتی جدید

 

3. آینه کنسول سنتی

معمولا آینه کنسول‌ های سنتی، ساخته شده از چوب طبیعی به همراه نقوشی خاص و سنتی هستند. در آینه و کنسول جدید چوبی سنتی، هنرمند با کشیدن شکل‌های مختلف سنتی بر روی چوب، ظاهری شیک و خاص برای آن ایجاد می‌کند. هنر بخش مهمی از پروسه طراحی آینه و کنسول جدید چوبی سنتی را تشکیل داده است. معمولا آینه کنسول سنتی با طرح و نقشی اصیل تولید می‌شوند.

آینه کنسول سنتی

آینه کنسول سنتی

 

4. آینه و کنسول اسپرت

آینه و کنسول اسپرت می تواند به ایجاد دکوراسیونی مدرن و شیک کمک کند. آینه های اسپرت معمولاً دارای خطوط تمیز و هندسی هستند و در اشکال مختلف مانند مربع، مستطیل، دایره یا بیضی یافت می شوند. کنسول های اسپرت نیز معمولاً دارای طراحی مینیمال هستند و از موادی مانند فلز، شیشه یا چوب ساخته می شوند.

مدل آینه کنسول اسپرت را از اینجا ببینید.

آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول اسپرت آینه‌ای

 

5. آینه کنسول چوبی

آینه و کنسول چوبی یک ترکیب کلاسیک و شیک است که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. آینه ها می توانند فضا را روشن تر و بزرگتر نشان دهند، در حالی که کنسول ها می توانند به عنوان میز پذیرایی، میز تلفن یا مکانی برای نمایش آثار هنری یا سایر وسایل دکوری استفاده شوند.

آینه و کنسول چوبی می تواند در سبک های مختلف طراحی شود. برخی از سبک های محبوب عبارتند از:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • روستیک

آینه کنسول چوبی به سبک روستیک

آینه کنسول چوبی به سبک نئوکلاسیک

آینه کنسول چوبی به سبک روستیک

آینه کنسول چوبی به سبک مدرن

انتخاب سبک مناسب برای آینه و کنسول چوبی به ترجیحات شخصی و دکوراسیون کلی خانه شما بستگی دارد. آینه و کنسول چوبی یک سرمایه گذاری عالی برای خانه شما هستند. آنها می توانند سال ها زیبایی و عملکرد را به ارمغان بیاورند.

حتما بخوانید: آشنایی با انواع مبلمان کلاسیک و مدرن

 

مدل های جدید آینه کنسول شیک 2024

آینه کنسول مدرن چوبی

تصویر یک (جدیدترین و شیک ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول مدرن از جنس چوب با ورق چوب یک تکه دارای آینه ساده و سرتاسری با فریم فلزی ست با آباژور مدرن)

 

آینه کنسول مدرن ساده و زیبا

تصویر دو (جدیدترین و شیک ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول ساده و شیک به سبک مدرن با آینه خاص فلزی شیک مناسب دیزاین سالن پذیرایی)

 

آینه کنسول مدرن جدید

تصویر سه (خاص ترین و زیباترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول به سبک مدرن به رنگ سفید و فلز طلایی رنگ شیک و لاکچری )

 

آینه کنسول کلاسیک و لوکس

تصویر چهار (جذاب ترین و لوکس ترین ایده طراحی آینه و کنسول به سبک کلاسیک و لوکس از جنس برنز با دیزاین خاص و رویه سنگ مشکی رنگ لاکچری 2024)

 

آینه کنسول کلاسیک جدید

تصویر پنج (خاص ترین و جذاب ترین ایده آینه و کنسول کلاسیک در فضای ورودی خانه با دیزاین چوبی و رنگ طلایی مناسب فضاهای خاص )

 

آینه کنسول کلاسیک و زیبا

تصویر شش (شیک ترین و جذاب ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول کلاسیک به رنگ طلایی به همراه نقوش کلاسیک منبت بر روی چوب در پایه ها و آینه)

 

آینه کنسول سنتی و زیبا

تصویر هفت (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول به سبک سنتی با استفاده از چوب طبیعی و نقش های ایجاد شده بر روی سطح درب کشویی )

 

آینه کنسول سنتی ساده چوبی

تصویر هشت (ساده ترین و ارزان ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول  سنتی در گوشه‌ای از خانه با استفاده از متریال چوب طبیعی و آینه ساده و شیک)

 

آینه کنسول چوبی

تصویر نه (قدیمی ترین و نوستالژیک ترین ایده طراحی آینه و کنسول به سبک سنتی  از جنس چوب طبیعی با استایل دراور و کشوهای متفاوت و کاربردی)

 

آینه کنسول را کجا بگذاریم؟

همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، آینه کنسول‌ ها جای ثابتی در فضای خانه ندارند! شما بر اساس دیزاین خانه و حال و هوای آن می‌توانید آینه کنسول را، در هر قسمتی از آن جای دهید. آینه و کنسول جدید عروس معمولا در محلی قرار می‌گیرد که قابل مشاهده باشد و به اصطلاح برخی افراد، تو چشم باشد. آینه و کنسول جدید چوبی یا فلزی نیز، بر حسب دکوراسیون در جای مناسبی قرار می‌گیرند تا زیبایی بیشتری به محیط ببخشند.

 

1. راهروی ورودی خانه

در اغلب خانه‌ها، آینه کنسول را در فضای ورودی خانه قرار می‌دهند تا با یک تیر چند نشان بزنند! یک اینکه در هنگام خروج از خانه بتوانند در آخرین لحظه خود را در آینه ببینند. دو اینکه بتوانند وسایل ضروری مانند سوئیچ، ساعت و... را بر روی آن قرار بدهند. سوم اینکه به فضای بی روح راهروی ورودی جان تازه‌ای ببخشند و از طریق آینه فضای باریک راهرو را بزرگ‌تر نشان دهند. اغلب ما تصور می‌کنیم در فضای باریک ورودی خانه، آینه کنسول جا نمی‌شود! اما این تصور اشتباه است. شما می‌توانید با خرید یک آینه کنسول کوچک و کم‌جا، زیبایی راهروی خانه خود را دوچندان کنید. یادتان باشد که آینه و کنسول جدید و شیک، باید عمق کمی داشته باشد و تنها استایل شیک و زیبایی به محیط ببخشد. استفاده از کنسول با جزییات زیاد و عمق زیاد، اصلا برای فضای راهرو مناسب نیست.

حتما بخوانید: معرفی 10 مدل از جدیدترین دکوراسیون ورودی منزل

 

2. در پذیرایی در کنار دیگر مبلمان خانه

یکی دیگر از فضاهایی که آینه کنسول در آن جای می‌گیرد، سالن پذیرایی است! از آن‌جایی که آینه کنسول شیگ را متناسب با سبک مبلمان خانه، انتخاب کرده‌اید؛ به راحتی می‌توانید زیبایی چشم‌گیری در فضای پذیرایی خود ایجاد کنید. یادتان باشد که آینه و کنسول جدید و شیک تنها زمانی می‌تواند در کنار مبلمان استفاده شود که سبک آن با سبک طراحی مبلمان هارمونی داشته باشد. استفاده از آینه کنسول مدرن در کنار مبلمان کلاسیک و استیل اصلا پیشنهاد نمی‌شود. یادتان باشد که آینه و کنسول بسیار ر رویت است، پس باید حتما از متریال خوبی در ساخت آن استفاده شده باشد تا ظاهر مناسبی را ارائه کند.

 

3. اینه کنسول جدید و شیک در فضای اتاق

خیلی‌ها در صورت کوچک‌بودن خانه یا کمبود جا، از آینه کنسول، به عنوان میز آرایشی در فضای اتاق خواب استفاده می‌کنند. اگر شما هم به آینه کنسول علاقه دارید، به‌راحتی می‌توانید از آن در فضای اتاق خواب نیز استفاده کنند. هرچند، قیمت خرید یک آینه و کنسول جدید و شیک، نسبتا بالاتر از یک میز آرایش کاربردی است و در عمل چنین موضوعی توصیه نمی‌شود، اما می‌توانید از آن ایده بگیرید و یک اتاق دکوراتیو و خاص تدارک ببینید.

 

آینه کنسول زیبا در راهروی ورودی

تصویر ده (آینه و کنسول کلاسیک در راهروی ورودی خانه )

 

آینه کنسول ساده در راهروی ورودی خانه

تصویر یازده (جدیدترین و خاص ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول به سبک مدرن در فضای ورودی با استفاده از چوب طبیعی و استایل خاص و دکوراتیو )

 

آینه کنسول لوکس در اتاق پذیرایی

تصویر دوازده (لوکس ترین و شیک ترین ایده خرید آینه و کنسول کلاسیک در فضای اتاق پذیرایی با استایل کلاسیک در کنار مبلمان از جنس استیل با رنگ طلایی )

 

آینه کنسول مدرن در اتاق پذیرایی

تصویر سیزده (زیباترین و خاص ترین ایده استفاده از آینه و کنسول آینه ای براق و ست با آینه متناسب با سبک خانه در مقابل میز ناهارخوری )

 

آینه کنسول اتاق خواب

تصویر چهارده (جذاب  ترین و خاص ترین ایده خرید و چیدمان آینه و کنسول در اتاق خواب به عنوان میز آرایش با استایل خاص و شیک 2024

 

آینه کنسول جدید در اتاق خواب

تصویر پانزده (خاص ترین و شیک ترین ایده استفاده از آینه و کنسول مدرن از جنس چوب با طرح آینه به شکل ساعت دیواری در فضای اتاق خواب )

 

آینه کنسول آینه ای در اتاق خواب

تصویر شانزده (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی و پیاده سازی آینه و کنسول آینه‌ای در اتاق کار  با استایل شیک و لاکچری آینه ای میز کنسول)

 

آینه کنسول چه کاربری‌هایی دارد؟

بعضی از لوازم در دکوراسیون، هیچ کاربردی غیر از ظاهر ماجرا ندارند. درحالی که بعضی از دکوری ها، کاربردی هستند و برای بخش خاصی از آن می‌توان استفاده کرد. درک کاربرد هر نوع وسیله که برای منزل تهیه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای دیزاین بگیرید. آینه کنسول‌ها علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون فضا می‌دهند، کاربری‌های دیگری نیز دارند که ما 3 نوع از آن‌ها را نوشته‌ایم.

 

1. فضایی برای قرار دادن عناصر دکوراتیو

آینه کنسول خود عنصری تزئینی و دکوراتیو است و سطح صاف آن این اجازه را به شما می‌دهد تا از دیگر اکسسوری‌های تزئینی مانند: قاب‌عکس‌های نوستالژیک، انواع شمعدان، مجسمه، چراغ آباژور و... بر روی آن استفاده کنید. یادتان باشد که خلاقیت در استفاده از آینه و کنسول جدید و شیک می‌تواند ظاهر دکوراسیون شما را متحول کند. سعی کنید برای قرار دادن اکسسوری دکوراتیو بر روی آینه و کنسول جدید چوبی یا فلزی، سبک دکوراسیون منزل و هارمونی رنگ‌ها را درنظر داشته باشید.

 

2. فضایی برای نگه‌داری وسایل

بیشتر آینه کنسول‌ ها دارای کشو یا کمد هستند و شما می‌توانید از آن برای قرار دادن دیگر وسایل استفاده کنید. به عنوان مثال: معمولا آینه کنسول‌ های کمددار را در راهروی ورودی قرار می‌دهند تا از آن به عنوان جاکفشی نیز استفاده کنند. استایل این سبک از آینه و کنسول معمولا چوبی و مدرن است. استفاده از آینه و کنسول جدید چوبی در فضاهای مختلف خانه، می‌تواند در سازمان دهی خورده ریزها به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید تمامی کارد و چنگان‌های مخصوص مهمان را، درون این محفظه نگهداری کنید تا در زمان لزون از آن استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: چه رنگی مناسب اتاق نشیمن است؟ 10پیشنهاد وسوسه انگیز!

چیدمان آینه و کنسول

تصویر هفده (جذاب ترین و شیک ترین ایده چیدمان اکسسوری بر روی کنسول با در نظر گرفتن هارمونی رنگ در گلدان طوسی رنگ و استفاده از ساعت استیل)

 

چیدمان  آینه و کنسول جدید و مدرن

تصویر هجده (شیک ترین و خاص ترین ایده چیدمان عناصر دکوراتیو بر روی کنسول در اتاق پذیرایی با پایه مشکی و نواحی دارای آینه منعکس کننده نور)

 

فضایی برای نگهداری وسایل در اینه و کنسول

تصویر نوزده (جذاب ترین و خاص ترین ایده چیدمان وسایل در طبقه بندی‌های کنسول با استفاده از هارمونی طرح و رنگ در دکوراسیون مردن و لوکس 2024)

 

اینه و کنسول ساده

تصویر بیست (جدیدترین و شیک ترین ایده استفاده از کمد کنسول برای قرار دادن وسایل کاربردی - استفاده از کنسول به عنوان بار نوشیدنی های مختلف )

 

آینه کنسول جدید  شیشه ای

حتما شما نیز به دفعات در دکوراسیون های لوکس و شیک، آینه کنسول شیشه ای را مشاهده کرده‌اید. استفاده از این سبک آینه و کنسول، طرفداران خاص خود را دارد. به راحتی با استفاده از این مدل کنسول و آینه می‌توانید فضا را مدیریت کرده و همه چیز را نظم دهی کنید. یادتان باشد که آینه به دلیل انعکاس بالا می‌تواند فضا را متحول کنند.

 

اینه کنسول جدید  شیشه ای

جدیدترین و بهترین مدل اینه و کنسول شیشه ای با طراحی شیک و لوکس دارای 4 پایه آینه ای و فریم آینه اصلی ست شده با المان موجود در کنسول

 

اینه کنسول جدید  شیشه ای جدید

جذاب ترین خاص ترین ایده ترکیب اینه و کنسول شیشه ای با طراحی لوکس و شیک برای دکوراسیون منزل به همراه کشو کاربردی و جادار مخصوص نظم دهی

 

اینه کنسول جدید  شیشه ای شیک

نمونه مدل ساده ترین و زیباترین مدل اینه و کنسول لاکچری با طراحی شیک و زیبا به همراه کشوهای جادار و آینه ساده با استایل آرایشی با لامپ نورانی

 

جدیدترین اینه کنسول جدید  شیشه ای

لوکس ترین و بهترین مدل اینه و کنسول با طراحی لوکس و شیک با کشوی جادار و خوب به همراه رویه کوبی صندلی نشیمن و آینه بالایی کنسول

 

اینه کنسول جدید  شیشه ای لوکس

استفاده از صندلی کوچک و ساده برای نمونه مدل اینه و کنسول لاکچری شیشه ای به همراه رویه کوبی مناسب و استفاده از میز با کشوهای کاربردی و مخصوص


اینه کنسول جدید برنز

استفاده از فلز برنز می‌تواند هزینه تمام شده یک آینه و کنسول جدید شیک را افزایش دهد. معمولا آینه و کنسول جدید عروس از جنس برنز و فلز انتخاب می‌شود. در این بخش نمونه‌هایی از آینه و کنسول جدید عروس برنزی را مشاهده خواهید کرد.

 

اینه کنسول جدید برنز

جدیدترین و شیک ترین مدل اینه و کنسول با طراحی لاکچری و شیک و پایه های جمع و جور مناسب استفاده در فضای کنج و فضاهای کوچک و نقلی خانه

 

اینه کنسول جدید برنز جدید

جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی مدل اینه و کنسول بسیار شیک و لوکس با جزییات فراوان بزرگ و گران قیمت

 

اینه کنسول جدید برنز شیک

شیک ترین و زیباترین مدل اینه و کنسول کلاسیک با طراحی شیک و لوکس از جنس چوب قابل اجرا به فلز برنز به همراه آینه و شمعدان ها مناسب تهیه عروس

 

اینه کنسول جدید برنز

جدیدترین و بهترین مدل اینه و کنسول برنز با طراحی لوکس و شیک طرح بسیار ریز و ظریف با پایه های نازک و شیک 2024

 

اینه کنسول جدید برنز لاکچری

جدیدترین و بهترین مدل اینه و کنسول با طراحی لوکس و لاکچری برای دکوراسیون منزل عروس با تم طلایی و مبلمان استیل یا کلاسیک خاص و شیک

 

ویدیویی از انواع مدل آینه کنسول جدید

 

سخن اخر

اینه و کنسول یکی از جذاب ترین و جدیدترین مبلمان در دکوراسیون منزل هستند که می‌توانند در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری و دیگر فضاها استفاده شوند و نمایی شیک و لوکس را ایجاد کنند. فراموش نکنید که اینه و کنسول را هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل خریداری کنید تا با فضا هماهنگ شود و جذابیت چشم‌گیری داشته باشد.

شما از چه سبک اینه و کنسولی در دکوراسیون منزل استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

برای خرید بهترین نمونه‌ از آینه کنسول، مطابق با دکوراسیون منزل خود می‌توانید از مشاوران بساز و بچین کمک بگیرید. فقط کافیست ثبت درخواست نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
جواد خونیکی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

سلام از کدوم فروشگاه میتونم بخرمش

پاسخ
فرزانه فراهانی
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

من اینه کنسول می خواستم چطور می تونم سفارش بدم

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید